Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden


...............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holdt til her dagen lang fra 2002 og utover til 2004 ,men kuttet ut aktiviteten etter den tid. Eneste forumet jeg holder til om dagen er Kanarifansen sitt forum og et Engelsk forum om politikk. Samt litt innom Travbuddy en gang i blandt.

 

Er mange gode diskusjoner KFL forumet.

EDIT: Artig at man har 1.5post pr dag. Etter at kategorien "søppel" ble fjernet er er det ikke mange poster igjen. Husker når man kunne poste 60 poster på en dag. Heldigvis finner man fort ut at det finnes andre ting å gjøre når man kommer i arbeid

Endret av CFD
Lenke til kommentar
LSK bryr meg egentlig ikke noe særlig, men jeg lurer på hvorfor ikke Eirik Bertheussen ikke får spelle? Han er en meget god spiller etter mni mening og bør lett danke ut "kløna" Pål Steffen Andresen.

 

vi trenger nye spillere . skjønner ikke hvorfor det ikke blir kjøpt mer spillere til klubben . john anders bjørkøy har jo vært et mareritt til nå, han har vært det eneste kjøpet sammen med riseth (som er for gammel). Syntes vi kunne beholdt Shane Stefanutto og Kasey Wherman . Mifsud og Koren hadde vi ikke hatt muligheter til å beholde uansett dessverre .

Lenke til kommentar
LSK bryr meg egentlig ikke noe særlig, men jeg lurer på hvorfor ikke Eirik Bertheussen ikke får spelle? Han er en meget god spiller etter mni mening og bør lett danke ut "kløna" Pål Steffen Andresen.

 

vi trenger nye spillere . skjønner ikke hvorfor det ikke blir kjøpt mer spillere til klubben . john anders bjørkøy har jo vært et mareritt til nå, han har vært det eneste kjøpet sammen med riseth (som er for gammel). Syntes vi kunne beholdt Shane Stefanutto og Kasey Wherman . Mifsud og Koren hadde vi ikke hatt muligheter til å beholde uansett dessverre .

 

Trur vi trenger 15-16 nye spillere. For den gjengen som løper rundt på banen nå om dagen, burde rett og slett sparkes på huet og rævva ut av klubben. Er faen ikke lov å opptre på en slik patetisk måte, når man har 1-3 mill i lønn. Kanskje burde noen i styret og sportslig utvalg kastet ut også.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Merkelig hvordan alle positive effekter av å sparke treneren har uteblitt. Kanskje elendigheten ikke var Nordlies skyld allikevel?

Tror det var feil person som gikk fra LSK, men det er jo alltid lett å gi treneren alt ansvar for dårlige prestasjoner. Men nå går ledelsen ut å sier at de trenger forsterkninger.

 

For de av dere som ikke fikk sett inslaget på TV2 fra cupen så ligger det her:

 

Lenke til kommentar

Hvor vanlig er det å få økonomisk kompensasjon hvis man sier opp jobben uten at arbeidsgiveren ønsker det? Det hele var en deal for at både Nordlie og LSK skulle ta seg bedre ut i media.

 

Sparket: LSK = rasshøl, Nordlie = taper.

Sa opp og får kompensasjon: LSK = imøtekommende, Nordlie = edel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...