Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Half-Life 2, Doom 3 og F.E.A.R. :love:

8928267[/snapback]

De er vel alt annet enn glemt :hmm:

Mystical Ninja: Starring Goemon til N64 er genialt, forresten.

Skrevet
Half-Life 2, Doom 3 og F.E.A.R. :love:

8928267[/snapback]

De er vel alt annet enn glemt :hmm:

8928333[/snapback]

Hva med Super mario? Er det glemt? Doom? Duke Nukem? Har da så sannelig sett at de har blitt nevnt utallige ganger i gjennom tråden her. :no:

Skrevet (endret)

Er enig med Xificuz! Jeg har forøvrig ikke lest gjennom tråden, så jeg kan kanskje ikke minnes om et glemt spill som allerede er nevnt... Men Big Red Racing og GTA1 stod meg nært!

Dessuten bør jeg nevne Corel's Fun Kid Collection. Genial pakke til Windows 95 som inneholdt mange interaktive spill. Jeg tror ingen andre har spilt det, og det er sannsynligvis ganske glemt. Fin avkopling til Doom 1 (oida... :))

Endret av Nuust
Skrevet
Er enig med Xificuz! Jeg har forøvrig ikke lest gjennom tråden, så jeg kan kanskje ikke minnes om et glemt spill som allerede er nevnt... Men Big Red Racing og GTA1 stod meg nært!

Dessuten bør jeg nevne Corel's Fun Kid Collection. Genial pakke til Windows 95 som inneholdt mange interaktive spill. Jeg tror ingen andre har spilt det, og det er sannsynligvis ganske glemt. Fin avkopling til Doom 1 (oida... :))

8945601[/snapback]

Orginal CD! :D

Hadde også 118 spill til win98.

Skrevet

8946391[/snapback]

Var det den cden som fulgte med et "komputer for alle" blad?

Husker jeg hadde en som het 117 spill, mener at 118 spill var en senere utgave, en slags "oppfølger"

Skrevet

8946391[/snapback]

Var det den cden som fulgte med et "komputer for alle" blad?

Husker jeg hadde en som het 117 spill, mener at 118 spill var en senere utgave, en slags "oppfølger"

8946567[/snapback]

Kanskje det var 117 spill jeg hadde?

Jeg hadde iallefall _veldig_ mange slike PC-magasiner hjemme, med alt av CD-er som fulgte med.. tror jeg har 40-50 av de enda jeg..

Skrevet

Ja, mest undervurderte adventurespillet som finnes. Et av de beste spillene jeg har spilt. Alt i det spillet er så gjennomført at det tidvis medfører gledesspasmer.

Skrevet
Det heter stunt car racer, ja. Det fins en mye dårligere versjon av det til PC som het Stunts. Der var ikke veiene fargelagt engang. Spilte SCR mye, det krevde mye ferdigheter og å lære banene helt perfekt, så man ga akkurat riktig gass før de forskjellige hoppene. Festlig å bare prøve å kræsje mest mulig spektakulært også, såklart. Se om man klarte å vrake bilen med et enkelt krasj osv. Herlig motorlyd også.

8886797[/snapback]

Ahh, ja stemmer!

Husker jeg spilte det hele tia. Det var jo en av de første bil spillene med ordentlig fysikk i.

Finnes faktisk noen filmer fra spillet på youtube.com. Vekker tilbake noen minner ja .. :p

Skrevet

Rollercoaster Tycoon 1.. Det er på min topp 5 liste av alle spill ever. Trist at Atari greide å ødelegge serien ved å lage RCT3, som sugde :(

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
Yeah, but what'cha gonna do...

ACT A FOOL!

Skrevet

Broken sword, Gunstar heroes, sacrifice, Simon the sorcerer og mange mange flere =(

Rart at ingen på min alder kjenner de. Selv om alle vet om Hugo <.<

Skrevet

Jeg har Broken Sword, Sacrifice, Simon the sorcerer og andre nevnte spill hjemme.

Men jeg så outlaws ble nevnt. Det savner jeg virkelig. Samme med Constructor..

Skrevet
Rollercoaster Tycoon 1.. Det er på min topp 5 liste av alle spill ever. Trist at Atari greide å ødelegge serien ved å lage RCT3, som sugde :(

8949632[/snapback]

100% ENIG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...