Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva du jobber som: Videokoder hos Posten Brevsentralen

 

Hvor gammel er du: 16

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 136 kr, inklusiv kveldstillegg siden jeg bare jobber fra 18-21, og hver 6. søndag.

 

Hvor mye betaler du i skatt?: Nullkommaniks

Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Anleggsgartner, lærling...selv om det ikke føles sånn. Lærer ingenting. Etter å ha jobbet en uke fikk jeg en egen bil, en motorsag og et kart over områder som skulle ryddes for trær. Til neste uke får jeg en egen sommerhjelp jeg får bestemme over da. Skal faen ha han med meg hjem så han kan lage middag og rydde for meg.

 

Hvor gammel du er: 19

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 74,- i timen (får 114 om 1 år) + 6-7 timer overtid i uken for 200 kr timen.

 

Hvor mye betaler du i skatt: 16%...tror det er litt for lite, egentlig.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Hva du jobber som: IT-Konsulent og Privat investor.

 

Hvor gammel du er: 20 år

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn:

Er ferdig med læretid så jeg får vell utbetalt rundt 18-20.000,- tror jeg. I tillegg blir pengene jeg tjener investert i aksjer, så i Juli har jeg hatt en income på nærmere 40.000,- etter skatt. Fikk 10.000 utbetalt av jobben så dette var ganske fint.

Hvor mye betaler du i skatt?Betaler 36% av lønn i skatt, deretter 28% på gevist av aksjer.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Søppelhenter hos Reno Norge

 

Hvor gammel du er: 16 år

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 132,5/t (får lønn for 7,5 timer uansett hvor lenge jeg jobber, vanligvis 4-6 timer.

 

Hvor mye betaler du i skatt? Har skattekort opp til 50000, husker ikke hvor mange prosent det er.

 

Alt i alt, ganske fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Hva du jobber som: Søppelhenter hos Reno Norge

 

Hvor gammel du er: 16 år

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 132,5/t (får lønn for 7,5 timer uansett hvor lenge jeg jobber, vanligvis 4-6 timer.

 

Hvor mye betaler du i skatt? Har skattekort opp til 50000, husker ikke hvor mange prosent det er.

 

Alt i alt, ganske fornøyd. :)

9194999[/snapback]

 

Ikke verst! Er 17 og tjener 88,68kr per time, men får heldigvis 107 på søndager og etter kl.2 på lørdager.

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...