Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Et meget bra sitat.

8\10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glimti

Litt for ivrig på å få frem en utgått mening, som han sannsynlig har får påprakket fra eldre familiemedlemmer. Selve oppsettet av setningene er forøvrig greit

2/10

Skrevet
Rimelig straight-forward og kjedelig signatur. Vet heller ikke hva 'Krutt - Backan opp og frem' betyr :).

3/10

Kunne jo vært en idè å trykke på linkene -.-''

VURDER LYLE SCOTT

Skrevet

Hans-o

Bra oppsatt og pluss for mange linker. I tillegg viser det hva slags musikksmak du har. Syntes ikke sitatet i siste linje var noe stort, men pluss for å ta med hvem som har sagt det.

6/10

Skrevet

Mye tekst om samme sak, på hver linje. Du kunne klart deg uten to av linjene, i hvertfall. Ser fortsatt at du står fast og er kokluderende i din sak om biolgiske, atom -våpen (..). Om budskapet kun å provosere, har du skutt bomskudd på meg.

Skrevet (endret)

NarilS: LItt rotete oppsett synes jeg. Innholdet er forsåvidt greit nok. Dropp den stygge grønnfargen. Litt for mye standardfarge.

5\10

Edit: 2 l8 CypheroN :D

Endret av Hans-o
Skrevet (endret)

Size=2? Det passer ikke i signaturer. PC-oppsett bryr jeg meg ikke om, da går jeg inn på profilen din og sjekker hvis jeg er interessert. Du trenger ikke si det i siggen. PPSN ID er greit nok. Mobilspill bryr jeg meg ikke om, greit nok det også.

5/10

For treig.

Hans-o

Tre band under hverandre. Likte ikke helt fargene, brunt på DC osv.. Pyramide-oppsetter jeg heller ikke særlig fan av. 4.5/10

Endret av CypheroN
Skrevet
Hmm. Endret signaturen din i det siste?

+ Original last.fm link

- Litt banalt sitat (Dream Theater?)

6/10

Nei, det er teksten i sangen "The Great Gig In The Sky" av Pink Floyd. Det eneste som blir sagt er det der, resten av sangen er instrumental.

Skrevet

Får vurdere begge to siden det ble litt prat uten vurderinger.

haarod

Mener jeg har vurdert den før. Er ikke interessert i linkene, men pluss for flere linker og ikke bare standarfarge.

4/10

CypheroN

Likte de to første linjene bra. Kloke ord. :D Og pluss for at det ikke var standardfarge. Men hvis det er et sitat burde du tatt med hvem som har sagt det.

Den siste linjen interesserte meg ikke hverken når det til tekst eller innholdet i linken.

6/10

Skrevet

Hvis du vil finne ut hvor det er fra så titt på innlegget over deg. Hadde en person sagt det hadde jeg skrevet det bak, men siden det er fra en sangtekst så dropper jeg det.

Vurder Glimti

Skrevet

Potetgull96

Interesserte meg ikke i det hele tatt, men pluss for andre farger enn standardfarge. Siste to linjene var bra fargelaget, men synes det er finest med vanlig skriftstørrelse på signaturn. Bra oppsett ble det uansett og ganske øyeifallende.

6/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...