Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du måtte ta med ordet; seriøst ^^

7028246[/snapback]

Bare vent, om jeg kommer på denna "meeting" greia kommer dere til å se at fjortiss er det siste jeg er. Jeg er kos.

Skrevet

7028246[/snapback]

Bare vent, om jeg kommer på denna "meeting" greia kommer dere til å se at fjortiss er det siste jeg er. Jeg er kos.

7028259[/snapback]

Jeg tror på deg. :)

Jeg gleder meg.

Skrevet
Hvordan ligger det ann med dag og slikt? ;)

7029839[/snapback]

for min del er det det samme egentlig, men hvis det blir noe seriøst med pilsing så er det kanskje greiest å ha det på fredag slik at en stakkar slipper å være fyllesyk på jobben dagen etter..

Skrevet
Stem fredag! Er så jævla stress når det er skole dagen etter..

7031155[/snapback]

Jeg har skole kl 12 fredag, og nattevakt fra kl 23 til 07 fredag-lørdag. Alle har forskjellige behov, så derfor stemmer man det som passer seg best. Jeg håper på torsdag. Torsdag-fredag er min helg, mens jeg jobber hver eneste dag ellers.

Skrevet

Jeg blir hvertfall med på torsdag. Hvis det blir fredag eller lørdag avhenger det i om jeg må være med mamma og pappa på hytta den helgen eller ikke...

Skrevet

7028246[/snapback]

7028259[/snapback]

Du er kos, jeg er kos, koselig krok på peppes.

:whistle:

Men uansett, gleder meg til å møte folk! :) Hvis det blir på fredag, er det på torsdag kan jeg ikke grunnet skole.. :hm:

Skrevet

Kan ikke komme Torsdag pga skole? Altså, man bestemmer faktisk selv når man vil gå og evnt. hva man skal drikke. Tror alle har ett eller annet de skal på Fredag, jobb fra 0800, evnt. skole fra 0815 :)

Skrevet

Jeg kan godt komme fyllesyk på jobb fredag om det er det det er snakk om.. Virker som torsdag kanskje er den greieste dagen da det virker som om flest kan da. Fredager er det jo alltids noe annet som skjer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...