Gå til innhold

Uoffisiell TDU club. Siden oppe. Les første post


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helge turneringer?

Vi er 16 stykker i klubben. Hva med dette her i klubbmøtene:

 

Vi kjører 4 spillere pr race. 2 av de beste avanserer.

Hvis ikke alle 16 kommer så kjører vi 3 spillere pr race og 2 beste går videre.

Da skal vi ha igjen 8 spillere som kjører sammen i et finale løp.

Vi avtaler hvem baner og klasse som skal kjøres slikt at disse kan øves på i forkant

Vi kan jo ha en slik turnering 1 gang i uka

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Disse er med så langt

Oppmøte til Søndag:

-avanore

-kingleh

-Suprsimn

-Spillarkivet (kanskje)

-Skiern

-sn0cs

-beem3r

-Dr Peedee

-U5stabil

 

Dr Peedee skal lage en hjemmeside til oss :)

 

-Litt info om helgens turnering. Baner som skal kjøres og hvem klasser som skal brukes.

-Vinneren av turneringen vil få hedersplass på hjemmesiden til den overtaes av en annen spiller

-Klubb info. Hvordan vi ligger til ranking listen

Lenke til kommentar
hvor mange er det plass til i klubben...den limiten på 16 stykk var det sant eller..??

6869764[/snapback]

 

Ja. Men vi skal prøve å sortere ut de som er inaktive slikt at klubben vil ha kun spillere som er aktive :)

Det er jo også en mulighet for å lage Gamer.no club2

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Avanore. En ting angående løp. Vennligst ha noen løp med annet en A klassen. A klassen går som regel ut på ren flaks. Kjører en litt lavere klasse så får alle en mer sjangse til og kunne vise hva dem duger til. A bilene går uforsvarligt for fort. Jeg har kjørt en del B løp online og må si det er mye mere morro, da det ikke for det meste går på flaks.

Men jeg liker jo å kjøre A løp såklart :)

Lenke til kommentar
Disse er med så langt

Oppmøte til Søndag:

-avanore

-kingleh

-Suprsimn

-Spillarkivet (kanskje)

-Skiern

-sn0cs

-beem3r

-Dr Peedee

-U5stabil

 

Dr Peedee skal lage en hjemmeside til oss :)

 

-Litt info om helgens turnering. Baner som skal kjøres og hvem klasser som skal brukes.

-Vinneren av turneringen vil få hedersplass på hjemmesiden til den overtaes av en annen spiller

-Klubb info. Hvordan vi ligger til ranking listen

6869649[/snapback]

 

Jepp, skal prøve å til en hjemmeside i løpet av helgen. Men ha ikke for høye forhåpninger. Det skjer ting i livet utenom pc/xbox også for en gammal gubbe som meg. Men jeg skal prøve. Høyst sannsynlig blir siden på et underdomene/side av en av de andre sidene jeg har - dog i sitt eget design selvfølgelig. De sidene jeg har fra før erwww.potetgullmannen.com , Sisters of Muradin (WoW side fra gamle dager) , Muradin's Battlefield 2 group (klan side for norges minste bf2 klan - 2 medlemmer :-) )

 

Hvis jeg lager en TDU side under ett av disse domenene så får den selvfølgelig sitt eget utseende. Men som dere ser på de sidene jeg har, så er jeg ingen ekspert. Hvis noen føler at de har mere peil, så værsego'. Men jeg kan i hvertfall sette opp noe inntil videre evt..

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Avanore. En ting angående løp. Vennligst ha noen løp med annet en A klassen. A klassen går som regel ut på ren flaks. Kjører en litt lavere klasse så får alle en mer sjangse til og kunne vise hva dem duger til. A bilene går uforsvarligt for fort. Jeg har kjørt en del B løp online og må si det er mye mere morro, da det ikke for det meste går på flaks.

Men jeg liker jo å kjøre A løp såklart :)

6869956[/snapback]

 

OK. Høres bra ut det

Da tar vi klasse B biler til Søndag

 

Skal finne noen bra baner så poster jeg dem litt senere i kveld. Må bare komme meg hjem fra jobben først :)

Lenke til kommentar
Høres ut som et veldig bra initiativ avanore og Dr Peedee :) Gleder meg til å følge utviklingen, og ikke minst være med :) Tror vi kommer til å ha det mye moro online med TDU. Noe sier meg at det blir mange sene kvelder fremover...i høstmørket!

6870090[/snapback]

 

Samme her. Dette kan bli mye morro utover de mørke høst og vinterkveldene :)

Lenke til kommentar

Oppdaterte dette i første posten:

Vi kjører 4 spillere pr race. 2 av de beste avanserer.

Hvis ikke alle 16 møter opp så kjører vi 3 spillere pr race og 2 beste går videre.

Vi kjører 4 ganger. De 2 beste som avanserer er de 2 som vil få mest poeng løpet av 4 runder.

Da skal vi ha igjen 8 spillere som kjører sammen i et finale løp.

Finaleløpet kjøres kun 1 gang og vil være en annen bane.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Det er 2 stk klasse B biler jeg anbefaler. Det er Ferrari 430 tuna til 3 stadiet samt en TVR Sagaris tunet til 3 stadiet. Begge er raske biler men samtidigt meget gode og kjøre og holder seg bra på veien. Vil si Ferrarien henger best på veien. Men om du er ute etter kun fart så har mclaren sjappa noen nobles eller noe annet som går fort... Men de henger ikke så bra på veien etter min mening.

 

Ut å handle? hehe jeg har mange biler over 20 stk og 4 hus samt jeg har 1.8 millioner til rådighet så jeg skal ut og handle litt jeg også :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...