Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SportN sendte Arsenal-kampen i opptak, i det minste ... :D Men Liverpool, Man Utd og Chelsea går vel alle foran fordi de har flere norske supportere. Vet ikke om Chelsea egentlig har flere norske supportere enn Arsenal da, men det er jo litt Chelsea-bølge blant de yngre for tiden ...

6861051[/snapback]

grunnen til at det er en sånn bølge hos de unge, er den samme som manu hadde for en del år sia. manu var best, de hadde beckham, som er den spilleren de fleste hørte først om. chelsea er best nå og har de fleste store spillere

Lenke til kommentar

Ja ja, selvsagt. Når de yngre (og sikkert en del som ikke er unge også) "velger" et fotballag å holde med, blir det svært ofte det beste. Liverpool hadde det på 70/80-tallet, Man Utd hadde det på nittitallet og delvis Arsenal hadde det for noen år siden, mens i dag er det Chelsea, og også Barcelona, som får gjennomgå medgangssupporterbølgen blant de yngre.

 

Nå valgte jeg mitt lag (Liverpool) rimelig tilfeldig på midten av nittitallet da jeg var ung. Skal ikke komme inn på den historien nå, men jeg "valgte" lag før jeg engang visste hva en tabell var, så jeg er litt glad for at LFC ikke herjet på nittitallet slik at jeg unngår medgangssuportervrælet fra rivaliserende fans. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Ja ja, selvsagt. Når de yngre (og sikkert en del som ikke er unge også) "velger" et fotballag å holde med, blir det svært ofte det beste. Liverpool hadde det på 70/80-tallet, Man Utd hadde det på nittitallet og delvis Arsenal hadde det for noen år siden, mens i dag er det Chelsea, og også Barcelona, som får gjennomgå medgangssupporterbølgen blant de yngre.

 

Nå valgte jeg mitt lag (Liverpool) rimelig tilfeldig på midten av nittitallet da jeg var ung. Skal ikke komme inn på den historien nå, men jeg "valgte" lag før jeg engang visste hva en tabell var, så jeg er litt glad for at LFC ikke herjet på nittitallet slik at jeg unngår medgangssuportervrælet fra rivaliserende fans. :p

6861887[/snapback]

 

Akkurat det samme med meg.. Eller, jeg valgte på en måte ikke.. Min far er LFC supporter, og gav meg min første drakt da jeg var 5 eller 6 år.. Fra den tid har det bare hvert en klubb, og det er Liverpool :)

Lenke til kommentar
Nå er faktisk Chelsea bortprioritert i neste CL-runde av TV3. Liverpool som hovedkamp, og Barca i opptak. Litt overraskende egentlig, trodde de ville satset mest på engelske lag, og jeg trodde/tror ikke Barca har flere supportere enn Chelsea ...

6863653[/snapback]

 

Men nå er jo Barcelona regjerende mestre da. Så det skulle bare mangle om Chelski blir satt foran Barca.

Lenke til kommentar

Sett ut fra et objektiv synspunkt, ja. Men jeg tror nok TV3 velger kamper ut fra hva som trekker flest seere og ingenting annet. Men Barca er rimelig populære i Norge da, iallfall mange "skapfans" som har dem som andre favoritt etter førstelaget, så det trekker kanskje flere seere enn Chelsea? Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Barcelona har Ronaldinho. Han trekker seere som ellers ikke ville sett på fotball den kvelden (såkalte halvtullinger / håndballgutter).

 

Jeg er iallefall glad for at jeg får selv velge hvilken kamp jeg skal se. Disse kampene virker aktuelle i neste runde:

 

Matchday 2 - Tuesday, 26 September:

 

Steaua - Lyon

Arsenal - Porto

 

Matchday 2 - Wednesday, 27 September

 

Inter - Bayern München

Levski Sofia - Chelsea

Lenke til kommentar
Tror Barca og Liverpool klarer og kjempe seg til finalen. Man Utd har også en fordel. Liverpool<33

6870514[/snapback]

Liverpool må prestere bedre enn de har gjort til nå.. Man Utd ser ut til å være i bedre form, og jeg håper de tar seg til finalen, og møter et barcelona-lag som går på ett saftig tap.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blåser litt liv i denne igjen jeg. :)

 

Barcelona virker sterke nok til finale i år og, imens Arsenal har hatt en tung start. Men tror likevel de kommer til å gjøre det ok i år, i hvertfall med en Henry (se film) i form.

Bayern tror jeg er sterke i år, og er vinnerkandidater. Chelsea likeså.

Lyon og inter tror jeg også vil gjøre det bra, men ikke nå helt opp. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...