Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må gratulere de som heier på Milan ja (Onyx?). Jævlig ufortjent, men sånn er fotballen. Milan var mer effektive enn Liverpool i dag, noe som desverre har vært en tendens hos Liverpool hele sesongen.

8685633[/snapback]

 

Jaja, vet du er litt pissed etc nå, MEN, jævlig ufortjent var det da ikke. Du får det til å høres ut som om Liverpool hadde 8-9 gigantsjanser.

8685719[/snapback]

Ja, jævlig var kanskje litt sterkt ord, men synes fortsatt det var litt ufortjent, Liverpool hadde det meste av spillet, spesielt i 1omgang. Milan kom litt mer med i 2omgang, men synes fortsatt Liverpool hadde spillet og taket på kampen. Har aldri sagt at Liverpool hadde 8-9 gigantsjanser heller, men et par store og noen små sjanser ble det.

 

Milan er fortjente vinnere all over, men tror ikke mange hadde sagt så mye om Liverpool hadde vunnet heller. Men, bare Liverpool sin ineffektivitet sin feil, bare oss selv og skylde på.

Lenke til kommentar
kan ikke avblåse baga dommerrygg vs ball :S

Det var en fordel som overhode ikke skulle skje, favør Liverpool. Ballen hadde klart landet på Liverpools banehalvdel.

8686219[/snapback]

 

Det står i reglene.... Dommer = medspiller :) Ikke noe å diskutere.

Det som plager meg litt er at dommeren blåser så krafig, ofte og unødvendig. Bare for å ha kontroll på matchen 100%. Han var litt mye i fokus. En dommer dømmer bra om man ikke tenker over at han er på banen, eller at han er så usynlig som mulig.

 

 

Ellers, helt greit at Milan vant. Selv om Liverpool hadde nok sjangser til å putte de også :)

Lenke til kommentar

Ufortjent eller ei, for to år siden hadde Milan full kontroll i 110 min. Bit i det sure eplet, L'pool-fans.

 

Med dette oppsumerer jeg en så vel kjedelig finale med en veldig tilbakeliggende Milan i store deler av kampen. Dette samme med L'pool også. Men å si at det er korrupsjon bak seieren, blir for grovt.

 

Mange preges av denne tankegangen: Italiensk seier i fotball = korrupsjon.

 

I år var det Milan som hadde flaks.

Lenke til kommentar

Dommeren var ikke partisk! Ikke den aller beste gjerne, men ikke partisk. Men samtidig, var ikke mye han gjorde feil.

Å si at han var kjøpt og betalt blir feil! Milan spilte dårlig ja, men Liverpool var ikke stort bedre. De var bedre i førsteomgang, men i andre omgang var de ganske jevne, kanskje milan var hakket bedre også.

Men uansett, sammenlagt (gjennom hele turneringen) så syns jeg virkelig Milan er tronet til fortjente vinnere.

Og det målet Liverpool fikk på slutten skulle vært annulert også, Kuyt var offside på det målet...

Lenke til kommentar
Har ikke sett noen L'pool-fans skrive at Kuyt sitt mål skulle bli annulert for offside. Og Riise tar helt feil med sin kommentar etter kampen: L'pool var ikke best i andre omgang, men i første.

8686914[/snapback]

 

Gidd å lage styr om et mål som ikke var avgjørende..?

Lenke til kommentar
Har ikke sett noen L'pool-fans skrive at Kuyt sitt mål skulle bli annulert for offside. Og Riise tar helt feil med sin kommentar etter kampen: L'pool var ikke best i andre omgang, men i første.

8686914[/snapback]

 

Gidd å lage styr om et mål som ikke var avgjørende..?

8686919[/snapback]

 

Jeg prøver bare å illustrere et poeng. Hvis folk påstår at dommeren var på Milan sin side, hvordan ble målet da godkjent. Jeg sier ikke at han var på lpool sin side heller. Sier bare at ingen kan komme med utsagn som "dommeren var kjøpt og betalt" bare fordi de er bitre for at pool tapte. Blir feil og feigt spør du meg.

Lenke til kommentar
Har ikke sett noen L'pool-fans skrive at Kuyt sitt mål skulle bli annulert for offside. Og Riise tar helt feil med sin kommentar etter kampen: L'pool var ikke best i andre omgang, men i første.

8686914[/snapback]

 

Gidd å lage styr om et mål som ikke var avgjørende..?

8686919[/snapback]

 

Jeg prøver bare å illustrere et poeng. Hvis folk påstår at dommeren var på Milan sin side, hvordan ble målet da godkjent. Jeg sier ikke at han var på lpool sin side heller. Sier bare at ingen kan komme med utsagn som "dommeren var kjøpt og betalt" bare fordi de er bitre for at pool tapte. Blir feil og feigt spør du meg.

8686929[/snapback]

 

Det er jeg helt enig i

Lenke til kommentar

Er Milan fan, men satt med en bedre følelse etter United seiern på San Siro. Kampen var kjedelig, og var preget av 2 defensive lag. Ingen av dem fortjente å vinne igår, men i en finale så må jo en av dem vinne så var jo greit at det var dem jeg holdt med.

 

Min MoM går til Oddo som var eneste Milan spilleren som ikke gjorde noen feil(som jeg så ihvertfall) og som spilte bra både offensivt/defensivt i første omgang. Skal noen annen nevnes så synes jeg Pennant spilte bra og var farlig for Lpool.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...