Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal klippe meg i morgen, og lurer litt på hva slags sveis jeg skal skaffe meg. For en liten stund siden klippet jeg meg kortere på siden enn oppå og bak, slik at jeg fikk en stripe med lengre hår fra panne til nakke med gradvis lengdeovergange til håret på siden, men med en skarp overgang til sidene bak. Er det noen som har gode forslag til en annen stilig sveis? Ellers tror jeg det blir den samme. Håret er ikke så veldig langt, så det legger jo noen føringer på hva jeg kan gjøre med det.

Lenke til kommentar

Har ikke den sveisen akkurat nå. Klipte meg litt mer "standard" kort sist jeg var innom frisøren. Med mindre noen kommer med et bilde av en fantastisk hårsveis tror jeg det blir den igjen. Det eneste jeg er litt skeptisk til, er om hodet mitt blir litt smalt med den.

 

Rubymj:Langt hår nå som sommeren er her med mitt ekstremt tykke hår er ikke aktuelt. Det blir for varmt...

Lenke til kommentar
Har ikke den sveisen akkurat nå. Klipte meg litt mer "standard" kort sist jeg var innom frisøren. Med mindre noen kommer med et bilde av en fantastisk hårsveis tror jeg det blir den igjen. Det eneste jeg er litt skeptisk til, er om hodet mitt blir litt smalt med den.

 

Rubymj:Langt hår nå som sommeren er her med mitt ekstremt tykke hår er ikke aktuelt. Det blir for varmt...

8870770[/snapback]

Var vel egentlig ment som innspill hos Ed Hunter da men :) Nei jeg er helt enig, langt hår er generelt herk! Ser tøft ut men er stress, synes iallefall jeg...

Lenke til kommentar

Arg... er utrolig kjipt når frisøren klipper for mye.

 

(det var ikke så veldig "for mye" men nok til å gjøre en forskjell utseendemessig)

 

Det er jo ingen som hører på hva jeg sier, uansett om det er en frisør som tar 450 eller 150 kroner for klippen :hmm:

 

Noen som vet om noen gode frisører i Bergen? Helst i sentrumsområdet.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Nokon som har råd korleis best å spare til lengre hår? Mitt blir bare tjukt, veks ikkje i lengden etter etter eit visst punkt virker det som...

8870510[/snapback]

La det vokse og ta regelmessige turer til frisøren hvor du stusser bort det unødvendig kjukke håret så det bare er tynt hår igjen.

Lenke til kommentar
Til dere som er usikre på hva dere skal gjøre med håret, hvis du har en frisør som virker som vet hva h*n driver med hvorfor ikke spørre? Mange frisører som har gode forslag og er flinke til å se hva som kan passe deg.

8873166[/snapback]

Tro meg, har spurt før, men vet de noe? Neida . . . .

 

De er alt for redde for å lage en sveis kunden ikke vil ha.

 

Forige gang jeg klippet meg:

 

Frisøren: Vil du ha håret over ørene eller litt over?

Jeg: Jeg vet ikke helt, hva tror du ser best ut?

Frisøren: Vet ikke jeg, kommer ann på hva du synes er finest

 

:wallbash:

Endret av DNA
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

oO

 

 

Hvor mange muligheter er det man kan gjøre med håret?

f.eks alt fra de som har tynnehårstrå til sikkelig "fettete"/tykke hårstrå+? med massivhår eller ikke

 

Hva med de som har tynnehårstår med eller uten massevis av hår kan gjøre med håret for å gjør det litt tjukkere eller hår som ikke klenger seg sammen på en måte, hvor det må ha voks til?

 

BTW: Må bare få det klart. Leste for noen par mndr siden at hvis man heller øl så vil hårstrået bli tjukkere?:p Really?

Lenke til kommentar

Hei har et spørsmål angående hår styling.

 

Jeg bare fatter det ikke.. Jeg har halv langt blondt hår, var hos en homofil (ikke brukt som skjellsord) frisør som anbefalte meg å bleke det. Jeg sa ok, siden jeg var med på å prøve noe nytt.

Bleka det osv, og når han styla håret får meg så det bare helt sykt bra ut! Jeg kjøpte inn de hårgelen han brukte og hårsprayen (brukt de tidligere osv, vet de er bra fra før). Men her hjemme forran speilet bare nekter denne frisyren å vekke til liv.

 

Det han gjorde var å dra ned panneluggen, håret fram på sidene og skrått opp på toppen. Høres lett ut? Ikke faen. Går nå med håret liksom klistra ned med highlightsa bra synelig på sidene og toppen. Det ser helt greit ut, men den frisyren han fikk til var bare helt syk. Hvorfor i all verden greier jeg ikke å få til noe i nærheten som ligner her hjemme? Han brukte liksom 2 min, jeg står 10-15 min forran speilet desperat og prøver, men neida.

Lenke til kommentar

Æsj, med den frisyren jeg har nå er jeg avhengig av voks. Må som regel vaske det utav før jeg legger meg, hvis ikke blir puten nesten klissete. Og om morgenen tar jeg i voks i håret før jeg går på skolen, så det ser ganske pent ut. Men så må jo selvfølgelig moped hjelmen på, så jeg ødelegger hele greiene.

For et stress. Dyrt er det også, ID.

Men uten ser jeg ut som en interaktiv frosk fra lol.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...