Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

En særdeles dårlig finale sett fra fotballfans sitt øye. Men Liverpool skaper jo mer enn Milan som hadde et nivå som Roma mot Man U. Så forestill dere det dere Man U fans som disser oss i dag. Tenk hvis dere hadde tapt mot Roma den kampen til tross for at de så ut som et lag med bestemødre.

 

Skuffende at Liverpool ikke gjør det bedre, skuffende at Crouch ikke blir satt på tidligere og skuffende at Kewell var mer ineressert i dommeren enn ballen hver gang han mistet den.

 

Så skal det også sies at dommeren ødela alt angrepsspillet med å blåse på det meste når en spiss faktisk fikk ballen i beina. Og når Liverpool er det eneste angripende laget i store deler av kampen så har det sin innvirkning.

 

Men ingen sure miner. Vi kommer tilbake og da forhåpentligvis sterkere og forhåpentligvis med en mer spennende kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Det beste laget vant.

8686354[/snapback]

 

En liten demonstrasjon i dårlig fotballinnsikt, som du har vist så mange ganger før, så jeg er ikke overrasket.

Lenke til kommentar

Synes begge lagene spilte skuffende i går, men det beste laget stakk av med seieren. Liverpool produserte mest i begge omgangene men Milan fikk utteling for sjansene sine. Synes også Riise spilte veldig skuffene i går. Han oppløste offsiden på Inzaghis andre mål. Inzaghi spilte nydelig og beviser at han er en spiller i verdensklasse selv om han begynner å dra på åra. Kaká spilte heller ikke opp mot sitt beste. Han klarte ikke sette de få sjansene han ahdde og jeg så heller aldri at han gjorde noen elegante fitner.

 

Til slutt vil jeg bare si: Forza Milan! :w00t:

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Trist at sånt skjer, men det virker som de mener at hver eneste Liverpool fans i Athen var der i parken og lagde bråk. Det er jo alltid noen som skal lage bråk, kanskje en gruppe på 10-20 stk?

 

Kan jo også lese at mange ikke slapp inn på stadionet selv med gyldig billett. Denne finalen har vært en katastrofe med tanke på billetter og lignende.

Lenke til kommentar
Det ble det komplette kaos i forkant av oppgjøret mellom Liverpool og Milan. Da startet kl. 20.45 norsk tid, sto flere tusen supportere utenfor stadion - mange av dem med gyldig billett. Beskjeden de fikk var at tribunene allerede var fulle.

Det ble for mye for flere av de som hadde betalt flere tusen kroner for sine billetter. Desperate fotballfans prøvde å komme seg inn på stadion, og politiet tok i bruk batonger og tåregass for å holde dem tilbake.

 

En rekke supportere forteller at de kom seg inn på stadion uten at billettene deres ble sjekket, og i tillegg var det flere som kom seg inn med falske billetter. Blant annet kom en person inn på tribunen ved å vise fram forsiden på et kart over stadionanlegget i Athen.

 

- Dette er stadionanlegget der alle kampene til det greske landslaget spilles. Men i Storbritannia er det problemer med oppførselen. Liverpool-fansen er ansvarlig for problemene før, under og etter kampen. De prøvde å passere sperringer for å komme seg inn på stadion uten billetter. Milan-supporterne hadde ikke de samme problemene fordi de ikke oppførte seg på samme måte, sier UEFA-talsmann William Gaillard ifølge Sky Sports.

 

Fra VG Nett

Lenke til kommentar
Det beste laget vant.

8686354[/snapback]

 

En liten demonstrasjon i dårlig fotballinnsikt, som du har vist så mange ganger før, så jeg er ikke overrasket.

8687937[/snapback]

 

 

... og gang på gang svarer du. Skal ikke si noe på at Milan kanskje ikke var bedre enn lpool i går, men ingen av lagene spilte bra. Milan har vært bedre gjennom hele turneringen, så det var fortjent at de vant foran et stusselig lpool-lag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
... og gang på gang svarer du. Skal ikke si noe på at Milan kanskje ikke var bedre enn lpool i går, men ingen av lagene spilte bra. Milan har vært bedre gjennom hele turneringen, så det var fortjent at de vant foran et stusselig lpool-lag.

8688490[/snapback]

 

Ingen var gode, "ok" :)

Lenke til kommentar
... og gang på gang svarer du. Skal ikke si noe på at Milan kanskje ikke var bedre enn lpool i går, men ingen av lagene spilte bra. Milan har vært bedre gjennom hele turneringen, så det var fortjent at de vant foran et stusselig lpool-lag.

8688490[/snapback]

 

Ingen var gode, "ok" :)

8688732[/snapback]

 

Det var faktisk ingen av laga som var det. Korleis Liverpool ikkje klarte å utnytte det mildt sagt vaklande forsvaret til Milan er utruleg.

Lenke til kommentar

Man kan jo ikke si at Pool var bedre enn Milan i denne kampen. Milan lå på bakfot hele kampen, men Pool klarte ikke å utnytte det. De scora på en corner i 88. minutt. Milan fikk ikke akkurat mange sjangsene de heller. Det var vel bare de to.

 

Skuffa over Kaka' i denne kampen da. Han var ikke helt med. Han la noen fine pasninger, men hadde håpet på et mål fra han og.

Lenke til kommentar
Skuffa over Kaka' i denne kampen da. Han var ikke helt med. Han la noen fine pasninger, men hadde håpet på et mål fra han og.

8688808[/snapback]

Det tror jeg Mascherano må ta skylda for. ;) Husker spesielt en gang da Kaka kom seg fri fra han og spurta mot målet med ballen, så tar Mascherano han igjen og setter inn en perfekt takling på ballen. Herlig. Det er nettopp dette som er styrken til Liverpool, rett og slett ødelegge det offensive i motstanderlaget.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med å forstå hvorfor liverpool supportere (og spillerne) har så vanskelig med å inrømme at de ikke var gode nok til å vinne i går. Dessuten vil jeg bare starte en krangel med å si liverpool er et sugent lag med for dårlige spillere spesielt på tekniske områder. Og til slutt mener jeg at dere som holder med liverpool må tenke over at det ikke telles hvor gode supportere man er men det som foregår ute på BANEN.

Endret av EinUbermensch
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det var faktisk ingen av laga som var det. Korleis Liverpool ikkje klarte å utnytte det mildt sagt vaklande forsvaret til Milan er utruleg.

8688758[/snapback]

 

Liverpool var gode, men ikke gode nok. Jeg er enig i det siste du sier.

 

Man kan jo ikke si at Pool var bedre enn Milan i denne kampen. Milan lå på bakfot hele kampen, men Pool klarte ikke å utnytte det. De scora på en corner i 88. minutt. Milan fikk ikke akkurat mange sjangsene de heller. Det var vel bare de to.

8688808[/snapback]

 

Selvfølgelig kan man si det. Det er ikke alltid det beste laget som vinner, vet du.

 

Det skal sies at jeg ikke er bitter, det er slike nedturer som gjør at oppturene smaker ekstra godt. Jeg tror Milan-fans var mer knust i '05 enn det vi er nå. Det er herlig å se at vi kan spille så bra fotball og forhåpentligvis tar de fleste kritikere som sa at Milan kom til å gi oss en oppvisning i fotball litt selvkritikk etter gårsdagen :)

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med å forstå hvorfor liverpool supportere (og spillerne) har så vanskelig med å inrømme at de ikke var gode nok til å vinne i går. Dessuten vil jeg bare starte en krangel med å si liverpool er et sugent lag med for dårlige spillere spesielt på tekniske områder. Og til slutt mener jeg at dere som holder med liverpool må tenke over at det ikke telles hvor gode supportere man er men det som foregår ute på BANEN.

8689960[/snapback]

Så du på TV i går mellom kvart på 9 og halv 12? Det var finale i CL skjønner du og gjett hvem som spilte der. Liverpool FC. Og de vant for 2 år siden så kom ikke her og si at de generelt suger.

 

Men jeg som hardbarka LFC fan innrømmer at det ar dårlig spilt i går. Men Milan var ikke noe bedre så Liverpool burde vunnet.

 

Og helt til slutt vil jeg bare si det at Liverpool er trolig det beste LAGET i verden pr dags dato. Mange lag som er dritgode, men det er pga enkeltspillere. Liverpool er de beste i selve laget.

 

 

 

Over til det med at supportere gikk berserk. Hvis vi husker Portugal-episoden så var den veldig oppblåst i media. Dessuten. Scenario: Favorittlaget ditt går til finalen i CL. Du oppfyller guttedrømmen og drar ditt med gyldig billett. Men når du kommer på kampen så sier de at de har sluppet inn for mange med falske billetter så "You just wasted 20 000 kroner sucker" Klart du klikker da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har et problem med å forstå hvorfor liverpool supportere (og spillerne) har så vanskelig med å inrømme at de ikke var gode nok til å vinne i går. Dessuten vil jeg bare starte en krangel med å si liverpool er et sugent lag med for dårlige spillere spesielt på tekniske områder. Og til slutt mener jeg at dere som holder med liverpool må tenke over at det ikke telles hvor gode supportere man er men det som foregår ute på BANEN.

8689960[/snapback]

 

Slik jeg ser det så er det du som har et problem med å skjønne fotball :)

 

De eneste spillerne på Liverpool som ikke er spesielt tekniske er forsvarerne, resten kan skilte med god teknikk, spesielt spillere som Pennant, Alonso, Garcia og Mascherano.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med å forstå hvorfor liverpool supportere (og spillerne) har så vanskelig med å inrømme at de ikke var gode nok til å vinne i går. Dessuten vil jeg bare starte en krangel med å si liverpool er et sugent lag med for dårlige spillere spesielt på tekniske områder. Og til slutt mener jeg at dere som holder med liverpool må tenke over at det ikke telles hvor gode supportere man er men det som foregår ute på BANEN.

8689960[/snapback]

Så du på TV i går mellom kvart på 9 og halv 12? Det var finale i CL skjønner du og gjett hvem som spilte der. Liverpool FC. Og de vant for 2 år siden så kom ikke her og si at de generelt suger.

 

Men jeg som hardbarka LFC fan innrømmer at det ar dårlig spilt i går. Men Milan var ikke noe bedre så Liverpool burde vunnet.

 

Og helt til slutt vil jeg bare si det at Liverpool er trolig det beste LAGET i verden pr dags dato. Mange lag som er dritgode, men det er pga enkeltspillere. Liverpool er de beste i selve laget.

 

 

 

Over til det med at supportere gikk berserk. Hvis vi husker Portugal-episoden så var den veldig oppblåst i media. Dessuten. Scenario: Favorittlaget ditt går til finalen i CL. Du oppfyller guttedrømmen og drar ditt med gyldig billett. Men når du kommer på kampen så sier de at de har sluppet inn for mange med falske billetter så "You just wasted 20 000 kroner sucker" Klart du klikker da.

8690291[/snapback]

 

Det er slike som deg som gjør meg deprimert

 

Okey jeg kan inrømme at de ikke suger, men de er langt fra verdens beste lag, og det ENESTE de holder må i er samspill, og da mener kun samspill og ikke noe annet, men det igjen betyr heller ikke at de er best i samspill heller, det er Arsenal på sine gode dager, og den eneste spilleren som har teknikk er pennant, men han var ikke god nok for arsenal heller.

 

Jeg vil også dra inn det at jeg holder med arsenal fordi de trollbinder meg med den magiske fotballen de spiller ute på BANEN.

 

Til slutt: gidder ikke høre slikt syt av noen liverpoolsupportere som sier "hvem kom øverst på tabellen da?" jo det greide liverpool med hele mere i målforskjell, og jeg gidder heller ikke "hvem var det som vant over arsenal i 1972 da?" eller: "hvor mange ganger har arsenal vunnet champoins league da?"

 

Hadde ingenting imot liverpool helt til de flakset seg gjennom cl i 05 og trodde de var verdensmester for det

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med å forstå hvorfor liverpool supportere (og spillerne) har så vanskelig med å inrømme at de ikke var gode nok til å vinne i går. Dessuten vil jeg bare starte en krangel med å si liverpool er et sugent lag med for dårlige spillere spesielt på tekniske områder. Og til slutt mener jeg at dere som holder med liverpool må tenke over at det ikke telles hvor gode supportere man er men det som foregår ute på BANEN.

8689960[/snapback]

 

Slik jeg ser det så er det du som har et problem med å skjønne fotball :)

 

De eneste spillerne på Liverpool som ikke er spesielt tekniske er forsvarerne, resten kan skilte med god teknikk, spesielt spillere som Pennant, Alonso, Garcia og Mascherano.

8690449[/snapback]

 

Den er grei :) men husk at det bare er 4 av en tropp på oer 20 da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...