Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Barcelona tar de Nou Camp. Egentlig så er det for dårlig av Chelsea. Vil ikke si at 1-0-seier hjemme er en god sikring.

 

Time will show.

 

1 - 0 Hjemme mot Barca, er mer en god nok sikring. Seier er viktig!

Seier er viktig, men Barcelona er giftig i Nou Camp. Håper det blir en sterk seier for Barcelona i nestkommende kamp. Nå er dette gruppespill, så det er sannsynlig at Chelsea og Barcelona avanserer videre.

Lenke til kommentar

Barcelona var utrolig tannløse i går. Det er dermed ikke så utrolig usannsynlig at de går på nok et tap i neste kamp mot Chelsea. Ser ikke bort i fra at Bremen slår Barca og gjør det bra mot gruppevinner Chelsea i siste kamp.

 

Plutselig var fjorårets CL-vinner slått ut allerede i gruppespillet. Trist, men sant.

Lenke til kommentar
nå veit jeg ikke om jeg skal grine eller skyte drogba :(

7100644[/snapback]

Herregud for en kamp av Drogba! Selv er jeg united fan, men idag viste han seg fra en av sine bedre sider. FY FAEN!

7100792[/snapback]

 

Ja, men han unngikk ikke å filme...

 

Han filma seg til et gult kort for Xavi.

7100972[/snapback]

 

blei så irritert at xavi fikk gult kort. :realmad:

Lenke til kommentar
Seier er viktig, men Barcelona er giftig i Nou Camp. Håper det blir en sterk seier for Barcelona i nestkommende kamp. Nå er dette gruppespill, så det er sannsynlig at Chelsea og Barcelona avanserer videre.

7102531[/snapback]

Bare så det er sagt, så heter stadion Camp Nou. :)

 

Men, håper Barcelona og Bremen går videre, og Chelsea ryker ut, men jeg tviler egentlig. Satser på at United møter Chelsea relativt tidlig, og slår dem ut.

Lenke til kommentar

Nesten fælt å si, men håper på Bremen og Chelsea videre, ikke fordi jeg ikke liker Barca, men rett og slett for at jeg synes Chelsea er et såpass spennende lag i år at jeg vil se de videre. Synes jeg har sett det meste av Barca. Bremen vil jeg ha videre da jeg er litt fan. :)

 

Forresten, var det noen som så Bayern kampen? Var utvisningen av Schweinsteiger korrekt?

Lenke til kommentar
Chelsea vinner i år! Helt klart det beste laget i verden!

Tror de møter Milan i finalen.

7106810[/snapback]

 

Tror du virkelig Chelsea vinner med langtidskader på både 1. og 2. keepern?

 

Man Utd FTW

7106894[/snapback]

 

Cudiccini skulle vel være tilbake om 2 uker eller noe slikt vel? Dessuten var jo ikke Hilario så gæren, med et par kamper til på dette nivået vil jeg tro han får vekk noen av "uvanene".

Lenke til kommentar
Har ikke sett Hilario i action ennå. Men begynner ikke Cudiccini å bli litt vel gammel nå?

 

og har hørt mye greier om at Al-habsi kanskje skal til Chelsea. False or true?

7106975[/snapback]

 

Keepere holder seg godt, bare se på f eks. Lehman. Han er jo 36 eller noe, og er fortsatt blant verdens beste keepere. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...