Gå til innhold

Uoffisiell TDU club. Siden oppe. Les første post


Straffa

Anbefalte innlegg

Hjemmesiden er oppe

 

Hjemmesiden til Gamer.no club er oppe.

Alle medlemmer må registrere seg med samme nick dere bruker i TDU.

Tusen takk til Dr.Peedee som har laget denne siden til oss :)

Kake er sendt i posten

Link

 

Alle medlemmer vil få beskjed over xbox live så ingen unnskyldning til å la være å registrere seg ;)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har slettet/kastet ut regisgtrert bruker som IKKE hadde registrert seg med samme gamertag som han bruker i TDU i Xbox live.

 

Aner ikke vedkommende var medlem eller ikke, men jeg kan ikke drive å kryss-sjekke alle id'er - hva de heter her i forumet, hva det vil hete på vår TDU site og hva deres gamertag er når de spiller TDU. Så - er du medlem i klubben, når du lager konto på web siden vår, så MÅ du bruke GAMERTAG som brukernavn. Ellers er det ut..

 

Ellers -alt er ikke 100% på siden, men jeg mekket den i løpet av ettermiddagen og jeg håper folk har forståelse for dette. Personlig får jeg litt problemer med chatbox'n og ÆØÅ bokstavene f.eks. Veit ikke om andre har dette problemet.

 

Ellers web adressen: http://muradin.web.surftown.nu er ikke så enkel å huske. Men jeg gadd ikke punge ut for et nytt domenenavn før jeg visste om dette ville ta av eller ikke. Vi får se hva framtida bringer...

 

Bruk forumet der gjerne. Det er også opprettet et billedgalleri som registrerte brukere kan laste opp til. La det være TDU relatert.

 

VIL DU BLI MEDLEM? ok... regner med at interessen roer seg etterhvert hos andre og da blir det DIN tur.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Kan ikke komme i morgen. Hadde et lite uhell.. Xboxen stod på høykant, og så skulle jeg bare snu litt på den for å komme til en knapp og så hørte jeg en syk skrapelyd inni boksen.. da var det spillet som hadde flyttet på seg inni der. WOOHOO! Kan tenke dere resultatet på egenhånd..

 

Så nå må jeg kjøpe nytt spill! JAja, xboxen er ihvertfall ikke ødelagt virker det som..

Lenke til kommentar
Har slettet/kastet ut regisgtrert bruker som IKKE hadde registrert seg med samme gamertag som han bruker i TDU i Xbox live.

 

Aner ikke vedkommende var medlem eller ikke, men jeg kan ikke drive å kryss-sjekke alle id'er - hva de heter her i forumet, hva det vil hete på vår TDU site og hva deres gamertag er når de spiller TDU. Så - er du medlem i klubben, når du lager konto på web siden vår, så MÅ du bruke GAMERTAG som brukernavn. Ellers er det ut..

 

Ellers -alt er ikke 100% på siden, men jeg mekket den i løpet av ettermiddagen og jeg håper folk har forståelse for dette. Personlig får jeg litt problemer med chatbox'n og ÆØÅ bokstavene f.eks. Veit ikke om andre har dette problemet.

 

Ellers web adressen: http://muradin.web.surftown.nu er ikke så enkel å huske. Men jeg gadd ikke punge ut for et nytt domenenavn før jeg visste om dette ville ta av eller ikke. Vi får se hva framtida bringer...

 

Bruk forumet der gjerne. Det er også opprettet et billedgalleri som registrerte brukere kan laste opp til.  La det være TDU relatert.

 

VIL DU BLI MEDLEM? ok... regner med at interessen roer seg etterhvert hos andre og da blir det DIN tur.

 

Dr Peedee

6877838[/snapback]

 

Hey! Vil det si at det er f.eks. min tur da? Jeg er i hvertfall helt med! :)

Gamertag`et mitt er ihvetfall ClausNilsen :innocent:

Lenke til kommentar
Hey! Vil det si at det er f.eks. min  tur da? Jeg er i hvertfall helt med! :)

Gamertag`et mitt er ihvetfall ClausNilsen  :innocent:

6878733[/snapback]

 

Vi har flere som vil joine oss :)

Vi kommer til å poste her når det blir en ledig plass.

Nå må vi bare prøve å sortere ut de spillerene vi har i klubben. Hvem som er aktiv og hvem som ikke er aktiv spiller i TDU.

 

Når det er gjort så vil vi få noen ledige plasser hvis det viser seg at det er noen medlemmer som ikke møter opp eller spiller så mye TDU.

Lenke til kommentar

Update:

 

Vi kjører 4 spillere pr race. 2 av de beste avanserer.

Hvis ikke alle 16 møter opp så kjører vi 3 spillere pr race og 2 beste går videre.

Vi kjører 4 ganger. De 2 beste som avanserer er de 2 som vil få mest poeng løpet av 4 runder.

 

Da skal vi ha igjen 8 spillere som kjører sammen i et semi-finale løp.

Semi-finale løpet kjøres på en annen bane (Samme bane som finaleløpet)

Semi-finaleløpet kjøres 1 gang. De 4 beste avanserer til finale løpet.

Finaleløpet kjøres også kun 1 gang og deretter kåres vinneren.

 

Angående poeng så vil kun de som kjører i mål få tildelt poeng. Det går 8? sekunder etter at første mann er i mål til at spillet er over.

Skulle det vise seg at etter 4 runder spilt og det er kun 1 spiller i gruppa som har poeng så vil det bli omkamp på den 5 runden.

Vinneren av gruppen vil da IKKE kjøre den 5 runden.

Første spiller som kommer i mål i 5 runde vil da avansere sammen med den andre vinneren i gruppen til semi-finalen.

 

Alle medlemmer må helst ha "open NAT"

Ellers kan vi få problemer med å få folk til å joine servere/snakke over live.

For å finne ut om du har open NAT eller ikke gå til denne linken her

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...