Gå til innhold

Rosa PlayStation 2 i november (PS2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sick:

med fare for å virke feminim nå (jeg er hannkjønn), en litt mørkere rosa, kanskje metallic med svarte detaljer hadde faktisk vært litt kult, men sjokrosa er kvalmene

Skrevet
:sick:

med fare for å virke feminim nå (jeg er hannkjønn), en litt mørkere rosa, kanskje metallic med svarte detaljer hadde faktisk vært litt kult, men sjokrosa er kvalmene

6716105[/snapback]

Det hørtes mer gother ut enn femi, hehe, evt emo da..

Skrevet

Utrolig lekker, selv om jeg kunne ønske meg hvite/rosa spaker og knapper i stedet for de vanlige mørkegrå. (Og selv om jeg strengt tatt har PS2 fra før.)

Den fargen der er for øvrig nærmere det jeg ville kalle "babyrosa" eller "lyserosa" enn den er sjokkrosa. Celine Dion kommer, som vanlig, til unnsetning:

Sjokkrosa på ekte

Skrevet
"Å enklere" skal vel være "og enklere". :p

Eller må jeg ta et lite kurs igjen? :(

6717044[/snapback]

Det står rett i artikkelen, så ja, du må nok melde deg på et og/å-kurs – eller få tilbake pengene fra forrige kurs ;-)

Skrevet

Rosa PS2 med to kontrollere og et minnekort til ca. 1300 kroner. Med nye versjoner av Singstar og Buzz tror jeg dette blir den største konkurrenten til Wii denne høsten.

Skrevet
Snakk om melkeku.

6718610[/snapback]

Jeg syns dette virker dumt siden PS3 kommer ut på denne tiden.(Edit:Fant ikke rosa farge :p.) Melking ruler sjekk ut EA

** Unødvendig fargebruk fjernet av moderator -- TST **

• Opprett ny...