Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Absolutt enig, en skal ikke ta for lett på denne gruppa. Spesielt PSV og Galatasaray anser jeg som lag som kan overraske. Jeg uttelukker absolutt ikke at dersom vi er inne i en dårlig periode under gruppespillet, kan avansement bli vanskelig. Når det er sagt er det ingen som helst tvil om at å ikke avansere for en klubb som Liverpool ville vært en skandale i realiteten. Men Liverpool sliter alltid mot underdogs fra Europa ...

 

Og jeg er ikke like gal som Hewitt, alvorlig talt, Valdez med et utspill som går inn, WHAT THE HELL?

6759449[/snapback]

Tenkte Barca-fansen måtte ha noe å trøste seg med når de taper 6-5 etter å ha ledet 5-0 til det gjensto et kvarter. :!:

6759792[/snapback]

:nei:

6761004[/snapback]

Argh, ikke du igjen ... Hvis du virkelig ikke forstår humoren i innleggene mine, kan du ikke bare lese dem og tenke " :nei: "? Er da faen ikke nødvendig å kaste bort innleggsplass på sånne tulleposter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet et par underdogs som har stor sjangs til å komme langt i år el? Lag i form og lag som IKKE er i fullt så god form? Trenger å vinne noen lapper under Champions League i år :p

6795833[/snapback]

 

København - United H/U! :D

6797573[/snapback]

 

Hmm begge lag er i storform da :dontgetit: så den hadde jeg ikke tippa på, kan gå begge veier. Men hadde jeg tippa, så hadde vært United

Lenke til kommentar
Noen som vet et par underdogs som har stor sjangs til å komme langt i år el? Lag i form og lag som IKKE er i fullt så god form? Trenger å vinne noen lapper under Champions League i år :p

6795833[/snapback]

 

Barca-Levski Sofia på nou camp.. tipp u/b så får du en sviende høy odds

6801163[/snapback]

 

Bare et problem: Barca vinner! =)

Lenke til kommentar
Noen som vet et par underdogs som har stor sjangs til å komme langt i år el? Lag i form og lag som IKKE er i fullt så god form? Trenger å vinne noen lapper under Champions League i år :p

6795833[/snapback]

 

Barca-Levski Sofia på nou camp.. tipp u/b så får du en sviende høy odds

6801163[/snapback]

 

Bare et problem: Barca vinner! =)

6802485[/snapback]

 

Barca vinner selvsagt, men hvis du tipper at de eller Chelsea taper mot Levski Sofia hjemme, så kan du vinne en del

Lenke til kommentar
Noen som vet et par underdogs som har stor sjangs til å komme langt i år el? Lag i form og lag som IKKE er i fullt så god form? Trenger å vinne noen lapper under Champions League i år :p

6795833[/snapback]

 

Barca-Levski Sofia på nou camp.. tipp u/b så får du en sviende høy odds

6801163[/snapback]

 

Bare et problem: Barca vinner! =)

6802485[/snapback]

 

Barca vinner selvsagt, men hvis du tipper at de eller Chelsea taper mot Levski Sofia hjemme, så kan du vinne en del

6811140[/snapback]

 

Om Barca vinner, tjener du jo ikkeno på å tippe på Levski? :O

Lenke til kommentar

Tror Manchester er sterke i år. De har åpnet bra i premier league.

 

Dessuten skal jeg bort i desember å se United-Benfica :D Blir min fjerde CLkamp. *skryteskryte*

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skal dessuten se City i seriekamp og :tease:

 

Men jeg tror også at Chelski slik vi har sett de vil gjøre det mindre bra, ikke at det akkurat stikker dypt i hjerteroten å si det. :!:

 

Men satser på en spennende CL i år. Mange spennende kanditater jeg har tro på liksom.

Lenke til kommentar
Noen som vet et par underdogs som har stor sjangs til å komme langt i år el? Lag i form og lag som IKKE er i fullt så god form? Trenger å vinne noen lapper under Champions League i år :p

6795833[/snapback]

det du kan gjøre er å tippe på kamper fra første div. i england.. er lette å få rett på, + at det er høy odds på dem

Lenke til kommentar
Og jeg er ikke like gal som Hewitt, alvorlig talt, Valdez med et utspill som går inn, WHAT THE HELL?

6759449[/snapback]

Tenkte Barca-fansen måtte ha noe å trøste seg med når de taper 6-5 etter å ha ledet 5-0 til det gjensto et kvarter. :!:

6759792[/snapback]

Det skjer aldri! Barca er best, ikke glem den fine midtbanen deres. Faen så gode spillere Barca har. Man U er bra, men har de det som kreves for å slå Barcelona...

Lenke til kommentar

Faen så provoert eg blir av norske medier. TV3 sender kampane til alle dei engelske laga som er med, utenom Arsenal. VG/Nettavisen avfeiar straffa til Arsenal som filming (sjølv høyrer eg kampen på radio og der blir det omtalt som ei heilt grei straffe, har ikkje sett situasjonen sjølv så eg skal vere forsiktig med å uttale meg om den), men United si straffe er heilt grei. Greitt nok, Nettavisen klarte å skrive at det var eit noko billeg straffespark. "Noko billeg" er i alle fall inga overdriving. Dagbladet presterar til og med å omtale det som ei stygg felling av Celtics keeper (som såvidt var borti Giggs heilt nede ved linja).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...