Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne uken har jeg et lite prosjekt for meg selv, og det er å bruke minimalt med sminke, så jeg tenkte jeg skulle vise dere også den nakne sannhet. På dette bildet har jeg bare på rouge og lipgloss og følger meg ganske naken uten mascaren, eyelineren, og solpudderet mitt, spørs om jeg holder en hel uke.

8084486[/snapback]

Du er heldig som har mørke øyevipper, trenger ikke bruke mascara egentlig

Så fint ut :)

 

2007-02-18-14886.jpg

 

@ Islanbadsj: Glemte å legge inn linken

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Denne uken har jeg et lite prosjekt for meg selv, og det er å bruke minimalt med sminke, så jeg tenkte jeg skulle vise dere også den nakne sannhet. På dette bildet har jeg bare på rouge og lipgloss og følger meg ganske naken uten mascaren, eyelineren, og solpudderet mitt, spørs om jeg holder en hel uke.

8084486[/snapback]

 

amagad, Kamille er bare sååååå inn lissom.

post-26927-1173130620_thumb.jpg

 

 

post-26927-1173130636_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Denne uken har jeg et lite prosjekt for meg selv, og det er å bruke minimalt med sminke, så jeg tenkte jeg skulle vise dere også den nakne sannhet. På dette bildet har jeg bare på rouge og lipgloss og følger meg ganske naken uten mascaren, eyelineren, og solpudderet mitt, spørs om jeg holder en hel uke.

8084486[/snapback]

Synes det ser bra ut jeg, du er heldig med ansiktet ditt (og resten av kroppen for den saks skyld.

 

 

Har ikke mulighet til å ta noen bilder nå, så dere får se et fra påskeferien i 2004.

post-31431-1173132297_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til en ny trend i RPP som går på å legge ut pup..t-skjorte bilder.

Så til alle som noen gang har posta bilde av t-skjorta si. Min eier deres!! :wee:

 

i3dellod5.jpg

 

Dell er <3

 

 

Også må man ha ett av tryne :roll:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
megmegwc3.jpg

Håret er sånn pga det regna ute :(

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...