Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har alder så mye å si?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med 17 (gutt) og 21 (jente)?

6959868[/snapback]

 

Beacause that is likely to happen :!: Hadde det vært andre veien så hadde jeg skjønt det ,men det er ytterst få tilfeller hvor jeg har sett en gutt på 17 være sammen med en jente på 21. Men alt kan jo selvsagt skje.

 

Eldre kvinner er godsaker det ;) Men da tenker jeg ikke over 40 for å si det slik.

Lenke til kommentar

X/2+7 er ok huskeregel som nevnt.. Men jeg tenker som så, at så lenge den yngste parten er over 18.. Kjør på. Så sant parten er over 18 mentalt også, selvfølgelig. Det der at mann på 28 og jente på 18 er ekkelt mens gutt på 18 og dame på 28 er tøft er mest gammelt tabu tror jeg. Har ikke vært i situasjonen selv, men har hatt noen vekkere etter å ha hatt mye til felles med jenter som er mye eldre.

Som sagt, er yngste part en normalt utviklet person på 18 eller mer; Stå på. Da er det ingen som blir "lurt" eller brukt til noe fordi de ikke vet bedre, og da er det greit.

Lenke til kommentar
det er langt i fra uvanlig,  21-åringer blir jo sammen med 15 åringer.................

6964887[/snapback]

Okei :)

Det var da fint :)

6965205[/snapback]

 

At det blir gjort betyr ikke at det er riktig.. Hadde en kamerat som hadde dame på 15 da han var 19. Vi mobbet han absolutt hele tiden for det.. Var på besøk hos han en gang og da hadde han opp konfirmasjonsbildet av dama , som var tatt for noen uker siden.. Nei jeg synes ikke noe om dette. Man er på helt forskjellige stadier i livet.

Lenke til kommentar
det er langt i fra uvanlig,  21-åringer blir jo sammen med 15 åringer.................

6964887[/snapback]

Okei :)

Det var da fint :)

6965205[/snapback]

 

At det blir gjort betyr ikke at det er riktig.. Hadde en kamerat som hadde dame på 15 da han var 19. Vi mobbet han absolutt hele tiden for det.. Var på besøk hos han en gang og da hadde han opp konfirmasjonsbildet av dama , som var tatt for noen uker siden.. Nei jeg synes ikke noe om dette. Man er på helt forskjellige stadier i livet.

6967160[/snapback]

Ja, det vet jeg, men det er store forksjeller på jenter. Noen på 14-15 er helt på jordet. Bare falske, billige osv. To og ett halvt år er jo ingenting synes jeg, Men ville bare spør hva dere synes om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...