Gå til innhold

Spilleåret 2006/2007 - Hva gleder dere til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig håper jeg at Ps3 lanseringsdato ikke blir mer utsatt og kommer ut i år.

 

Samtidig håper jeg Metal Gear Solid 4 kommer ut i år også. I komplett versjon, ikke en forhasted versjon bare for å gi Ps3 en push in the ass. Som de har gjort før.

 

Men jeg har alltid likt MGS for den spillestilen spillet gir. Grafikken først og fremst e jo 101%, dernest kommer friheten i spillet hvor du kan løpe rundt og drepe det du ser. Våpen-arsenalet er jo også meget stort i spillet, og får ta en stor del av æren.

Lenke til kommentar

RTS:

Company of Heroes

Supreme commander

Spore

 

Endelig noen rts spill som ser brae ut, har ikke spillt noen rts spill siden jeg la wc3 på hylla. Har spillt CoH mp beta en del.

 

FPS:

Half life - ep2

Quake wars

Dark Messiah

 

Ser mest frem til å prøve Dark Messiahs mp del.

 

RPG:

Gothic 3

 

Spillte G2 mye så jeg gleder meg til nr3.

Lenke til kommentar
RTS:

Company of Heroes

Supreme commander

Spore

 

Endelig noen rts spill som ser brae ut, har ikke spillt noen rts spill siden jeg la wc3 på hylla. Har spillt CoH mp beta en del.

 

FPS:

Half life - ep2

Quake wars

Dark Messiah

 

Ser mest frem til å prøve Dark Messiahs mp del.

 

RPG:

Gothic 3

 

Spillte G2 mye så jeg gleder meg til nr3.

6875549[/snapback]

Er så glad at jeg ikke har just flyttet til norge :!:

Lenke til kommentar

gleder meg mest til gears of war..ivertfall viss vi snakker 2006..

 

sjølv om eg kansje ikkje har skaffet meg boxen til dess så ska det bli intressant og sjå kva epic games har fått til med GOW, om det lever opp til forventningene, det nye cover and shoot konseptet er litt kult, blanda i ihop med unreal 1,3 engine så kan det bli ganske bra.

 

er og nysjerrig på MP delen, om det blir co-op muligheter og sånt..

 

og det fineste er...det kommer faktisk 17 november..:), ingen utsettelser bank i bordet.... :)

Lenke til kommentar

Need for speed Carbon? qlwt, det høres bra ut. Men som jeg tidligere spurte om. Er det håp om noen gode "Univers" strategi spill som kommer?

 

Med det mener jeg slik som Star Wars Empire at War hvor man kunne bygge i rommet, og sloss med Spaceships.

 

Noen som vet ? :D

 

Blir 2006-2007 året enda bedre en forventet i forveien...

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Skal vi se ...

 

Neverwinter Nights 2:

Denne gangen tror jeg at Obsidian kan klare det. Party-systemet er tilbake, gameplayet ser ut til å kunne bli lekrere og enklere enn noensinne, og det ser rett og slett utrolig snaxxy ut. I tillegg har Collector's Editionene masse nifty ekstra stæsj. :love:

 

Dark Messiah kommer jo bortimot garantert til å bli moro. Man kan velge selv hvordan man må gjennomføre spillet, og i motsetning til f. eks. Oblivion, der man helst skulle gjøre litt av alt, ser det ut til at det blir mer spesialisert, bedre gjennomført og mest av alt bedre balansert. Dette ser også utrolig snaxxy ut. :love:

 

Og så håper jeg at Black Mesa kommer dette året. Man kan jo håpe. :love:

 

EDIT: Og så glemte jeg så klart Spore, Lego Star Wars II, Episode 2 og C&C 3.

Endret av Arang
Lenke til kommentar
Portal. Hvilken genre er det, og hva går det utpå?

6877663[/snapback]

 

Det kjører på half life 2 motoren, med Havok fysikk. Dra på for eksempel www.gametrailers.com og søk på "Portal". Man har liksom en "Portal-gun" som kan lage en portal der du sikter, og... Nja, du skjønner det hvis du ser videoene. :thumbup:

 

EDIT; Sjanger? Tja. FPP(Fist Person Puzzler)?

 

Det er ihvertfall ingen som skal drepes! :thumbup:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...