Gå til innhold

Spilleåret 2006/2007 - Hva gleder dere til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg slengjer meg på lasset i lag med dei som har nemnt Neverwinter Nights 2. Etter ein heller laber start med den originale kampanje til forgjengaren vart svært mykje retta opp med dei to ekspansjonspakkene. Eg trur einaren er det spelet eg har runda flest gonger. Sidan ein kan spele som så mange forskjellige slags karakterar, og på så mange forskjellige vis, så har det stor underhaldningsverdi sjølv om ein har vore gjennom eit par gonger.

 

Så eg satsar på at nr. 2 er bygd over same lest og vert enno eit hakk betre enn nr. 1! :)

Lenke til kommentar
Eg slengjer meg på lasset i lag med dei som har nemnt Neverwinter Nights 2. Etter ein heller laber start med den originale kampanje til forgjengaren vart svært mykje retta opp med dei to ekspansjonspakkene. Eg trur einaren er det spelet eg har runda flest gonger. Sidan ein kan spele som så mange forskjellige slags karakterar, og på så mange forskjellige vis, så har det stor underhaldningsverdi sjølv om ein har vore gjennom eit par gonger.

 

Så eg satsar på at nr. 2 er bygd over same lest og vert enno eit hakk betre enn nr. 1! :)

6877698[/snapback]

 

Håper i det minste på dialoger denne gang da. Ble mildt sagt drittlei av å lese alt det tullet i 1'ern.

Lenke til kommentar

Broken sword 4!! Hvorfor? jo, fordi 1 og 2 er noen av de beste spillene noensinne. 3ern var ikke fullt så minneverdig da.. håper den trenden snur i 4ern!

 

 

Vet ikke om supreme commander kommer ut i løpet av 07, men håper jo det! Har virkelig store forventninger til dette!

Endret av slash
Lenke til kommentar

360

NHL 2007(dropper 2k7 i år.. Liker hvordan man bruker den andre stikka i EA sin)

Elveon(Et RPG til 360, som jeg har store forhåpninger til)

Splinter Cell Double Agent(Har spilt alle spillene i serien. Spilte CT på PC, likte det ikke så nå blir det tilbake til konsoll)

Gears of War(Spillet ser konge ut. Megadeth er med soundtracket, dette må bli bra)

PES eller FIFA(Ikke helt bestemt meg, men PES skuffer aldri)

Call of Duty 3(Likte toern veldig godt, og treern skuffer meg nok ikke.)

Phantasy Star Universe(Sega sitt svar til Final Fantasyserien.)

 

PC

Gothic 3

Neverwinter Nights 2

Dark Messiah

The Guild 2

Football Manager 2007

Portal

 

PS2

Final Fantasy XII

Guitar Hero 2

Lenke til kommentar

2006:

 

- Neverwinter Nights 2

 

Gleder meg ekstremt mye til NWN2. Var og er en stor fan av 1'ern, som gav meg abnormalt mange timer med spilling.

 

- Kingdom Hearts 2

 

Er en stor fan av Disney-universet, og likte 1'ern veldig godt, så Kingdom Hearts 2 redder høstferien for meg.

 

- GTA: VCS

 

Vice City til håndholdt konsoll. Bussturene fra og til skole er reddet.

 

- Company of Heroes

 

Den største overraskelsen i år. Har bare spilt demo'en, men fra det jeg har spilt, kan det vise seg å være det beste RTS-spillet i år, om ikke noensinne.

 

 

2007:

 

- GTA:IV

 

:dribble:

Endret av andir
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg gleder meg helt sjukt Expansion Packen til WoW kommer, Burning Crusade.

btw jeg har spørt i en butikk i Drammen, om når den kommer og han som sto i kassa sa at den kommer den 20 OKT(redigert), ihvertfall i den butikken, han viste meg det til og med på skjermen :D:D

 

 

 

 

EDIT: oktober ikke september

Endret av andrenilsen
Lenke til kommentar
jeg gleder meg helt sjukt Expansion Packen til WoW kommer, Burning Crusade.

btw jeg har spørt i en butikk i Drammen, om når den kommer og han som sto i kassa sa at den kommer den 20 Sep, ihvertfall i den butikken, han viste meg det til og med på skjermen :D:D

6994945[/snapback]

 

Så den kom ut for 2 ukers tid siden altså? Tydeligvis lite populær da, siden ingen har den ennå... :D

Lenke til kommentar
jeg gleder meg helt sjukt Expansion Packen til WoW kommer, Burning Crusade.

btw jeg har spørt i en butikk i Drammen, om når den kommer og han som sto i kassa sa at den kommer den 20 Sep, ihvertfall i den butikken, han viste meg det til og med på skjermen :D:D

6994945[/snapback]

 

Så den kom ut for 2 ukers tid siden altså? Tydeligvis lite populær da, siden ingen har den ennå... :D

6995099[/snapback]

 

ups skrivefeil mente seff oktober

Lenke til kommentar

Gleder meg til :

 

Test Drive Unlimited

NFS Carbon

 

På PC seff..

 

Håper på konverteringer til PC av GTA Liberty City Stories og Vice City Stories

 

Ellers så gleder jeg meg til nye F.E.A.R,Football Manager 2007 og de vanlige fra EA kommer jeg vell sikkert til og skaffe meg NHL 08 og FIFA 08

 

Er ikke sån hardcore gamer,men like rog spille 3d shooter fotball og bilspill..

 

EDIT: Glemte Episode 2 og eventuellt 3 fra HL2

Endret av Shoxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...