Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vil påpeke at selv om diskusjonen ildner til så må samtlige, inkludert meg, prøve å være saklige, uansett hvor personlig fotball er. Vi vil ikke bli uvenner, selv om vi er uenige :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Den er grei :)  men husk at det bare er 4 av en tropp på oer 20 da :)

8690488[/snapback]

 

Det er riktig. Jeg er enig i at vi mangler teknikk, spesielt helt der fremme. Bakover så klarer vi oss bra nok, til og med keeperen vår er jo litt teknisk :cool:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Verdens beste fans

8688316[/snapback]

Skjønner at Liverpool er skuffa, men denna oppførselen hører ikke hjemme noen steder. Det er også idiotisk at Milan-supportere skal stå der og provosere. De kan vel dra inn til byn for å feste med laget og resten av fansen :hmm:

8688344[/snapback]

Å dra det over til Milan-supporterne blir igjen ganske feil. Du klikker vel ikke fordi noen andre feirer?

Men så klart, der jo noen som ødelegger for mange.

 

Har Liverpool fansen blitt litt roligere siden i går og kan diskutere skikkelig?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Verdens beste fans

8688316[/snapback]

Skjønner at Liverpool er skuffa, men denna oppførselen hører ikke hjemme noen steder. Det er også idiotisk at Milan-supportere skal stå der og provosere. De kan vel dra inn til byn for å feste med laget og resten av fansen :hmm:

8688344[/snapback]

Å dra det over til Milan-supporterne blir igjen ganske feil. Du klikker vel ikke fordi noen andre feirer?

Men så klart, der jo noen som ødelegger for mange.

 

Har Liverpool fansen blitt litt roligere siden i går og kan diskutere skikkelig?

8690784[/snapback]

 

joda, sålenge vi alle holder oss saklig

Lenke til kommentar

Nå så jeg bare førsteomgangen igår grunnet jobb, men hadde Milan spilt slik mot United på San Siro ville det vært United i finalen mot Liverpool.

 

Er vel kun Nesta som spilte tilfredstillende, å sjansene jeg så i første skyldtes alle håpløse feilpasninger. Mange ganger er det motstanderlaget som presser til feilpasninger, men Liverpool var raskt tilbake i forsvar og holdt ikke så stort press på ballfører. Latterlig av et så rutinert lag som Milan, av det jeg så fortjente Liverpool mer enn de fikk igår. Synd de mangler evne til og score mål.

Lenke til kommentar
Nå så jeg bare førsteomgangen igår grunnet jobb, men hadde Milan spilt slik mot United på San Siro ville det vært United i finalen mot Liverpool. 

 

Er vel kun Nesta som spilte tilfredstillende, å sjansene jeg så i første skyldtes alle håpløse feilpasninger. Mange ganger er det motstanderlaget som presser til feilpasninger, men Liverpool var raskt tilbake i forsvar og holdt ikke så stort press på ballfører.  Latterlig av et så rutinert lag som Milan, av det jeg så fortjente Liverpool mer enn de fikk igår. Synd de mangler evne til og score mål.

8691393[/snapback]

Jeg er uenig i at ikke Liverpool presset ballfører. Alonso og Mascherano var begge gode til å presse Kaka og Pirlo slik at de ble tvunget til å slå vanskelige baller som ikke alltid kom fram. Det var vel også derfor Benitez stilte med to defensive mitbanespillere. Milan hadde mye større rom å spille i mot United.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Verdens beste fans

8688316[/snapback]

Skjønner at Liverpool er skuffa, men denna oppførselen hører ikke hjemme noen steder. Det er også idiotisk at Milan-supportere skal stå der og provosere. De kan vel dra inn til byn for å feste med laget og resten av fansen :hmm:

8688344[/snapback]

Å dra det over til Milan-supporterne blir igjen ganske feil. Du klikker vel ikke fordi noen andre feirer?

Men så klart, der jo noen som ødelegger for mange.

 

Har Liverpool fansen blitt litt roligere siden i går og kan diskutere skikkelig?

8690784[/snapback]

 

Selvfølgelig drar jeg det ikke over til Milan-fansen. jeg er jo Milan-supporter selv :!: Det jeg mente er at jeg også så noen Milan-supportere som stod og slang med leppa der. Sikkert ikke så jævlig kult når laget ditt nettopp har tapt og du fikk med deg kampen utenfra selv om du hadde betalt 15k for en gyldig billett.

Lenke til kommentar
Nå så jeg bare førsteomgangen igår grunnet jobb, men hadde Milan spilt slik mot United på San Siro ville det vært United i finalen mot Liverpool. 

 

Er vel kun Nesta som spilte tilfredstillende, å sjansene jeg så i første skyldtes alle håpløse feilpasninger. Mange ganger er det motstanderlaget som presser til feilpasninger, men Liverpool var raskt tilbake i forsvar og holdt ikke så stort press på ballfører.  Latterlig av et så rutinert lag som Milan, av det jeg så fortjente Liverpool mer enn de fikk igår. Synd de mangler evne til og score mål.

8691393[/snapback]

Jeg er uenig i at ikke Liverpool presset ballfører. Alonso og Mascherano var begge gode til å presse Kaka og Pirlo slik at de ble tvunget til å slå vanskelige baller som ikke alltid kom fram. Det var vel også derfor Benitez stilte med to defensive mitbanespillere. Milan hadde mye større rom å spille i mot United.

8691501[/snapback]

"Ikke så stort press på ballfører". Med spillere som Nesta, Maldini, Seedorf, Pirlo og Gattuso skal man klare og unngå slike feilpasninger som igår siden presset startet når de beveget seg over midtstreken. Men alle pasningene uten addresse kom som regel fra forsvarleddet til Milan.

 

Rom mot United? Vel jeg er litt uenig. Grunnen til at Milan vant over United var at de spilte fantastisk mens United hadde en veldig dårlig dag med et forsvar på halv tolv og Omtrent like mange feilpasninger som Milan hadde igår.

 

Er jo ikke unormalt at Benitez stiller defensivt siden han tross alt er den spanske versjon av Drillo.

Lenke til kommentar
Den er grei :)  men husk at det bare er 4 av en tropp på oer 20 da :)

8690488[/snapback]

 

Det er riktig. Jeg er enig i at vi mangler teknikk, spesielt helt der fremme. Bakover så klarer vi oss bra nok, til og med keeperen vår er jo litt teknisk :cool:

8690508[/snapback]

 

hehe :!:

 

:)

8690519[/snapback]

 

Reina liker å leke seg av og til ja.. Bare kos :p

Lenke til kommentar
Den er grei :)  men husk at det bare er 4 av en tropp på oer 20 da :)

8690488[/snapback]

 

Det er riktig. Jeg er enig i at vi mangler teknikk, spesielt helt der fremme. Bakover så klarer vi oss bra nok, til og med keeperen vår er jo litt teknisk :cool:

8690508[/snapback]

 

hehe :!:

 

:)

8690519[/snapback]

 

Reina liker å leke seg av og til ja.. Bare kos :p

8693607[/snapback]

Skal si at hjertet hoppa litt når Reina finta ut en spiller og sendte avgårde en lompe uten adresse nesten helt ute på sidelinja i går. :wee:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...