Gå til innhold

Fight Night 3 PS3 bilder


Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener bestemt at folk som skal rette på skrivefeil burde få enveisbillett vekk fra dette forumet. Man kjenner ikke de man retter skrivefeilene på. Ergo vet man ikke hvordan dette kan oppfattes av den enkelte. Alle oppegående burde skjønne dette. Her inne burde man kunne få gjøre skrivefeil. Eneste gangen man kan kommenter det er om en settning er uforståelig. Da kan man spørre hva som egentlig skal stå der. Men på en ordentlig måte! Hvorfor er det så mange som skal kommentere skrivefeil? Er det for å hevde seg? Vise at man er bedre? Hva med de man tråkker på når man gjør dette?

Lenke til kommentar
Eh, liksom hva beviser disse bildene? Ser ut som noen promo bilder jo...

Får vi se ett som er in-game med 2stk som sloss så kan man fastslå noe.

Men om PS3 ikke blir bedre enn x360 versjonen som har vært ute i snart ett år er jo det ganske så tragisk for PS3 sin del.

6788363[/snapback]

 

Helt enig. Det er så idiotisk at når det først kommer bilder så viser dem ikke bildene slikt det er når det spilles.

Det blir som at Saints Row skal poste bilder kun der vi ser fra sekvensene og ikke under selve spillingen. Selv om det er ingame så viser det langt bedre grafikk

Lenke til kommentar
Jezess!! Det var flott  :) .. Hvor er CGI hylekoret i dag? De er vel på pletten straks tenker jeg.

6787714[/snapback]

Folk har jo sett FN3 på 360en alt, og der ble det bevist at det var in-game, så tror ikke noen vil hyle ut denne gang. Spillet ser, såvidt jeg kan se, litt penere ut på PS3. Det er jo alt noen som har nevnt at det kan skyldes det faktum at spillet har vært i utvikling ca. et halvt år lenger, men at PS3 er i stand til å produsere pene ting har det vel vært liten tvil om.

6787747[/snapback]

 

Etter min mening ser det helt likt ut; 360-versjonen har også spec.- og reflection mapping på folkene, i tillegg til depth of field.

Lenke til kommentar
http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/imgs_1.html

 

Er vel best jeg ikke sier noe.

6787166[/snapback]

 

 

Ser utrolig bra ut. Hvis det er sånn det ser ut på 360 er det på tide at jeg går til innkjøp.

 

P.S. : Staal. Du er ofte tidlig ute med god informasjon, hvilket er bra. Det sparer meg tid at du samler info. Men hvorfor er du alltid ute etter bråk? Teit oppførsel.. Veldig troll-aktig. Skjønner du ikke at det er litt patetisk?

6787191[/snapback]

 

Jeg har 360 versjonen, og tro meg, det ser veldig bra ut på den også. Men disse siste screen shotsene fra PS3 versjonen ser faktisk enda bedre ut. Blir spennende dette..

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Bildene taler for seg selv.

6788152[/snapback]

 

Ja det gjør de. Vi som har spilt FN3 på X360 så ser dette ikke noe bedre ut.

Ikke rart det kommer FPS modus til PS3 da maskinen vil ha problemer med å vise 2 boksere samtidig :tease:

6788194[/snapback]

 

Hmm, jeg synes screenshotsene for PS3 merket september 2006 faktisk ser bedre ut en 360 versjonen.

 

Er en stund siden jeg har gått noen runder i ringen, kanskje jeg får fyre opp spillet og sjekke igjen.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Jeg har 360 versjonen, og tro meg, det ser veldig bra ut på den også. Men disse siste screen shotsene fra PS3 versjonen ser faktisk enda bedre ut. Blir spennende dette..

 

Dr Peedee

6788641[/snapback]

 

Bildene ser flotte ut ja, ikke noe tvil om det. Men jeg vil helst se noen ingame bilder som vises under spilling i stedet for sekvenser.

Ser det like bra ut der så skal jeg ta av meg hatten og si at det faktisk ser bittelitte granne bedre ut

Lenke til kommentar
Jeg har 360 versjonen, og tro meg, det ser veldig bra ut på den også. Men disse siste screen shotsene fra PS3 versjonen ser faktisk enda bedre ut. Blir spennende dette..

 

Dr Peedee

6788641[/snapback]

 

Bildene ser flotte ut ja, ikke noe tvil om det. Men jeg vil helst se noen ingame bilder som vises under spilling i stedet for sekvenser.

Ser det like bra ut der så skal jeg ta av meg hatten og si at det faktisk ser bittelitte granne bedre ut

6788659[/snapback]

 

Hva slags hatt har du da? He he.

 

Nei, nå fikk jeg nesten lyst til å fyre opp Fight Night 3 igjen... Sukk, så lite tid, så mange spill.... Saints Row stjeler tid uten at man merker at tiden går..

 

Jeg syntes de PS3 bildene så litt bedre ut (ekte ut) på avbildingen av muskulatur og blodårer.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Hva slags hatt har du da? He he.

 

Nei, nå fikk jeg nesten lyst til å fyre opp Fight Night 3 igjen... Sukk, så lite tid, så mange spill.... Saints Row stjeler tid uten at man merker at tiden går..

 

Jeg syntes de PS3 bildene så litt bedre ut (ekte ut) på avbildingen av muskulatur og blodårer.

 

Dr Peedee

6788692[/snapback]

 

Har ikke pels hatt værtfall :D

Har en lilla pimp hatt jeg må bare børste litt pimp dust av før jeg kan bruke den :thumbup:

 

Poenget mitt var at dette ser ut som ingame sekvenser og det kan oftere vise bedre grafikk enn det som egentlig er under selve spillingen.

 

Ta Saints Row til X360, som har nydelig grafikk. Men under ingame sekvensene er modellene et hakk bedre.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Noen som husker hvilket spel Sony(sammen med EA vel?) demonstrerte under E3 05? De la stor vekt på impact-sekvensene og slikt,pauset,spolte tilbake,pauset etc. Da var det litt artig å se at 360 ramlet ut med dette spillet ved ein seinere anledning. Var ein del som tvilte på at det var in-engine og ville finne veien til det endelige spelet :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg syntes de PS3 bildene så litt bedre ut (ekte ut) på avbildingen av muskulatur og blodårer.

6788692[/snapback]

Ja, det kan jeg si meg enig i. Litt bedre mimikk i fjeset også kanskje. Veldig bra uansett :yes:

 

Hvis ps3-versjonen kan spilles i førsteperson så er jo det skikkelig kult. Lurer på hvordan det vil funke når man dukker unna slag og sånn (kan bli litt voldsomme kamerabevegelser kanskje?), men idéen er bra.

 

Uansett, inmari bra spill. Gleden ved å grisebanke en kompis med litt skikkelig bokseteknikk bør ikke undervurderes :thumbup:

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Ser ut som FN3 til PS3 er bedre grafisk. Egentlig er det ikke rart siden spillet er blitt oppdatert og fått mere tid. Spørsmålet som blir ubesvart er om vi kunne fått samme grafikken til X360.

 

IGN: Besides the new mode, there have also been a number of graphical upgrades. What kind of updates can we expect to see?

 

Blank: Fight Night on Xbox 360 in an amazing looking game. I think Kudo once described this as "jaw-dropping graphics". I don't think there is a better description. This is what consumers envisioned when they thought of a "next-gen" game. For the PS3, we've been able to add some really cool detail to the boxers. When you see a boxer in action, their veins, tendons and muscles are very visible. The strain of throwing a punch is shown in their bodies and we're working on emulating this same visual detail. What you end up with is something that looks very realistic and makes an already amazing looking game just a little more "jaw-dropping".

 

Resten av intervjuet kan leses her

Link

Lenke til kommentar

Noen som virkelig ser forskjell mellom disse to bildene?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

4931_Fightnightround3011906_2D18.jpg

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

fight-night-ps3.jpg

 

Prøv å gjett hvilket som er 360 og hvilket som er PS3 - vet ikke om jeg hadde klart det!

 

EDIT:

 

Jeg har egentlig aldri brydd meg om Fight Night spillene til next-gen, så tok de første og beste bildene jeg fant. Sikkert noen som finner noe å klage på her også...

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...