Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

lurer på og stjele den...  :ermm:

 

 

Håper du en dag får katt, blir skikkelig glad i den og får oppleve at noen kanskje har "stjålet" den, så vi får vi se om du forandrer tankegangen litt. Med andre ord, håper det var ment som en spøk.

6903109[/snapback]

 

Ja, og forresten er ironi en fin båt.

 

post-24219-1158778216_thumb.jpg

 

Kattepusen som spotter til Support til BF2 er også fine greier. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Floppy: Skipskatt med en god del pels. Gatas skrekk, og livredd biler etter en stygg påkjørsel som kosta meg 3k.

 

 

 

 

 

Blanko: Har blitt 6 mnd nå og greier :cool: Kommer til å bli en stor katt. Han har 2/3 lengde på halen, og ett blått og ett brunt øye.

 

 

 

 

 

 

Begge får RC kitten nå :) Billigere at begge får samme for :wee:

Lenke til kommentar

Spennende prosjekt, hvordan katten ser ut om en strekker til i nakken? :dontgetit:

 

Syns jeg hører en viss hjelpeorganisasjon rope høyt om du dynker katten i whitespirit.. ;)

 

Mimrebilde fra den gangen Jesper var litt mindre.

 

Tøffe kattene dine også! :)

 

Edit: Må slenge inn noen andre bilder også.

 

Det første er av tanten til samboeren min sin katt, mannevond sak.

Det andre er av den dessverre avdøde katten til moren til samboeren min.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Hehe, Billy Bob: Fin, dyr strietapet + kattunge = ikke fullt så fin strietapet.

 

Slenger med Pus, han syntes det var storartet da vi fikk akvarium. Dette bildet bruker jeg som skrivebordsbakgrunn:

post-69468-1159031985_thumb.jpg

 

Det er ikke bare min søster som har fått seg ny hobby.

post-69468-1159032075_thumb.jpg

 

Ved siden av akvariefisk er Pus sin hovedinteresse å slappe av.

post-69468-1159032199_thumb.jpg

 

Det begynner å bli en del år siden jeg dro hjemmefra, og jeg savner virkelig det å ha katt. Har nok tenkt å bli i Bergen en stund, men har ikke stabil nok bosituasjon enda. Dessuten kan jeg ikke tenke meg å ha katt i sentrum, mine katter skal være ute om nettene og gå fritt ellers.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Her er da saken: Vi har fått oss en katt, en fin kattepus vi har hatt i snart 4 måneder. Han er ikke fullt voksen enda, men har bynt å vært en god del ute, både om dagen og om natten.

 

Saken er at vi har bodd her veldig lenge men aldri hatt katt før, mens naboen vår driver med avl av rasekatter og har alltid hatt 2 eller 3 katter, som alle går rundt omkring på begge hustomtene. Disse kattene mener da at vår hage er deres territorium.

Så da når vår katt, Sokrates, er ute, får han med jevne mellomrom store krangler med nabokattene, og en av dem har til og med gåt til angrep på han.

I dag sto vinduet på rommet mitt åpent, og Sokrates ble skremt av nabokatten og hoppet inn vinduet med den andre katten etter seg. Nabokatta fulgte etter sokrates helt opp i stua, og gjemte seg under sofaen.

Sokrates sto bak sofaen og freste, men jeg fikk fatt i ham og flyttet han vekk.

Den vanskelige delen var å få nabokatta ut av huset. Den bare satt under sofaen og og var skikkelig sur og sky. Det tok en del arbeid men jeg fikkd en ut etter hvert.

 

Hva skal jeg gjøre med denne situasjonen? Området rundt huset vårt "tilhører" andre katter, så hvordan skal Sokrates kunne være der uten å bli jaget vekk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...