Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du at da Terry sparket Messi(eller hvem nå det var) i maven er en tøff fysisk sport? nei det er JUKS!!

7194741[/snapback]

Det var Carvalho som stemplet Deco. Stygt? Ja, men jeg tviler på at det 100% tilsiktet. Barcelona hadde noen stygge etterslenger de også. Sånn skal det nesten være i Champions Leagues største grudgekamp.

Lenke til kommentar
uheldig. Se kampen en gang til med briller

7194779[/snapback]

Ser den gjerne flere ganger, nydelig kamp. Det er nok heller du som bør se flere fotballkamper og få mer fotballforståelse. :)

7194801[/snapback]

Ro dere ned nå. Det er greit å være lidenskapelige på det ene eller andre lagets vegne, og det er greit å være uenig i hvordan fotballen bør være. Men det er ikke greit når dere blir personlige.

 

Noen poster gikk over streken og forsvant i moderators kjeller.

Lenke til kommentar
Ufortjent av Chelsea, Barcelona skulle sikkret denne her altså. Barcelona har 5 poeng, og spiller mot Levski borte i neste kamp. Chelsea er i alle fall sikkret avansement.

7195078[/snapback]

Skal ikke se bort ifra at Chelsea avgir poeng mot et uhyre sterkt (og undervurdert) Bremen-lag. Da vil vi få en avgjørelse i siste kamp mellom Barcelona og Bremen. Jeg gleder meg allerede. :thumbup:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Ufortjent av Chelsea, Barcelona skulle sikkret denne her altså. Barcelona har 5 poeng, og spiller mot Levski borte i neste kamp. Chelsea er i alle fall sikkret avansement.

7195078[/snapback]

Skal ikke se bort ifra at Chelsea avgir poeng mot et uhyre sterkt (og undervurdert) Bremen-lag. Da vil vi få en avgjørelse i siste kamp mellom Barcelona og Bremen. Jeg gleder meg allerede. :thumbup:

Jeg gleder meg også. :) Bremen gjorde det godt i dag så det ut som, og vant sikkert 0-3 mot Levski.

Lenke til kommentar
Mener du at da Terry sparket Messi(eller hvem nå det var) i maven er en tøff fysisk sport? nei det er JUKS!!

7194741[/snapback]

Det var Carvalho som stemplet Deco. Stygt? Ja, men jeg tviler på at det 100% tilsiktet. Barcelona hadde noen stygge etterslenger de også. Sånn skal det nesten være i Champions Leagues største grudgekamp.

7194772[/snapback]

Tilsiktet eller ikke, soleklart rødt kort.

 

Mourhino er jævlig dårlig til å kaste stein i glasshus når han påstår Gudjohnsen filmer.

Drogba før faen meg skjerpe seg, og noe så kraftig. Han lå jo mer på bakken gjennom hele kampen enn han stod oppreist.

Lenke til kommentar
Tilsiktet eller ikke, soleklart rødt kort.

 

Mourhino er jævlig dårlig til å kaste stein i glasshus når han påstår Gudjohnsen filmer.

Drogba før faen meg skjerpe seg, og noe så kraftig. Han lå jo mer på bakken gjennom hele kampen enn han stod oppreist.

7195264[/snapback]

Da skulle vel også Rafael Márquez fått rødt kort for stemplingen av Essien?

 

Mourinho er medias kjæledegge, man kan ikke legge allverden i utsagnene hans før kampene. Alt er sagt for å skape blest og kontrovers like før kampstart.

 

Drogba bør få seg nye skruknotter i og med han har enkelte problemer med å holde seg oppe i tøffe dueller. Men, det samme gjelder også for Deco og et par andre Barcelona-spillere. Rart at hylekoret hele tiden presterer å klage på Chelsea-spillere når en rekke andre spillere gjør akkurat det samme.

USA-syndromet?

Lenke til kommentar
Chelsea spiller jævlig skitten, blir kvalm!!

 

PS; Jeg heier ikke på Barca, og liker ikke laget.. Men Chelsea er mye verre *spy*

7194694[/snapback]

 

Enig, og Chelseas manager (som jeg ikke liker å omtale med navn) kalte Barca for en gjeng med skuespillere forleden dag.

 

Usmakelig :mad:

Lenke til kommentar
Skulle vært et par røde kort.

7196852[/snapback]

Tøv, det var mange tøffe dueller, men ingen skikkelige grisetaklinger. De to verste taklingene stod faktisk Ronaldinho og Xavi for.

7196961[/snapback]

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, den taklinga der en Chelsea spiller får Ronaldinho til å sånn halveis tryne. Og Ronaldinho sparker med knottene først etter spillern?

 

Hadde Ronaldinho truffet skikkelig der, så hadde vært rødt kort på sekundet. Den var dirty.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...