Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Søte pusekatt. Alle katter er søte :D

 

Grrr... Hannkatta mi STIIINKER piss om dagen !!!

Helvette altså :realmad:

Like før jeg ringer dyrelegen og får han kastrert.

Dette går ikke.

Har seriøst vasket han hver eneste dag, denne uka. Kun bakparten/rumpa.

Han har jo denne kjekke halen som henger over ryggen, og for å toppe det hele, så bruker han å ha bæsj på haletuppen :thumbdown:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper ikke det har skjedd noe med den.... Er tragisk når katter forsvinner. Selv er jeg redd hver eneste gang katten min går ut.

 

Ja, jeg har hatt noen dårlige erfaringer tidligere. Det har skjedd to ganger på rad at en av kattene våres har gått ut og kommet hjem igjen med en brukket kjeve. En kom til og med hjem med et hagleskudd under halen :ohmy:

 

Da jeg ringte pappa sa han at de holder på å flytte et hus på gata der han bor og at det kan ha vært spetakkelet som skremte ham vekk. Håper bare han finner veien tilbake igjen... han og den andre katten (Nussi, den hvite og svarte på bildet) er bestevenner, og hun er helt rastløs og fra seg når han ikke er der :(

Lenke til kommentar

For en merkelig kveld dette har vært ass.

 

Skulle med toget hjem fra københavn, som selvfølgelig var forsinket. Jeg rakk akkurat ikke toget mitt fra Odense til Svendborg, så jemed sto av i Nyborg (en by før Odense). Der forhører jeg meg med konduktøren om hva jeg burde gjøre, siden jeg hadde kjøpt en billett for togreise fra kbh - odense - svendborg.

Aaanyway, en dame fra Tyskland overhører min samtale med konduktøren, og merkelig nok skal hun også til Svendborg. Great, jeg slipper å vente en time på en buss som jeg nok også måtte ha betalt for.

For å gjøre en litt lengre historie kort, så hadde vi visst en del til felles (seiling og sånn), så det var jo nice med litt selskap på veien hjem.

Så kommer den merkelige delen, vi sitter og snakker om katter..... Gjett hva som løper ut foran bilen?

Jo, en nydelig huskatt. Troooor den døde der, da den traff ganske mitt på fronten til bilen.

Uansett, så stopper vi for å sjekke den. Ingen tættis i øret, og det var vanskelig å sjekke den for id-tag i nakken, da det virker som at ryggen/nakken var brukket, så det var masse løse bein der. Hadde store pupiller og pustet ikke.

 

Det er vel det man kan kalle hell i uhell?

Lenke til kommentar

Katta forsvant for ca. 3 døgn siden. Dette er en katt som sjekker innom ca. hver 2. time for å få mat, så dette er veldig uvanlig. Vel, spørsmålet mitt er ikke hvordan jeg skal finne han, men vi har en annen katt i tillegg til denne. Disse kattene hater hverandre. Den siste kvelden ble katten som nå er borte vasket av den katten som fortsatt er her. Dette er veldig uvanlig. Så jeg har sittet å fundert litt; kan den katten som fortsatt er her ha plukket opp noe fra katten som er forsvunnet? F.eks. at den er syk eller noe. Jeg vet jo at katter går å legger seg et sted når de vet de er syke og at den som er her ville trøste eller lignende?

 

Merkelige saker.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hva gjør man med en kattunge som har bosatt seg utfor døra mi? Har sittet der å mjauet i over et døgn nå. Bor i øverste etasje i blokk, har spurt naboene i denne etasjen men ingen av de som eier den.

 

Tydeligvis skrubbsulten for den springer rett inn og i matskåla når jeg åpner døra her. :wee:

Lenke til kommentar

Meh. Katta vår har visst forsvunnet for andre gang siden vi flyttet. Første gangen var han borte i to uker før vi fant han igjen (i samme felt som vi bodde i før). Også var han i det nye huset vår i noen dager, der han kom hjemom flere ganger om dagen i løpet av 3-4 dager. Nå har han derimot ikke vært hjemom siden søndag. :hm: Menmen, jeg vet det går bra med han. :) Han klarer seg alltid!

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...