Gå til innhold

Spilleåret 2006/2007 - Hva gleder dere til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg også går til anskaffelse av Spore. Så en liten videosnutt fra E3 tror jeg det var, og spillet virket veldig interessant - aldri sett noe lignende. Synes allikevel det ble litt mye av det gode da krapylet du etter hvert har avlet opp skal begynne å fly mellom planeter osv. Men får se hvordan spillet blir når det utgis. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
The Legend Of Zelda Twillight Princess.

Håper de gjør Comeback for de to Nesten nye Spillene var ikke akkuratt så mye( Sikter til Majoras Mask og The Wind Waker).

7541985[/snapback]

Majora's Mask og Wind Waker var herlige spill! :) Men jeg håpa på noe sånt som twilight princess og, en mer mørk og dyster zelda! :love:

Lenke til kommentar
The Legend Of Zelda Twillight Princess.

Håper de gjør Comeback for de to Nesten nye Spillene var ikke akkuratt så mye( Sikter til Majoras Mask og The Wind Waker).

7541985[/snapback]

Majora's Mask og Wind Waker var herlige spill! :) Men jeg håpa på noe sånt som twilight princess og, en mer mørk og dyster zelda! :love:

7542180[/snapback]

 

Ja de var jo greie sånn sett men i Majoras Mask så var det sånn tidspress og alle de maskene.

Wind Waker var jo anderledes grafikk og en merkelig Historie og var så mye sniking.

Men Twillight Princes kan bli en liten skuffelse og men vi får se.

p.s Skal de selge det til Game Cube? Hvis ikke gidder jeg ikke og spare til Game Cube :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
p.s Skal de selge det til Game Cube? Hvis ikke gidder jeg ikke og spare til Game Cube :)

7562250[/snapback]

Twilight Princess kommer til GameCube og Wii. Begge er like gode, så kjøp til konsollen du vil ha det på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...