Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snakke med fremmede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke bare snakker vi med masse søte jenter, de gir oss tilogmed mobilnrene sine frivillig! Samt leg så vi kan sjekke at de er "legal" ^^.

 

Kjekt å selge telefoner med bindingstid..får all info man trenger rett i fanget.

 

"Skal du ha disse tomme cdeene til 59,-?"

 

"Ja er de bra eller??"

 

"De er helt konge de, jenta mi. Bli med bort her så skal jeg registrere de for deg. Mobilnummeret var..? Dette er standardprosedyre for alle kjøp."

 

:wee:

6837011[/snapback]

Hehe... tror du ikke at jenta ville blitt sur eller no hvis du sendte hu en sms etter at hu kjøpte en telefon fra butikken der du jobber? :p

Lenke til kommentar
Hehe... tror du ikke at jenta ville blitt sur eller no hvis du sendte hu en sms etter at hu kjøpte en telefon fra butikken der du jobber? :p

6837224[/snapback]

Hehe, vi kan jo alltids be om telefonnummer vi også. Hvis de f.eks leverer noe til fremkalling, så er det jo en egen rubrikk for telefonnummer :) Ellers var det en ekstrahjelp der jeg jobber som en gang løp etter en kunde for å spørre om han kunne få invitere henne på en middag. Men hun "hadde kjæreste" som hun sa :!:

 

Ble skikkelig sjarmert av ei jente som en gang søkte om kontokreditt på et kamera. Da må man fylle ut et skjema med all informasjon fra navn til personnummer og sivilstand. Hun var til og med født nøyaktig samme dag og år som meg :love:

Lenke til kommentar
Ikke bare snakker vi med masse søte jenter, de gir oss tilogmed mobilnrene sine frivillig! Samt leg så vi kan sjekke at de er "legal" ^^.

 

Kjekt å selge telefoner med bindingstid..får all info man trenger rett i fanget.

 

"Skal du ha disse tomme cdeene til 59,-?"

 

"Ja er de bra eller??"

 

"De er helt konge de, jenta mi. Bli med bort her så skal jeg registrere de for deg. Mobilnummeret var..? Dette er standardprosedyre for alle kjøp."

 

:wee:

6837011[/snapback]

 

Skitne, skitne menn.

 

Hurra!:D

Endret av troyel
Lenke til kommentar

Syns dette er en litt interessant tema. Jeg bruker ofte å skrive på "interesser" at det er å prate med tilfeldige folk. Det hender tilogmed at jeg føler det lettere / mer naturlig å prate med folk jeg ikke kjenner :o merkelig nok.

 

For min egen del så er det _ingen_ ting i hele verden som jeg opplever som et kvalitetstegn enn initiativrike utadvendte jenter. Gigantisk pluss i min bok. Men så er det vel kanskje noe som heter, felles interesser - snart sex? Jeg fant det i alle fall på nå.... :p

Lenke til kommentar
Hehe... tror du ikke at jenta ville blitt sur eller no hvis du sendte hu en sms etter at hu kjøpte en telefon fra butikken der du jobber? :p

6837224[/snapback]

Hehe, vi kan jo alltids be om telefonnummer vi også. Hvis de f.eks leverer noe til fremkalling, så er det jo en egen rubrikk for telefonnummer :) Ellers var det en ekstrahjelp der jeg jobber som en gang løp etter en kunde for å spørre om han kunne få invitere henne på en middag. Men hun "hadde kjæreste" som hun sa :!:

 

Ble skikkelig sjarmert av ei jente som en gang søkte om kontokreditt på et kamera. Da må man fylle ut et skjema med all informasjon fra navn til personnummer og sivilstand. Hun var til og med født nøyaktig samme dag og år som meg :love:

6837834[/snapback]

Man burde være småforsiktig med å skaffe seg nr på "uærlig" vis. Det kan fort bli opplevd som _veldig_ utidig.

Lenke til kommentar
Man burde være småforsiktig med å skaffe seg nr på "uærlig" vis. Det kan fort bli opplevd som _veldig_ utidig.

6837900[/snapback]

Lenge siden nå, og hadde jeg vært seriøs i å prøve å sjekke opp jenta, så hadde jeg da tatt initiativet der i butikken :) Hun fikk imidlertid avslag på søknaden, og da ble det liksom aldri noe bra tidspunkt å spørre henne uansett. Hehe.

Lenke til kommentar

Tja. Været, klisjè eller ikke, det funker som oftest. _Alle_ har en kommentar om været. :)

 

Ellers så har du den enda større klassikeren:

*rote i lommer*

- Unnskyld... har du fyr?

 

Noe utover det, er det alltid ok å spørre om retningsbeskrivelser, eller noe annet du lurer på. Fin måte å bryte isen og komme i kontakt på.

Lenke til kommentar
*rote i lommer*

- Unnskyld... har du fyr?

Helt klart en vinner! Man kommer bestandig i kontakt med folk på den måten, det gjelder bare å opprettholde samtalen hele veien. Selv bruker jeg den selv om jeg har en lighter i lomma. ;)

6841935[/snapback]

 

Ka med oss som ikke bruker substanser som krever lighter?

6841949[/snapback]

 

"..du skjønner, jeg er pyroman"

Endret av eilertsen
Lenke til kommentar
Er vel et greit triks å alltid gå med en lighter på lomma, enten man røyker eller ikke. :p

 

Selvom det er ganske klisje/oppbrukt, så funker det ofte å bare ta en "unnskyld men du ser så kjent ut, kjenner jeg deg?". ;)

6842395[/snapback]

 

.. så blir svaret "Nei, jeg tror da ikke det" og du svarer "Okay, da tok jeg feil". Da er man tilbake der man startet.

Lenke til kommentar
Er vel et greit triks å alltid gå med en lighter på lomma, enten man røyker eller ikke. :p

 

Selvom det er ganske klisje/oppbrukt, så funker det ofte å bare ta en "unnskyld men du ser så kjent ut, kjenner jeg deg?". ;)

6842395[/snapback]

 

.. så blir svaret "Nei, jeg tror da ikke det" og du svarer "Okay, da tok jeg feil". Da er man tilbake der man startet.

6842434[/snapback]

Jeg endte opp med å prate ei stund med en fyr utover kvelden på lørdag, og jeg brøyt isen med det der.. Nå mente han riktignok at han kjente meg også på et vis. :p

 

Ellers funker det bra å bare sette seg ned å se undrende på noen også. Riktignok på fest/vorspiel/nachspiel, blir vel litt sært om man er ute på byen. :p

 

Funker gjerne å diskret egle deg inn i en samtale som noen andre har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...