Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Får bare gratulere Milan Fans.

 

Jeg har spesielt sansen for Maldini. Så jeg gratulerer spesielt han.

8685541[/snapback]

Må bare si i dag så sugde Maldini hardt....

8685569[/snapback]

 

Han gjorde kanskje det, men så på den karrieren han har hatt. Og den klubbfølesen han har. Det gjør han umulig å ikke like. Uansett om man liker Milan eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må gratulere de som heier på Milan ja (Onyx?). Jævlig ufortjent, men sånn er fotballen. Milan var mer effektive enn Liverpool i dag, noe som desverre har vært en tendens hos Liverpool hele sesongen.

8685633[/snapback]

 

Jaja, vet du er litt pissed etc nå, MEN, jævlig ufortjent var det da ikke. Du får det til å høres ut som om Liverpool hadde 8-9 gigantsjanser.

Lenke til kommentar

Som Liverpoolsupporter må jeg innrømme at jeg sitter med en kjip følelse. Milan vinner på det de er gode på - destruktivt spill.

 

Liverpool var på ingen måte suverene. Men fy faen så bittert det er. Spesiellt når Milanspillerne begynner å hive seg på slutten. Da kom det mangt et ufint ord mot skjermen.

Lenke til kommentar

Utrolig hvor mange fanboys-kommentarer det var her.

Liverpool eide ikke Milan. De spilte bedre en god stund, men de puttet ikke ballen i mål på sjansene sine. Gerrard bommet alene mot Dida, mens Inzhagi (slik det staves?) gjorde det.

 

Å skylde på at Italiensk fotball er destruktivt og slik er også tåpelig. Hvem vant kanskje? De tok ikke store sjanser i starten, men synes ærlig talt ikke Liverpool var så mye bedre som dere skal ha det til.

 

 

Vi vant, Pingun/nabo :w00t:

Lenke til kommentar
Utrolig hvor mange fanboys-kommentarer det var her.

Liverpool eide ikke Milan. De spilte bedre en god stund, men de puttet ikke ballen i mål på sjansene sine. Gerrard bommet alene mot Dida, mens Inzhagi (slik det staves?) gjorde det.

 

Å skylde på at Italiensk fotball er destruktivt og slik er også tåpelig. Hvem vant kanskje? De tok ikke store sjanser i starten, men synes ærlig talt ikke Liverpool var så mye bedre som dere skal ha det til.

 

 

Vi vant, Pingun/nabo  :w00t:

8685851[/snapback]

 

Jeg sier igjen. Gratulerer.

Lenke til kommentar

Er utrolig pissed nå, men skal prøve å kontrollere meg.

 

Joiner alle som har understreket hvilken ufortjent seier dette var. Milan er for all del et godt lag med gode spillere, men i dag var de dårlige og destruktive i måten de spilte fotball på. Grunnen til dette er vel at Kaka og Seedorf begge var skygger av seg selv og ikke var med i det hele tatt. Jeg sier på ingen måte at Liverpool strålte, men vi var bedre. Vi kom til sjanser, bare ikke nok.

Lenke til kommentar
vi var KLART det beste laget, men gode DET var vi ikke, men italiensk fotball, nei å nei sier jeg bare

Italiensk fotball vant VM i fjor og Champions League i år.

 

Raste: Korrupsjon? Milan har ikke betalt dommeren for denne seieren. Du får ta en telefon til han, hør med FIFA og gjerne ring til Luciano Moggi.

 

Du kan heller si til deg selv hvorfor dommeren lot spillet da den traff han i ryggen når Milan skulle klarere, spratt tilbake og landet hos Gerrard som førte til en 100%-sjanse.

 

Edit: Huff, mye feil. :D

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Milan er kjent for koruppsjon.

8685519[/snapback]

 

Haha, ja. Snodig at Juve måtte ned, mens Milan bare fikk 7 trekkpoeng, og samtidig fikk delta i CL. Men sånt kan man ikke sutre over. Det blir det samme som de tåpelige ManU-fanatikerne som sitter og sier at LFC "stjal" seieren i 2005 og at Milan nå "gjorde revansje". Jeg ler av sånne kommentarer. Jeez, må da gå an å ha litt sunn fornuft. :)

Lenke til kommentar
vi var KLART det beste laget, men gode DET var vi ikke, men italiensk fotball, nei å nei sier jeg bare

Italiensk fotball vant VM i fjor og Champions League i år.

 

Raste: Korrupsjon? Milan har ikke betalt dommeren for denne seieren. Du får ta en telefon til han, hør med FIFA og gjerne ring til Luciano Moggi.

 

Du kan heller si til deg selv hvorfor dommeren lot spillet da den traff han i ryggen når Milan skulle klarere, spratt tilbake og landet hos Gerrard som førte til en 100%-sjanse.

 

Edit: Huff, mye feil. :D

8686157[/snapback]

 

 

kan ikke avblåse baga dommerrygg vs ball :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...