Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

De er forsåvidt stengt inne alene i kjelleren. Men med mat og vann, menneskelig kontakt blir når eierne sover nede. De er jo ikke der til vanlig... Holder det med sovende kontakt om natten?

6854510[/snapback]

De bør koses med i værtfall en time om dagen. De er jo to, men det kan fortsatt bli litt ensomt. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er det. Har selv to katter og kunne aldri ha stengt dem nede i en kjeller bare fordi det ikke "passer" å ha dem oppe :(

6854604[/snapback]

 

Her er det vel mer at de ikke får lov, men samme saken det egentlig. Når de da i tillegg har skaffet seg en valp begynner det vel egentlig å bli litt drøyt...

Lenke til kommentar

Her er det vel mer at de ikke får lov, men samme saken det egentlig. Når de da i tillegg har skaffet seg en valp begynner det vel egentlig å bli litt drøyt...

6854615[/snapback]

Sånne mennesker fortjener ikke retten til å leve. Er det noe jeg ikke aksepterer så er det folk som ikke har respekt for dyr og ansvar.

Lenke til kommentar

post-96251-1158325398_thumb.jpgHer er Klåmydia:

 

Alder 10 år ( 60 ).

 

Yndlingsretter: Rekerogn, rå og kokt fisk, sauser, fluer mus og småfugl.

 

Jackass-stunts: Påkjørt av bil 3 ganger, ramlet i sjøen fra bryggestolper, slost med Grågås.

 

Yndlinghobby: Tidligere slåss og sove, nå bare sove og tigge.

 

Yndlingsmusikk: Rainbow albumet Rising 1976 hvor det lyttes etter de gode klanger.

 

Men bilpåkjørslene ville vært ønskelig om det kunne vært unngått, men heldigvis gikk det forholdsvis bra.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

Må ha denne tråden under mine innlegg, så poster en liten fortelling fram til jeg finner fram bilde av elsklingen vår Jesper.

 

Til alle dere som er redd for katten når den har vært borte i en lengre periode enn normalt, hold håpet oppe.

 

Jesper overlevde 28 dager innesperret i en garasje kun på vann. Om han fant noe smådyr vet jo vi ikke, men det var iallfall tilgang til vann. Vi fikk han inn til veterinær fortere enn svint, og idag er han helt pigg igjen! :)

Lenke til kommentar
Må ha denne tråden under mine innlegg, så poster en liten fortelling fram til jeg finner fram bilde av elsklingen vår Jesper.

 

Til alle dere som er redd for katten når den har vært borte i en lengre periode enn normalt, hold håpet oppe.

 

Jesper overlevde 28 dager innesperret i en garasje kun på vann. Om han fant noe smådyr vet jo vi ikke, men det var iallfall tilgang til vann. Vi fikk han inn til veterinær fortere enn svint, og idag er han helt pigg igjen! :)

6878556[/snapback]

 

Veit..

Vi hadde nettop flytta til ett nytt sted, og første feilen vi gjorde var å slippe den ut!

De skal helst være inne i 2uker før man slipper den ut i nye omgivelser.

Men anyway, den blei borte da og vi begynte å miste håpet. :(

Men en dag, 3uker etter at jeg så den sist, så kom den tuslende inn i stua, glad og fornøyd :p

Dog litt mager da hehe

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Må ha denne tråden under mine innlegg, så poster en liten fortelling fram til jeg finner fram bilde av elsklingen vår Jesper.

 

Til alle dere som er redd for katten når den har vært borte i en lengre periode enn normalt, hold håpet oppe.

 

Jesper overlevde 28 dager innesperret i en garasje kun på vann. Om han fant noe smådyr vet jo vi ikke, men det var iallfall tilgang til vann. Vi fikk han inn til veterinær fortere enn svint, og idag er han helt pigg igjen! :)

6878556[/snapback]

 

Veit..

Vi hadde nettop flytta til ett nytt sted, og første feilen vi gjorde var å slippe den ut!

De skal helst være inne i 2uker før man slipper den ut i nye omgivelser.

Men anyway, den blei borte da og vi begynte å miste håpet. :(

Men en dag, 3uker etter at jeg så den sist, så kom den tuslende inn i stua, glad og fornøyd :p

Dog litt mager da hehe

6880266[/snapback]

 

Vanligvis klarer en oppegående pus seg godt i mange uker. Vår pus derimot har vært forsvunnet i 5 uker, den er 14 år gammel, så da er det vel ikke så mye håp nei :no: Den var meget spesiell, fordi den var venn med alle fuglene. Likte å ligge ute i regnet (måtte gang på gang hente den inn for tørking), hvis vi derimot forsøkte å vaske den på normal måte, slo den seg helt vrang. Om vinteren lå den og lot snøen legge seg slik at den så ut som en "snøkatt". Den hadde lært seg å gå "ved fot", satt midt i oppkjørselen og rikket seg ikke når man kom kjørende, måtte ut av bilen og løfte den vekk. Men, men håper at det gikk kjapt og smertefritt, hvis den har gått til de evige beitemarker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jente eller guttepus? Misty er fint viss jente, eller Sussi.

6891877[/snapback]

 

Misty er fint, passer med "tegningene" i ansiktet på pusen (tydelig mørk M over/mellom øynene). Storfin pus :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...