Gå til innhold

Uoffisiell TDU club. Siden oppe. Les første post


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har 1.57.09 som holdt til en 110. plass, men penalty-baren var på 77, så jeg kan få den ned minst et par sekunder til.

 

EDIT 1: 110 plass var visst det rikitge.

 

EDIT 2: 1.54.59 er ny tid, hundredelen fremfor en annen kjenning fra forumet her.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

hrmpf... 1.52... da må man jo kjøre som en skikkelig villmann :p

 

Prøvde et par ganger til nå og kom inn på 1.59.44 holdt til en finfin 610. plass som jeg er fornøyd med foreløpig :p (tapte dog 0.40 sek på en litt dårlig start)

 

edit: kjørte også ganske safe, så jeg fikk 0 penalty.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Synes jeg kjører ganske kontrollert når jeg havner på rundt 1.52-53, bruker kun mere tid om jeg kræsjer og lignende.

 

Men nå er rekorden min på 1.51.18 som holdt til en 6. plass, men har fortsatt litt forbedringspotensiale.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det blir litt feil å bruke denne tråden for å reklamere jeg, men regner med at den uoffisielle gamer.no klubben bare blir glad for litt konkurranse fra den nyoppstartede klubben.

 

Så hvis du gjerne skulle vært med i en TDU klubb så ta en titt her :

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=642803&hl=

7011287[/snapback]

 

Neida, bare reklamer for ny klubb! Vi ønsker jo konkurranse og vår klubb er jo full for tiden. Oppfordrer alle som har lyst til å bli med i klubb å joine denne nye da det neppe blir plass hos oss med det første.

 

Men - i signaturen din - hva er galt med Ventelo Bluecom?

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Morsomt om flere startet en klubb. Så får vi oss andre noen norske å kjøre mot :)

6889835[/snapback]

 

Jeg skal fyre opp en svært casual klubb straks jeg får et par timer til på meg i spillet. Jobber mye selv, og kan godt ta med andre som er i samme situasjon! Det er i så fall bare å sende en request her på forumet, eller å legge meg til i vennelista på Live.

6889849[/snapback]

 

Ble det noe av denne casual-klubben din? Vil isåfall gjerne være med i den... Legger deg til i friends-lista etter jobb i dag...

 

GT: janvmoen

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...