Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Vi har ei katte i huset, Chaplin. Nesten halt svart (litt brun u på halsen, som en "krage") langhåret skogskatt.

 

Verdens beste pus. :love:

6897451[/snapback]

 

Sånn er det jo bare, vi elsker våre små hårballer, mens hundeelskerne, prøver etter beste evne å elske sine mindre intelligente loppesirkuser :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Katter er jo kjekt om man har sånn utekatt, da slipper man å styre så mye med den.

6897669[/snapback]

 

Utekatten er jo enda bedre enn innedyret. Utedyret markerer hele tomten, passer på hvilke mus som slipper inn i kåken, spiser seg stein på blomsterknopper (er det noen av dere som har lagt merke til det?), og kommer inn for en liten snack, og gud nåde hvis den ikke får servering :love:

Lenke til kommentar
Utekatten er jo enda bedre enn innedyret. Utedyret markerer hele tomten, passer på hvilke mus som slipper inn i kåken, spiser seg stein på blomsterknopper (er det noen av dere som har lagt merke til det?), og kommer inn for en liten snack, og gud nåde hvis den ikke får servering :love:

6897742[/snapback]

Hehe, aldri hatt kjæledyr selv, muttern er allergisk og jeg er "litt". Men hvis det skulle vært noe, ville det vært utekatt. Kjenner jo folk med det og de er svært så søte. :)

Lenke til kommentar

sover hos meg hver natt, den kommer ned til meg når jeg sitter og nerder meg foran dataen til langt på natt og maser på meg, traver på tastaturet og gnukker seg mot ting så de ramler overende, men legger seg til slutt på fanget.

Så når jeg får stablet meg til senga så kommer hun fort og legger seg ALLTID på høyre side, nekter og sove på venstre, og så maler som en godstog samtidig mens hun mjauer for en minste bevegelse jeg gjør. >_< Vekker meg x-antall gang, men er god og varm da. :] *kosepåpusensin* :love:

 

post-24219-1158762694_thumb.jpg

Lenke til kommentar

For en måned siden hadde vi fest hjemme hos meg, og da kom det plutselig en liten kattunge inn, som alle ble glad i og fikk være med på festen og fikk masse kos, og den kosa seg sånn at når jeg kom hjem sent om natta fra byen så lå den i senga mi, fant ut at det var naboen sin, men den kommer inn veldig ofte, gjerne da i fullt firsprang og raser omkring, mens katten min blir redd gjemmer seg i et hjørne og stirrer på den...

Den er skikkelig fin og har nydelig rufsete pels, lurer på og stjele den... :ermm:

 

post-24219-1158763340_thumb.jpg

post-24219-1158763393_thumb.jpg

post-24219-1158763458_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Katter er sleipe, små husdjevler, hunder er naive idioter. Det er derfor jeg elsker både katter og hunder. :love:

 

Fia (sjefa):

 

5a439bb1.jpg

 

Fia er født April 1995, og er sjefen over de andre kattene. Hun er blanding av litt av hvert, og har tydelige siameser-trekk. Fia er den fredeligste, og minst sadistiske av kattene, til tross for dette, har hun et voldsomt temprament.

 

Maggie:

 

troll.jpg

 

Maggie er født 23. mai, 1999. Hun er en perser, og til tross for sin intelligens, er hun vanvittig barnslig, og bortskjemt. Holder alltid sammen med Sassie.

 

Sassie:

 

katt.jpg

 

Sassie er født 4. august 1998. Hun er også banslig og bortskjemt, til tross for at hun er intelligent. Sassie er blanding av norsk skogkatt, og en eller annen katterase (høyst sannsynlig en siameser).

 

Pischi:

 

(Har ikke bilde.)

 

Født 2003. Pischi er en stor, og kraftig skogkatt, som har en tendens til å bli gretten hvis hun ikke får lov til å gå ut. Når hun er i dårlig humør, går det ut over de andre kattene. Pischi er allikevel voksen og fornuftig, men desverre ofte et offer for påfunnene til Sassie og Maggie.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...