Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åååÅÅÅ husker the gauntlet og monkey island :D og seff leisure suit larry og dod :D ingenting kribler mer i magen enn musikken man får servert når man starter opp monkey island... det er gode minner det :D synd at det er så få spill med like mye sjarm og eventyrfølelse! :(

Endret av tommen_h
Lenke til kommentar
Noen som husker denne karen?

 

1130370431.jpg

 

:love:

6851600[/snapback]

 

fy faen.. hva het de spille nå igjen?? Klarte nesten spillet 10 ganger :)

6851775[/snapback]

 

Var ikke det Munch Odyssey eller Oddworld eller noe?

 

Edit: Typisk... Oddworld: Munch's Oddssey...

6851960[/snapback]

 

Munch's Oddysee? Det het da vel Abe's Oddysee! Fyren på bildet heter Abe, så det blir jo ganske logisk. Deilige spill, var de. :)

6854968[/snapback]

 

...men jeg tror bildet kom i forbindelse med utgivelsen av Munch's Oddysee.

 

Husker godt lek og lær med Professor Salvadore, Super Mario Bros: Deluxe Edition og Donkey Kong 64

Lenke til kommentar
hei. kom plutselig til å tenke på et gammelt spill jeg spilte når jeg var liten, Little big adventure 2. og så lurte jeg på om andre også fikk denne følelsen noen ganger.

fikk skikkelig lyst til å spille det....

 

må også nevne Ski or die

6843695[/snapback]

 

Spilte mye av de to spillene du nevner da jeg var mindre. Ski or Die var kjempekult med big jump på ski!

Lenke til kommentar
Noen som husker Hover 950 som fulgte med Windows 95 Plus cd'en eller?  :!:

 

Hadde mange artige timer med det spillet!

 

Hoverlevel1.jpg

 

Les om spillet her:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Hover_(video_game)

 

Man kan også laste det ned fra en link på bunnen av siden!  :)

6855803[/snapback]

husker det, det var gøy, men husker også at vi helt aldri skjønte meningen............

Lenke til kommentar

tja, hvor skal man begynne. det startet vel lett med Super mario til NES for så å gå kraftig over i super mario all stars til SNES. Å herre! jeg husker at jeg nesten begynte å grine når jeg hørte credits musikken til super mario bros 3. det var tider....

 

ellers er jo Little big adventure 1 og 2 klassikere. tror jeg faktisk runda begge 2. litt usikker, var ikke store gutten.

 

Jeg husker jeg spilte Syphon filter veldig mye på Playstation. det var drit tøft å grille folk med den tazer saken.

 

Spiller fortsatt Super mario 3. på psp med emulator. tror det må være verdens beste spill.

Lenke til kommentar

Countdown

 

countdown.png

 

 

Husker jeg syns det her var så skummelt da jeg var liten. Spillet begynte med at du var sperra inne på mental-sykehus og måtte komme deg ut av rommet ved å gi dørvakten en bille.

Så når man endelig kom ut av rommet, så kom du til andre rom der det var fult av blod på gulvet, folk som satt nakne bak glassvindu og ble forsket på, osv.

 

Noe av det som gjorde det skummelt, var at når vaktene oppdaget deg, så nyttet det ikke å drepe de eller rømme. Nei, da var det game over og du var tilbake i rommet ditt. Det lengste jeg kom var ned en etasje :blush:

 

Har funnet det frem igjen, og har tenkt å begynne å spille det igjen. Irriterer meg at jeg aldri har runnet det, siden det virker som om historien er bra.

 

Noen andre som har erfaringer med dette spillet her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...