Gå til innhold

Uoffisiell TDU club. Siden oppe. Les første post


Straffa

Anbefalte innlegg

Vel, er jo fordi et par av gruppene måtte lage innledende runder i multiplayer istede for intra club... så da ble ikke disse løpene registrert på rankingen på klubbsiden. :) Ser du på ranking sida så er det et par av oss som mangler gitt, men vi kommer tebage. ;)

6889309[/snapback]

 

Stemmer det. Vi får håpe at neste turnering vil være litt mindre problematisk og alle rundene kan spilles fra klubbhuset :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som gidder å starte en "Casual Driver Unofficial Gamer.no" klubb? :)

 

Jeg jobber en del borte, og da har jeg ikke tilgang til Xbox live, men jeg har lyst å være med i en klubb og kjøre med/mot folk fra Norge.

 

Send invite om noen tenner på idèen og starter en klubb.

 

GamerTag: Kvarpo

 

Nå er jeg ganske fersk, har bare hatt spillet i 2 dager men har lagt ned noen timer allerede :)

Lenke til kommentar
Morsomt om flere startet en klubb. Så får vi oss andre noen norske å kjøre mot :)

6889835[/snapback]

 

Jeg skal fyre opp en svært casual klubb straks jeg får et par timer til på meg i spillet. Jobber mye selv, og kan godt ta med andre som er i samme situasjon! Det er i så fall bare å sende en request her på forumet, eller å legge meg til i vennelista på Live.

Lenke til kommentar

 

Jeg skal fyre opp en svært casual klubb straks jeg får et par timer til på meg i spillet. Jobber mye selv, og kan godt ta med andre som er i samme situasjon! Det er i så fall bare å sende en request her på forumet, eller å legge meg til i vennelista på Live.

6889849[/snapback]

 

Hiver meg med jeg også:-)

 

GT: Bionor

Lenke til kommentar

Dr.Peedee:

 

Har du mulighet til å sjekke opp brukeren min på den "klubb-siden"? Registrerte meg der på søndag, men har fortsatt ikke fått noen bekreftelsesmail.

 

Takk for sist til dere jeg kjørte med på søndag forresten, var utrolig morsomt. Eneste som var kjipt var å bomme på checkpoints og bli presset i et tre i 300km/t :D

Lenke til kommentar
Har fått og godtatt invitasjon nå eysteinb, spiller litt online inatt og imorgen.

 

Er med på moroa når som helst når jeg er online. Er ganske hekta nå :)

6898416[/snapback]

 

Gull. Kan sette deg opp som VP i klubben. Jeg har ikke sjangs til å spille hver kveld, så dersom noen med maktambisjoner vil være med kan alltids P-vervet overføres også... :cool:

Lenke til kommentar

Noe VP-kandidatur tror jeg at jeg vil ha meg frabedt. Jeg jobber som regel 5-6 dager i strekk, og er hjemme noen dager før jeg reiser igjen.

 

Men takk for tilbudet:)

 

Har ikke sjangs i havet til å spille så mye at jeg kan forsvare vp-status i en klubb, uansett hvor "Casual" den er :)

 

Håper noen andre er lystne på å joine klubben da, så kan de forsvare æren vår når andre jobber :)

Lenke til kommentar
ho ho!

Eg køyrde "Million Dollar Race" (eller kva det no heite) igår kveld. Du har 60 minutt på deg, å køyra rundt heile øya. Denne løypa er lengre enn "Tour of the Island" forresten.

 

Eg klarte den på 59.36 - i Mercedesen min :)

6898752[/snapback]

 

He he, fantastisk!! Du greide en slik runde med 24 sek. margin. Hadde vært rimelig kjipt og akkurat gått glipp av den når du har kjørt det du orker i en time. Hmm, får se om ikke jeg også får prøve meg på den snart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...