Gå til innhold

Uoffisiell TDU club. Siden oppe. Les første post


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Transportoppdrag hvor du skal frakte en bil er godt betalt i begynnelsen.

Og siden det ikke er tidsbegrensning på dem, gjør ditt ytterste på å oppnå "perfect". Da vanker det en bonusutbetaling.

90k + 40k i bonus er bra det.

 

Litt senere får du Millonaire Race.

Kjøre rundt øyen på 1 time og 1 million på konto.

 

Raske småpenger er et tidsløp som heter "170mph against traffic". Der får du 20.000 i løpet av 40 sekunder, og du kan gjenta og gjenta.

(Bare sving over gresset og opp i filen som har trafikk i "rett retning"

Enkelt løp med en Ferrari 430 og tunet til level 3)

Lenke til kommentar

I Verdenstoppen

Av Dr.Peedee

Link

 

Klubbmedlem U5tabil (som jeg stort sett bare så baklysa til i går kveld) er faktisk blant topp ti på den banen vi skal kjøre (Ring of Speed) innledende runder på i kveld. I singelplayerdelen av banen - som er lik multiplayer - har han prestert den 6. beste tiden i verden. Jepp. Bevis? Bilde under. .

 

 

Måtte poste den her også :)

-avanore

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Hehe. Takk avanore for det fine bildet :D Men der står jeg på 6 plass, Noen har tatt min 5 plass hehe.

 

Angående lette penger. Når du kommer til champion level så tjener en penger på slikk og ingenting. Ta et eksempler Mclaren 15 sekunder og vips 70 000. Så det tar med andre ord ikke lange tiden å tjene en million. MYE bedre en det innpåslitende "Million" løpet. MEN om du er Expert så er million løpet, det løpet en tjener mest penger på. Pinte meg gjennom det skitet 4 eller 5 ganger....

Lenke til kommentar
SaXXXon

6882198[/snapback]

 

Har du vært medlem i klubben? Jeg har ikke sett deg der

6882219[/snapback]

 

har nå fått invite og svart ja på den.. pluss vært i klubbhuset..kan gå inn igjen å sjekke når jeg er hjemme om 5 minutt

6882228[/snapback]

 

Sikker på at det ikke var en av de andre norske klubbene? Jeg har deg ikke på friendslista mi i hvert fall og har ikke sendt noen invite.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
har nå fått invite og svart ja på den.. pluss vært i klubbhuset..kan gå inn igjen å sjekke når jeg er hjemme om 5 minutt

6882228[/snapback]

 

Når jeg startet denne klubben sendte jeg en del invite til de som ønsket å være med. Serverene var på den tiden ikke stabile og det tok tid før folk fikk invite fra meg.

 

Det kan hende at jeg har sendt deg en invite, men du har aldri vært medlem i klubben. Aldri sett navnet ditt i klubbhuset. Den er nå fylt opp. Men du er velkommen til å joine oss hvis det blir en ledig plass :)

Lenke til kommentar
jaja.. ser nå at jeg faktiskt har blitt kasta ut.. har fått achievement for å ha joinet klubb men er nå ikke medlem i noen.. og jeg vet at den hadde gamer.no som navn.. jaja.. bare glem d da. fikk ikke inviteen av deg avanore

6882338[/snapback]

 

Litt merkelig. Jeg har fulgt opp klubben fra første medlem kom.

Sjekket stadig om det var kommet nye medlemmer på klubbhuset og jeg kan ikke huske ditt navn stod der.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...