Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har nå bestemt meg for å farge håret grønt. :) Har hårfargen hjemme (grønt altså) Lurer bare på om det blir bra, om jeg kjøper 2 pakker med "Blond hårfarge" så det blir blondt, også farger det grønt. Eller om jeg må gjøre noe annet for at grønn fargen skal bli best?

Lenke til kommentar

uhu, har ødelagt meg helt. ):

 

Skulle bare klippe det litt til frisøren, men ble vist tilslutt alt for mye, så nå ser jeg ut som en liten unge igjen.

Men er utrolig praktisk da. Bruker 15minutter mindre på å dusje nå sikkert..

 

Gleder meg til om ... 4 månder

Lenke til kommentar

DMN på side 11: Faktorer som sjampo og føning kan ha noe med saken å gjøre. Vask håret to ganger før du tørker det litt, så føner det, og når det er nokså tørt så tar du i ditt foretrukne stylingprodukt.

 

Edit: Var på helt feil side jeg :p

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Hei!

 

Jeg vil veldig gjerne farge håret!! Har lyst til å klippe det litt kortere ved ørene (er skulderlangt nå) og beholde det langt i panna og i nakken, for så å farge luggen og det foran ørene hvitt og resten svart. Eventuelt alt håret helt hvitt (vil farge håret knæsjt, men blir så bleik med svart hår, så jeg tenkte helt hvitt, eventuelt blondt, men da ser jeg jo bare sossete ut :p )

 

Men.. Jeg er allergisk mot stort sett alt av kosmetiske stoffer.. Så det jeg leter etter nå er hårfarge som er trygt for folk med sensitiv hodebunn, uten å være så svak at fargen forsvinner med første hårvask. Frykter det ikke finnes, dog..

 

I tillegg har jeg lyst til å gjøre noe mer kontrollert med håret når luesesongen er over. Per dags dato henger det helt glatt ned i ansiktet, noe som ikke er like gøy hele tiden...

Lenke til kommentar
Jeg har nå bestemt meg for å farge håret grønt. :) Har hårfargen hjemme (grønt altså) Lurer bare på om det blir bra, om jeg kjøper 2 pakker med "Blond hårfarge" så det blir blondt, også farger det grønt. Eller om jeg må gjøre noe annet for at grønn fargen skal bli best?

hehe. gjør som meg. ha litt rødskjær i håret, så farger du det blått.. og vips så blir det grønt.

smart :roll:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

For en flott tråd!

 

Mitt problem er at jeg i to år nå har spart til langt hår, og har endelig fått det der jeg vil ha det. Grunnen til at jeg endelig er fornøyd er fordi jeg ikke har stussa håret siden sommeren, og det betyr bare en ting: slitt, slitt slitt. men hver gang jeg stusser blir det for kort, og når det endelig vokser ut til passe lengde må jeg stusse igjen. Det er som en ond sirkel.

 

Så spm mitt er egentlig hva kan jeg gjøre for å unngå slitte tupper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...