Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barcelona vs Chelsea blir jo en kjempe kamp, men vi må også huske hvilke andre lag vi har med. Vi har jo gigant lagene Real, Inter, AC Milan, Man U og (ikke minst :tease: ) Liverpool.

Får vi en Champions Leuage to semifinaler som som ser slik ut: Inter vs Real Madrid og Milan vs Barcelona , så kan det bli veldig veldig morsomt. Det kan bli kejmpe spennende og intense kamper som jeg for min egen del liker veldig godt.

 

Drømmefinale: Barcelona vs Inter

Lenke til kommentar

Drømmefinale: Barcelona v Liverpool.

 

Barcelona utspiller Liverpool totalt, Ronaldinho putter to, Eto'o likeså, samtidig som keeper Valdez skyter et utspark i mål. Liverpool hører fansen synge You'll Never Walk Alone i hele pausen, og bestemmer seg for å iallfall gjøre en innsats. Gerrard putter i det 76. minutt. Bellamy putter i det 83. Kuyt putter i det 85. Alonso med et frispark fra 38 meter rett i vinkelen i det 88. minutt. Og idet vi går inn i de fire tillagte minuttene, dukker Gonzalez opp fra venstrekanten sin. Hele verden går berserk, det er uavgjort igjen! Klokka viser 93:54 idet Pennant legger inn på hodet til Kuyt, men innlegget er mislykket og suser isteden over hodet til Valdez og i vinkelen. Liverpool vinner CL 06/07 6-5 etter seks mål på et drøyt kvarter.

 

Ahh, hva skulle man gjort uten drømmene. :D

Lenke til kommentar
Drømmefinale: Barcelona v Liverpool.

 

Barcelona utspiller Liverpool totalt, Ronaldinho putter to, Eto'o likeså, samtidig som keeper Valdez skyter et utspark i mål. Liverpool hører fansen synge You'll Never Walk Alone i hele pausen, og bestemmer seg for å iallfall gjøre en innsats. Gerrard putter i det 76. minutt. Bellamy putter i det 83. Kuyt putter i det 85. Alonso med et frispark fra 38 meter rett i vinkelen i det 88. minutt. Og idet vi går inn i de fire tillagte minuttene, dukker Gonzalez opp fra venstrekanten sin. Hele verden går berserk, det er uavgjort igjen! Klokka viser 93:54 idet Pennant legger inn på hodet til Kuyt, men innlegget er mislykket og suser isteden over hodet til Valdez og i vinkelen. Liverpool vinner CL 06/07 6-5 etter seks mål på et drøyt kvarter.

 

Ahh, hva skulle man gjort uten drømmene. :D

6751969[/snapback]

Hva har du røyket for no? :tease:

Lenke til kommentar
Drømmefinale: Barcelona v Liverpool.

 

Barcelona utspiller Liverpool totalt, Ronaldinho putter to, Eto'o likeså, samtidig som keeper Valdez skyter et utspark i mål. Liverpool hører fansen synge You'll Never Walk Alone i hele pausen, og bestemmer seg for å iallfall gjøre en innsats. Gerrard putter i det 76. minutt. Bellamy putter i det 83. Kuyt putter i det 85. Alonso med et frispark fra 38 meter rett i vinkelen i det 88. minutt. Og idet vi går inn i de fire tillagte minuttene, dukker Gonzalez opp fra venstrekanten sin. Hele verden går berserk, det er uavgjort igjen! Klokka viser 93:54 idet Pennant legger inn på hodet til Kuyt, men innlegget er mislykket og suser isteden over hodet til Valdez og i vinkelen. Liverpool vinner CL 06/07 6-5 etter seks mål på et drøyt kvarter.

 

Ahh, hva skulle man gjort uten drømmene. :D

6751969[/snapback]

 

dust

Lenke til kommentar
men barca-chelsea blir vel den største gruppespillkampen.. de har møtt hverandre 2 år på rad(dette blir tredje), og det har vært mye dritt usportslig ting(rasisme, Anders Frisk,Mourinho klapser til Pyoul osv.)

6751779[/snapback]

 

Og desverre sier noe meg at detteo oppgjøret ikke blir mye til untak. Synd men sant. :no:

Lenke til kommentar

I say, United kommer til semien i år, men om det blir finale kan jeg ikke uttale meg om.

 

Nå... Jeg tror Barca går langt i år, siden korrupsjonsskandalen i Italia setter de gode italienske lagene tilbake. Vi har Milan og Inter, ja, men Milan er nok ikke så gode etter salget av Sheva, og Inter har aldri vært helt der oppe i CL.

 

Liverpool blir sterke, Chelsea blir sterke og Real Madrid blir ganske gode tenker jeg, men Arsenal ser ut til å slukne litt nå, og Ashley Cole er ikke en spiller du vil miste. Arsenal er jo ikke direkte kjent for å utmerke seg i CL heller, bortsett fra i fjor.

 

Semifinalene blir nok United, Chelsea, Barca og muligens Real Madrid, Liverpool eller Milan.

 

Drømmefinalen: Barcelona - Manchester United, hvor Solskjær avgjør igjen...

 

Ahh... drømmene...

 

Og jeg er ikke like gal som Hewitt, alvorlig talt, Valdez med et utspill som går inn, WHAT THE HELL?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...