Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaaa! :D

Hadde en annen bruker fra forumet som også sa det til meg, men han sa det på facebook så det tells ikke.

 

Jeg har ikke kamera hvor jeg er nå, så bare slenger opp et poserbilde fra mai. Er vel en av de positive tingene ved å ikke ha postet her på fem år, alt blir relativt nytt. (jeg er til venstre)

post-49562-0-54298500-1323213509_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt fysen på HP på latin, selv om jeg ikke kan nok til å lese boka.

Men jeg antar at hvis jeg sitter med en kopi på latin og en på engelsk så skal jeg klare å komme meg gjennom den, samt lære litt latin samtidig. :wee:

Boken er veldig grei å lese når en har den engelske ved siden av. Setningene er omtrent helt like og det er lett å kunne se etter om det er noe en ikke skjønner.

 

Evnt. kan en vel være så Harry Potter-nerd at en kan bøkene utenat.. Legger ved et minibevis for det, og takker nå for meg og går til sengs. Skjønner ikke at det er mulig å ha så få bilder av en selv.

post-49562-0-09514400-1323216203_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke verst. ;)

Du og minstesøss. Jeg vet ikke hvor mange forskjellige utgaver hun har bøkene i. Eller filmene. Jeg antar at det eneste hun mangler er BR, men det er fordi vi ikke har BR-spiller.

I tillegg har hun vært i den theme-parken i Florida, er medlem på Pottermore, leser slashfic om Fred og Hermione etc.

 

Men hu er dødshekta på Twilight i tillegg, og har enda mer av det enn hva hu har av HP-ting. Og hu var på Twilight-convention i Birmingham på 18-årsdagen sin og fikk en bunch med britiske twi-fans til å synge bursdagssang for meg dagen etterpå. :p

 

IMG_1296.JPG

Lenke til kommentar

Ser forjævlig ut, Marley.

Og minner meg om "Design av brukergrensesnitt"-boka mi, som til dags dato er noe av det tørreste jeg har lest. Akkurat som bøkene i forskningsmetode.

 

Har for øyeblikket disse to på nattbordet:

 

Snippetisnipp

Leste ut Sjef i eget livet for noen uker siden. Lettlest og interessant bok!

 

Errr, også må jeg jo sette inn et bilde. Her er jeg sexy med blekemiddel i håret. HEI.

302084_10150946509595710_710630709_21861555_1650230001_n.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
I tillegg har hun vært i den theme-parken i Florida, er medlem på Pottermore, leser slashfic om Fred og Hermione etc.

Jeg har kjempelyst til å dra til Florida selv, har ikke gjort det enda men driver på å planlegger det. Skal til London i påsken, under en uke etter at studio-turen der åpner. :D

 

Jeg tror forøvrig jeg husker deg fra way back. Når jeg var ung forumhore og sånn. Velkommen tilbake isåfall :wee:
Ja, jeg vanket en del her frem til 2006, også var jeg en del på ifm TG07, har blitt mindre og mindre før jeg nå prøver å vende tilbake. Gøy å se folk som er her fortsatt. =)

 

 

Utkledning fra HP-premieren?

Semi-recent får holde!! Also, sjekk slangen.

Det bildet var fra premieren ja, hvor vi spilte Quidditch og hele pakka. :new_woot: Utrolig stilig bilde!

 

Skal til stedet jeg har kameraet mitt i morgen, så blir et relativt gammelt bilde for nå, hvor jeg faktisk fortsatt brukte smykker i piercingene mine og alt.

post-49562-0-55164700-1323278551_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...