Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:blush:

Hadde nok beholdt grønnfargen hadde det ikke vært for at jeg måtte bleke (hey, jeg var dum og blond!=D) det med det sterkeste de hadde hos frisøren først, og deretter farge det hver uke for å opprettholde fargen.

Jeg trodde du bare alltid brukte samme klær jeg.... :p Burde vel ta bilder selv snart, har ikke eget kamera og pleier strengt tatt ikke å ta bilder av meg selv..

post-49562-0-34414400-1322687086_thumb.jpg

(jeg er i midten)

Lenke til kommentar

1. desember indeed!

Alt som mangler er en god julebrus fra et bryggeri som ikke er eid av Ringnes (noe jeg ikke har funnet enda, vel, jeg har ikke funnet noen julebrus her i dalen som ikke var produsert av et bryggeri eid av Ringnes. -_- ), evt. en drøss med juleøl. Får få med pappa på butikkene for å teste ut de forskjellige. :D

 

ef81b18ed9205d1e38300556a1162d0c_20838964.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva gjør man når man har kjøpt nye briller? Tar bilder av dem på badet, vel!!

Men er usikker på om jeg vil beholde den ene innfatningen eller bytte den til en annen. O(PI)NIONS!

 

Den første skal uansett byttes i sort.

 

4d5bbe8b.jpg

 

803cf83d.jpg

 

 

De gamle. Legg merke til hvor ripete de er i forhold til de nye glassene.

 

16d6be43.jpg

 

 

Og til slutt så jada, skal jeg barbere meg. Kom for sent inn i No-Shave November så det ble ikke nok, men samtidig for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det dumme? At du fjerna skjegget(ser ikke det dumme i det i tilfelle)? Kanskje hva jeg gjorde tidligere i år kan trøste deg i tilfellet..

Ja, det dumme var at jeg fjernet skjegget. Føler meg helt naken på haka, ingenting å pjuske med og så kjenner jeg meg ikke helt igjen når jeg står på badet og pusser tennene. Har jo vært vant med å se meg selv med skjegg de senere år, så nå som det ikke er der syntes jeg at jeg ser litt snål ut.

 

Nå prøver jeg å gro skjegget tilbake for harde livet :wee:

post-17606-0-93872400-1322769542_thumb.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det dumme var at jeg fjernet skjegget. Føler meg helt naken på haka, ingenting å pjuske med og så kjenner jeg meg ikke helt igjen når jeg står på badet og pusser tennene. Har jo vært vant med å se meg selv med skjegg de senere år, så nå som det ikke er der syntes jeg at jeg ser litt snål ut.

 

Så da ikke ille ut :p Men alltid greit med litt skjegg på mannfolkan ja ^^

 

Åja, må legge med bilde..Okei, sånn her hadde jeg sett ut hvis jeg var enda mere glad i godteri.

post-243904-0-90880900-1322770153_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...