Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden


...............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, han må da få ha et privatliv han også.. Han jobber jo mens spillerne har fri, hvorfor skal ikke han få fri innimellom?

 

Skulle jo nesten ikke trengt å spille mot turn engang.

 

Helt enig. Helt tåpelig dette, at det fokuseres på Jan Åge's private tur, når Fugla taper. Ferieloven gjelder vel for ansatte i fotballklubber også, så de har vel krav på 5 uker ferie ila året, uavhengig av hvordan det går med laget.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Nå skal vi dominere på Ullevaal.

>

>

>

> Søndag 10.aug kl 18.00 møtes Lyn og LSK på Ullevaal stadion.

>

> Kanarifansen og LSK UA samarbeider for å få flest mulig LSK-fans til Ullevaal denne søndagen.

>

>

>

> - Kanari-Fansen setter opp GRATIS BUSS for alle i UA og LSK busstur t/r Ullevaal.

>

> - Avreise kl 16.15 fra Alexander Kiellandsgate.

>

> - Påmelding gjøres til Heidi Ellingsen. Bussbillettene fåes på LSK-kontoret fra og med mandag 1.aug fra kl 09.00 - 15.30.

>

> o Mail: [email protected]

>

> o Tlf/SMS: 46629944

>

> - Kampbilletter kjøpes på LSK-shop Sportshuset fra 1.aug. På Ullevål samles alle LSK-fans i nedre del av VG-svingen inng 16.

>

>

>

> Nå håper vi at så mange som mulig blir med å lager fotballfest på Ullevål søndag 10.aug.

>

>

>

> VÆR RASK, BEGRENSET MED BILLETTER.

>

>

>

>

>

> Med vennlig hilsen

>

> for Lillestrøm Sportsklubb Ungdomsavdeling

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg drar, dere og!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Skal bestille Åråsen-billetter for en kamp i høst.

 

https://salg.billettluka.no/Image/ShowArran...2008%2020:16:43

Hvor er det best å sitte? Tenkte en av langsidene, men er det noe forskjell på D/F og M?

Ingen som er kjent på Åråsen her? :(

 

Er ikke veldig stor forskjell.. D/E/F er på gamle tribunen og har noen stolper innimellom som holder taket oppe. Så er du uheldig kan du ende opp bak en av de, samtidig som de sperrer litt for sikten såklart(ikke mye da). Jeg hadde nok satset på M hadde jeg vært deg ;)

Lenke til kommentar
Er ikke veldig stor forskjell.. D/E/F er på gamle tribunen og har noen stolper innimellom som holder taket oppe. Så er du uheldig kan du ende opp bak en av de, samtidig som de sperrer litt for sikten såklart(ikke mye da). Jeg hadde nok satset på M hadde jeg vært deg ;)
Takker og bukker! :new_woot::thumbup:
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vel, med tanke på hodene som har styrt på Åråsen de siste årene så er det vel ikke så rart at man lar de gode spillerne passere. Får tro det blir bedre med Berg/Bjarman.

Lillestrøm SK - Elsket eller hatet. Face it!

 

Lillestrøm er en bitteliten klubb som ligger utenfor en storby, og av den grunn så trenger den oppmerksomhet, og for å få oppmerksomhet må man skape blest om klubben.

Mange kan si at Fjøra er en skikkelig klyse, greit nok, enkelte ganger er han kanskje det (men kritikken mot han har vært uholdbar), han prøver tross alt kun å skape noe rundt klubben!

Regner med dette innlegget ditt var spesielt rett mot fjøra. Klarer ikke se noen andre tidligere trenere som har gjort noen store tabber. ;)

Lenke til kommentar
Vel, med tanke på hodene som har styrt på Åråsen de siste årene så er det vel ikke så rart at man lar de gode spillerne passere. Får tro det blir bedre med Berg/Bjarman.

Lillestrøm SK - Elsket eller hatet. Face it!

 

Lillestrøm er en bitteliten klubb som ligger utenfor en storby, og av den grunn så trenger den oppmerksomhet, og for å få oppmerksomhet må man skape blest om klubben.

Mange kan si at Fjøra er en skikkelig klyse, greit nok, enkelte ganger er han kanskje det (men kritikken mot han har vært uholdbar), han prøver tross alt kun å skape noe rundt klubben!

Regner med dette innlegget ditt var spesielt rett mot fjøra. Klarer ikke se noen andre tidligere trenere som har gjort noen store tabber. ;)

 

 

Bitteliten klubb? Ligger utenfor en storby?

 

Lillestrøm er en fin stor by, og er en stor klubb :) Jeg bor 200 meter fra Åråsen, og kan bekrefte det.

Lenke til kommentar
Bor i lilestrøm jeg også, og det du sier er å ikke møte realiteten.

Iforhold til Bergen (Brann), Trondheim (Rbk), Stavanger (Viking) og Oslo (Vålrenga) - som lillestrøm konkurerer mot i det store og det hele, så blir lillestrøm som sted lite.

 

Enig, men vil ikke kalle LSK for et bittelite lag :)

 

Hvor i lillestrøm bor du forresten?

Lenke til kommentar
Bor i lilestrøm jeg også, og det du sier er å ikke møte realiteten.

Iforhold til Bergen (Brann), Trondheim (Rbk), Stavanger (Viking) og Oslo (Vålrenga) - som lillestrøm konkurerer mot i det store og det hele, så blir lillestrøm som sted lite.

 

Enig, men vil ikke kalle LSK for et bittelite lag :)

 

Hvor i lillestrøm bor du forresten?

Korset ( X ) :p

 

Lillestrøm som lag er ikke lite, men det er pga diverse sterke personligheter. Host: Ivar hoff. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...