Gå til innhold

Spilleåret 2006/2007 - Hva gleder dere til?


Anbefalte innlegg

ii er Nintendos våpen i konsollkrigen. Det mest bemerkelsesverdige med den er at kontrollen reagerer på bevegelse, og man kan bruke den til å peke på skjermen, og sikte med den

 

Høres ut som at nintendo har proppa den med teknologi. Personlig har jeg aldri likt nintendo. Bortsett fra Game - boy som jeg arvet da jeg var 10 år gammel. Var ikke så stort utvalg da :ohmy:

 

www.google.com <- her finner du ganske mye..

 

Sku bare sjekke om det var noen enkle svar ute og gikk her :).....

 

 

LarsP, har desverre ikke fått muligheten til å prøve FM2007.. Spillte mye 2006 versjonen og elsket at det var så mange fine detaljer som kan kunne fikse på :D.... Spezz artig var det å kunne forme sin egen stadion og se kampen "live".

 

Får jeg velge mellom CM (7?) og FM2007 villle valget blitt soleklart.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som har hørt om Project Offset?

bare lurer siden det bare er jeg som har nevnt det og ingen har kommentert det....

 

Hvis ikke, så sjekk HD trailerene på Project Offset's hjemmeside

7043313[/snapback]

 

Har hatt et godt øye til denne tittelen en god stund nå. Ser utrolig bra ut! Synd det ikke har kommet så mye info, trailere og gameplay-videoer enda, får håpe det kommer om ikke så lenge. Er uansett positiv til Project Offset =)

Lenke til kommentar

Gleder meg til:

 

GTA IV: fordi jeg synes GTA: San Andreas er det beste singleplayerspillet jeg har spillt og det bare er så heftig bra hele oplegget :D

 

CoD3: fordi det er en av de beste multiplayerspillene jeg vet om, og det må bare være så sinnsykt bra om det skal toppe CoD2.

 

L.A. Noire: fordi jeg nettopp så trailer og bare, bare har lyst til å spille det nå :love:

 

Men kommer noen av disse for PC? Har ikke konsoll og lite planer om å kjøpe. PC FFS!

Lenke til kommentar

Spore:

Det ser veldig innovativt ut. Kan bli gøy. Men det spørs om EA klarer å ødelegge det. Forhåpentligvis ikke.

 

Neverwinter Nights 2:

Likte NWN 1 og brukte en del tid på det. Har også spilla en del D&D (pen og papir) Er mest derfor jeg liker spillet så bra.

 

 

BioShock:

Ser ganske bra ut. Noen som vet om når det kommer til PC?

Lenke til kommentar

Alan Wake er et spill som jeg ser frem til. Det ser meget interesangt ut og siden det er selveste Remedy som står bak så kan vi forvente et spektakulært spill.

 

Dragon Age, hvis det overhode noen gang kommer. Ser meget bra ut men Bioware har jo holdt på med dette alt for lenge nå.

 

STALKER, ser fremdeles frem til det men det har nå blitt utsatt gang på gang på gang. Men det kan bli bra.

 

NwN 2, kongen på RPG haugen er det spill verd å se frem til i mine øyne. NwN med Exp er et spill jeg har spillet ufattelig mange ganger.

 

Spore, ser lovende ut, men er generelt skeptisk til slike spill som virker over ambisiøse ut, slik at jeg heller får bli positivt overasket om det viser seg å være bra.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Ser fram til Vanguard: Saga of Heroes. Har fulgt det en stund nå, og utviklerne (Sigil) påstår at det skal bevege seg bort fra den standarden WoW har satt, og mer mot det EQ1 var. De startet bra, men etter hvert kan det virke som om de retter seg mer og mer mot mainstream. Tiden vil vise, og jeg har troen på at Vanguard vil by på mer utfordring enn dagens MMORPGer. Vanskelighetsgraden vil forhåpentligvis også bidra til å senke antallet leet-kids o.l. ;)

Lenke til kommentar

Nå før jul gleder jeg meg mest til Gears of War. Men kommer også til å plukke opp Call of Duty 3 og Rainbow Six: Vegas. Blir mye skyting før året er over altså. :) Til neste år er det to store titler som står frem som de mest ettertraktede: Halo 3 og GTA IV. Dvs. mer skyting. :) Ellers, av nye titler er det jo Bioshock og Mass Effect (rpg + tactical shooter = crazy delicious) å se frem til.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...