Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selskap: Carnegie - Aksjemegler

 

Alder: 24 år

 

Årslønn: Minimum 900.000 (Min inntekt er 30% av den kurtasjen jeg generer gjennom kundeporteføljen)

 

Skatt: 37%

 

Arbeidsdager påløper gjerne fra 9-15 timer per dag.

8067381[/snapback]

 

Halla!

 

Hvilken utdannelse har du? Hvor lenge har du jobbet som aksjemegler? Trader du selv? Mot hvilke børser?

 

Har et jobbtilbud selv, men frister ikke så veldig å starte med innhenting av kunder pr telefon...

Lenke til kommentar
Hva du jobber som: Prosesstekniker

 

Hvor gammel du er: 24 år

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 260kr timen. Ca 42000,- brutto pr mnd.

 

Hvor mye betaler du i skatt? Det varierer, har tabell.

8499378[/snapback]

 

Det var vanvittig godt betalt, en kompis av meg har samme yrkestittel og tjener ca. 25k brutto pr.mnd. Jobber du i Nordsjøen?

Lenke til kommentar
Hva du jobber som: Prosesstekniker

 

Hvor gammel du er: 24 år

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 260kr timen. Ca 42000,- brutto pr mnd.

 

Hvor mye betaler du i skatt? Det varierer, har tabell.

8499378[/snapback]

 

Det var vanvittig godt betalt, en kompis av meg har samme yrkestittel og tjener ca. 25k brutto pr.mnd. Jobber du i Nordsjøen?

8507955[/snapback]

 

Jeg jobber på ormen lange anlegget. Er på land, men jobber 14/21 og da er det bare 12 timere. Nesten som nordsjøen. 14 dager på jobb og 21 dager hjemme. 25k er igrunn litt dårlig betalt for en prosesstekniker. Vet du hvilken skiftordning han jobber? Har en del å si. I min forrige jobb hadde jeg 30-32k brutto. Det var da med evt bonus hver måned. Noe vi fikk ganske ofte. Uten noen tillegg var lønna 28k. Og enda så vet jeg om flere som jobber på land som tjente mer enn det. Så 25k er ikke så veldig mye.

Lenke til kommentar

Halla!

 

Hvilken utdannelse har du? Hvor lenge har du jobbet som aksjemegler? Trader du selv? Mot hvilke børser?

 

Har et jobbtilbud selv, men frister ikke så veldig å starte med innhenting av kunder pr telefon...

8505831[/snapback]

 

Har tatt Siviløkonom på BI. Har jobbet som megler i snart et år og forvalter kun for våre kunder. Har ikke mulighet til å handle på egen bok (privat), ettersom jeg har karante på x mnd.

 

Har alle likvider på Oslo børs p.d.d.

Lenke til kommentar

Interessant post, sier noe om bredden av folk som er på forumet.

 

Hva du jobber som: Lege (konstituert overlege på sykehus)

 

Hvor gammel du er: 32 år

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: brutto ca 300 per time / 55.000 per måned

 

Hvor mye betaler du i skatt? 42% ifølge skattekortet

Lenke til kommentar

Hva du jobber som: FSM-operatør på Elkem Bjølvefossen

 

Hvor gammel du er: 20

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 130 i grunnløn + ein god del tillegg... litt usikker på kor mykje det blir til saman. Kjem også an på kva skift ein jobbar. Tjener vel rundt 18000 i månaden, men er for tida berre vikar i helger osv.

 

Hvor mye betaler du i skatt? 36 elns

Lenke til kommentar

Minner om at vi ikke er så voldsomt glad i rene off-topic-innlegg her på forumet. Videre er denne tråden dønn seriøs, og tull kan foregå andre steder.

 

Ett tulleinnlegg, og ett innlegg der tulleinnlegget ble kommentert, er slettet. Reagerer man på noe, tas ikke dette opp i tråden - det rapporteres.

Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Investor

 

Hvor gammel du er: 21 år

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: Varierer. Beste måneden min tjente jeg ca 70 000,-

 

Hvor mye betaler du i skatt? Ingenting. Eier AS selskap, og har derfor utsatt beskatning frem til jeg velger å ta ut utbytte.

Lenke til kommentar

Hva jobber du som: Butikk-medarbeider.

 

Hvor gammel er du: 17.

 

Hva tjener du i timen? 85 kr + prestasjonslønn, ca 10-15 kr tillegg hver måned.

 

Hvor mye betaler du i skatt? Frikort!

 

Nb: Jeg er ikke begynt enda, skal jobbe 6 uker i sommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...