Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til deg som sliter med svetteringer


per_jan

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er den neste i rekken til å bekrefte at dette produktet faktisk fungerer. Jeg kjøpte det på tirsdag, og onsdagen var jeg ren hele dagen :). Jeg kan også bekrefte at det svir ganske jævlig...

 

Men det er verdt det, uansett!

Lenke til kommentar

Noen fler som opplever at effekten til deodoranten blir dårligere med tiden? Eller kanskje det er at svettekjertlene, eller hva det nå er, ikke blir lammet like godt?

 

Jeg har nå brukt dette produktet i en måneds tid, og selvom, ja, det hjelper, så er det ikke lenger like tørt som det var i begynnelsen, og jeg frykter at denne trenden kan fortsette til det verre.

 

Forresten, noen andre som har fått skikkelig svie og blemmer av bruk? Jeg fikk det sist jeg påførte.. Det etset rett og slett i huden og det klødde som satan selv. Helt umulig å sovne. Vasket det bort, og da ga det seg, men jeg hadde allikevel tydelige sår, altså røde merker, dagen etterpå. Håper bare det var et engangstilfelle .. hadde også drukket endel alkohol den kvelden, kan jo kanskje ha noe med saken å gjøre..

Lenke til kommentar
Noen fler som opplever at effekten til deodoranten blir dårligere med tiden? Eller kanskje det er at svettekjertlene, eller hva det nå er, ikke blir lammet like godt?

 

Jeg har nå brukt dette produktet i en måneds tid, og selvom, ja, det hjelper, så er det ikke lenger like tørt som det var i begynnelsen, og jeg frykter at denne trenden kan fortsette til det verre.

 

Forresten, noen andre som har fått skikkelig svie og blemmer av bruk? Jeg fikk det sist jeg påførte.. Det etset rett og slett i huden og det klødde som satan selv. Helt umulig å sovne. Vasket det bort, og da ga det seg, men jeg hadde allikevel tydelige sår, altså røde merker, dagen etterpå. Håper bare det var et engangstilfelle .. hadde også drukket endel alkohol den kvelden, kan jo kanskje ha noe med saken å gjøre..

Jeg har brukt deodoranten i et par-tre måneder nå, og har merket at effekten dessverre avtar. Tror ikke det er så mye å gjør med, uheldigvis.

 

Svie har jeg også fått, men har hørt at det hjelper å smøre på fuktighetskrem etter du har vasket av deodoranten. Har klødd så mye at jeg har fått noe slags utslett, men det forsvant etter noen dager.

Lenke til kommentar

Har selv brukt det i noen år nå og kan si at effekten avtar en god del med tiden. Har også syke problemer med at det svir som bare faen. I natt så våknet jeg flere ganger med at det svei og klødde og på toppen av dette av at det har såpass liten effekt Neste stopp rikshospitalet forhåpentligvis eller hvor ekstreme tilfeller kan få hjelp. Må bare manne meg opp til og kontakte dem.

Lenke til kommentar

hvafaen?

 

Effektiven avtar sier dere, jeg har brukt deadoranten i vel en måned og den virker som den funker bra, men dette høres urovekkende ut...

 

Men dette er vel egentlig den beste deodoranten for folk som svetter noe utrolig mye under armene? Hvis det ikke fins noe bedre enn dette, hva gjør man da...

 

Har dere noensinne vurdert å operere bort svettekjertlene eller noe? Det var vel en her tidligere i tråden som hadde gjort det? Hvor mye kostet det og er det noen bivirkininger er mitt spørsmål. Det virker jo litt rart å ikke kunne svette i det hele tatt under armene.

Lenke til kommentar

Kan man som 14 år bare gå å kjøpe denne på apoteket? Dumt spørsmål, men har ikke peiling på dette. Også er jeg redd for at de plutselig skal begynne å spørre om ting, sjenert som jeg er..

Lenke til kommentar

Kjøpte an idag, det svei rimelig bra kan en si ja... akkurat som om man er kraftig solbrent... sånn stikking og sviing om en annen... hadde det på i 2t. så klarte eg rett og slett ikke mer. Fikk også endel røde prikker. skal prøve igjen, men har jobb, og besøk snart=) Hvis effekten er så bra som folk sier; så skal eg nok klare å lide meg igjennom en periode med "svie".

Kostet 139,-

 

Blir d mye verre om man (noe jeg tror jeg gjorde) svettet litt mens jeg hadde det på? sånn at det ble fuktig?:\

Lenke til kommentar
Gjest jackiiiiiiiii

skal gi respons om hvordan det endte når jeg prøver 100% en dag...

trenger litt "oppmannings tid":p

 

off, kommer ikke over ubehaget altså.

håper VIRKELIG det blir bedre etterhvert...

(MEN, hvis noen er redd for å prøve det pga ubehaget, så må det sies at alt forsvinner så godt som straks u vasker det vekk!)

Lenke til kommentar

Ubehaget roer seg litt med tiden, etter hvert som huden blir vant til det. Det resulterer også i at deodoranten (kan) gir svakere effekt, men den funker fortsatt veldig bra. Etter du har vaska det vekk kan det også være greit å påføre en deodorant med aloe vera, eller fuktighetskrem, men det er ikke nødvendig.

 

Dette er et vidundermiddel altså, anbefales på det varmeste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...