Gå til innhold

PS3: GTA IV


Ironmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vert fett med større areal å boltre seg på.

 

Årstider.

 

At bilene blir herpa på en annen måte, kræsjer du på en måte vil ikke bilen starte igjen, og du får ikke kjørt.. osv...

 

Ville dyr i skauen! Du kan gå på jakt etter bjønn og elg og slikt. Og du kan herpe bilen hvis du kjører på en Elg. Og hvis du rusler rundt i villmarka, kan det komme bjørn elns å angripe deg :p

Og hai i vannet.

 

Bedre AI på politi, og alle duds i spillet egentlig.

 

Hvis der er noen oppdrag du ikke greier, så kan du ikke ta de oppat, og det du gjorde feil der kommer tilbake senere, og spillet kan slutte på mange forskjellige måter, ettersom hva du velger å gjøre.

 

At safe housan ikke ser så like ut. Og du kan innrede de selv.

 

At du kan få folk til å gjøre ting for deg. f.eks samle sammen en gjeng og be de rane en bank, finne X antall biler til meg osv... drepe folk. Folk i oppdragene er i spillet hele tiden, ikke bare mens du gjør et aktuelt oppdrag.

 

kapre fly, og skikkelig sikkerhetsjekk før du går inn på flyet, og du kan gjemme våpen elns på deg eller på andre mens du står i kø...

 

 

Edit: Som sagt, Joggegjengen må tilbake :w00t: De var artige!

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Er glad jeg ikke skal utvikle GTA 4. Siden det kanskje er det mest etterlengtede spillet ever. Å det er så mange som vil ha med så mye. At det blir vanskelig for dem å gjøre ting "rett"

 

Jeg håper på:

En god historie

bedre veiw distance (en på for eks saints row)

mer variasjon i folk. Og kanskje til og med mange folk i hovedgater osv

trenger ikke være så mye større en san andreas i areal. Var nok det (synes jeg)

Gode og dype karakterskildringer (som de er kjent for)

 

"Elvis has left the building" ;)

Lenke til kommentar

Arealet i SA virker som det er stort bare for å være stort. Litt lite spennende som skjedde i mesteparten av områdene utenfor byene. Artig i starten, å se "jøss så stort", men det går fort opp for en at de godt kunne skippet veldig mye areal for en litt mer fokusert opplevelse.

Lenke til kommentar
Arealet i SA virker som det er stort bare for å være stort. Litt lite spennende som skjedde i mesteparten av områdene utenfor byene. Artig i starten, å se "jøss så stort", men det går fort opp for en at de godt kunne skippet veldig mye areal for en litt mer fokusert opplevelse.

6641850[/snapback]

Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv.

Lenke til kommentar

Håper at de satser mer på online delen!

 

Tenk å hoppe inn i en stor GTA verden med hundrevis av andre!

Velg om du vil være feks

Politi, SWAT, FBI, Militær. Flere tyver du tar, betyr høyere rang!

Shoplifter, Bank raner, Seriemorder, Leiemorder. Slemmere du er, 'høyere' stiger du!

Og når du gjør du en ting ulovelig får en eller flere personer på andre siden av loven i oppdrag å ta deg alt ettersom hva du gjør! Klarer de det, stiger de mens du da synker i grad!

 

Andre ting å velge...

Taxi Sjåfør, Brannmann, Ambulanse

Prostituert , Horekunde, Pimp

Tjen penger på lovelig hvis, eller stjel penger.

Bli med i gjenger, og slåss mot andre...

Kjøp eiendom og spesielle biler, eller selg det.

Altså, hvasomhelst!!

 

Og en viktig ting! Er det en person du ikke liker som feks Avean kan du finne ut hvor han bor å stjele bilen, tagge ned huset eller i værste fall sette fyr på det! (Og nei, det her er ikke en trussel moderatorer.. bare en lykke tanke)

Hadde vært genialt spør du meg! :w00t:

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar
Jeg synes egentlig ikke disse spillene burde bli for mye "transport simulator". Bedre å konsentrere seg om ultravold i nye grusome former.

6641568[/snapback]

 

Spør du meg, så er jo nettopp det som er så genialt med GTA; valgfriheten. At man har frihet til å gjøre omtrent hva man vil og dra hvor man vil, når man vil (sistnevnte er kanskje litt feil, ettersom områder må "låses" opp). Det er jo nettopp dette som er kjernen i GTA-spillene, og da er det bare helt naturlig at utviklerne skal tilføye mer. Det er nå det jeg mener.

Lenke til kommentar

Det burde gå ann å gå inn i politistasjonene og myrde hele gjengen, slik alle politi styrkene vil kunne bli borte :p

 

Edit: håper også veldig på at man skal kunne bli medlemmer i gjenger i multiplayer delen. Og gjengene skal kunne sloss, ta områder og utslette hverandre osv...

Endret av RegRot
Lenke til kommentar

Jeg vil at bolitiet skal ha fartskontroller på veien etc.. så man kunne få fartsbot, ikke sånn at man får 1 eller 2 stjerner og blir rammet av veien... men kanskje om jeg suser i 200km/h gjennom et boligområde og sånn så begynner de fet taktikk som å bokse meg inn, spikermatter og seff til slutt skyte da... (men ikke med maskingevær ut av et helikopter, blir for useriøst)... :D

 

Syns størrelsen til San Andreas var mer enn stor nok, men ønsker at det var mer liv... mer bygninger man kunne gå inn i etc..

 

Hadde det ikke vært fett å kunne gå inn i en proppfull kinosal å se en morsom rockstar film, eller bare sprenge hele salen, JIHAAAAA...

ÅÅÅÅÅh, er så mye jeg vil ha! :D

 

PS. Tror ikke noen mener å si at x360 er no dårligere enn omvendt, men tror folk er redde for at spillet vil bli for lite, pga at x360 kun benytter dvd-plater... og på en ps3 kunne folk drømt seg bort om en hel jordklode med GTA-byer på 50GB...

Men ikke frykt noen av dere... dette vil uansett bli bra... Rockstar har nok med plass på en dobbel-DVD til å leke seg med mye morro for oss

 

Selv liker jeg både x360 og PS3 kommer nok en haug med gode tittler til dem begge med tiden... hva med GTA IIV?! :p

Lenke til kommentar
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

Fanboy-attituden din når stadig nye høyder og jeg begynner nesten å lure - gjør du dette kun fordi det nå er hva folk forventer av deg ("alle" her vet hvem Avean, PS3-fanboyen er), eller er du faktisk så dypt forelsket i Sony som det virker som?

 

Det er greit å forklare hvorfor man synes konsollen man selv har kjøpt/skal kjøpe er best, men man bør da klare å se ting fra flere sider også. Jeg skal nå gå så langt som å tørre påstå at både Xbox 360 og Playstation 3 være et godt hjem for GTA: IV, hva mener du forresten når du sier at Rockstar må gjøre GTA: IV "mer realistisk og større samt interaktiv". Jeg mener å huske at GTA-serien (eller de fleste spill, for den saks skyld) har vært ganske interaktiv hele veien.

 

Rå maskinkraft vil uansett ikke gi oss bedre spillopplevelser, det står (heldigvis) fortsatt på hva utviklerene gjør det til - det er jo en grunn til at spill som har et dypt fokus på spillbarhet er de som lever lengt.

 

...og såvidt jeg mener å huske så er da Xbox Live et ganske viktig punkt for Xbox 360...

6636969[/snapback]

 

Her ignorer du posten min totalt. Som jeg skrev så tror jeg GTA IV blir tvunget til å gjøre det mer realistisk og tøffere grunnet at Saints Row stort sett er GTA3 med enda bedre grafikk. Hvis GTA IV blir det samme vil det ikke bli like populært som det var før. Derfor tror jeg de prøver på noe nytt denne gangen.

 

Og grunnen til at jeg sier det vil feile hvis det kommer både på Xbox360 og PS3 er at da vil PS3 versjonen ikke ta full nytte av Cell Prosessoren. Den er perfekt for å gjengi ekstreme detaljer i massive landskaper. Det er dens misjon og den hadde passet perfekt for GTA IV.

 

Jeg er ikke fanboy, jeg argumenterer for meg med mange grunner. Hadde jeg sagt at GTA IV hadde sugd til Xbox360 så kunne du kalt meg fanboy, men ikke når jeg argumenterer hvorfor. Hvis jeg skriver hvorfor jeg liker Plasma foran LCD skjermer så er jeg ikke fanboy av Plasma vel ? Tenk litt smågutter !

Lenke til kommentar
Og grunnen til at jeg sier det vil feile hvis det kommer både på Xbox360 og PS3 er at da vil PS3 versjonen ikke ta full nytte av Cell Prosessoren. Den er perfekt for å gjengi ekstreme detaljer i massive landskaper. Det er dens misjon og den hadde passet perfekt for GTA IV.

6642569[/snapback]

Mer propaganda ser jeg. PS3 er bare marginalt sterkere enn 360. Må du alltid snike inn slikt i postene dine?

 

Begge versjonene vil bli identiske, eneste forskjellen er at 360-versjonen er annonsert til å ha nedlastbart innhold.

Lenke til kommentar

Og en viktig ting! Er det en person du ikke liker som feks Avean kan du finne ut hvor han bor å stjele bilen, tagge ned huset eller i værste fall sette fyr på det! (Og nei, det her er ikke en trussel  moderatorer.. bare en lykke tanke)

Hadde vært genialt spør du meg!  :w00t:

6642110[/snapback]

 

Jag skrattar och jag ler :!:

 

Hadde vært dritfett med online, håper vi får det til Just Cause også.

 

Avean, du er fanboy fordi du kommer med så mange argumenter.

 

Du er mer fanboy fordi alle argumentene er dårlige.

Lenke til kommentar
Håper at de satser mer på online delen!

 

Tenk å hoppe inn i en stor GTA verden med hundrevis av andre!

Velg om du vil være feks

Politi, SWAT, FBI, Militær. Flere tyver du tar, betyr høyere rang!

Shoplifter, Bank raner, Seriemorder, Leiemorder. Slemmere du er, 'høyere' stiger du!

Og når du gjør du en ting ulovelig får en eller flere personer på andre siden av loven i oppdrag å ta deg alt ettersom hva du gjør! Klarer de det, stiger de mens du da synker i grad!

 

Andre ting å velge...

Taxi Sjåfør, Brannmann, Ambulanse

Prostituert , Horekunde, Pimp

Tjen penger på lovelig hvis, eller stjel penger.

Bli med i gjenger, og slåss mot andre...

Kjøp eiendom og spesielle biler, eller selg det.

Altså, hvasomhelst!!

 

Og en viktig ting! Er det en person du ikke liker som feks Avean kan du finne ut hvor han bor å stjele bilen, tagge ned huset eller i værste fall sette fyr på det! (Og nei, det her er ikke en trussel  moderatorer.. bare en lykke tanke)

Hadde vært genialt spør du meg!  :w00t:

6642110[/snapback]

Vel, kunne ikke vert mer uenig egentlig.

 

Hater alt online fukuset nå til dags. Alt må være MMO. Jeg vil ha gode singelplayer spill. Med gode historier og spennende og dynamisk gameplay. Fint lite av det er det å finne i disse mmo universene. Som egentlig bare er paralelle univers med vårt egent uten at det tilfører noen ting.

 

GTA:ONLINE :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
Håper at de satser mer på online delen!

 

Tenk å hoppe inn i en stor GTA verden med hundrevis av andre!

Velg om du vil være feks

Politi, SWAT, FBI, Militær. Flere tyver du tar, betyr høyere rang!

Shoplifter, Bank raner, Seriemorder, Leiemorder. Slemmere du er, 'høyere' stiger du!

Og når du gjør du en ting ulovelig får en eller flere personer på andre siden av loven i oppdrag å ta deg alt ettersom hva du gjør! Klarer de det, stiger de mens du da synker i grad!

 

Andre ting å velge...

Taxi Sjåfør, Brannmann, Ambulanse

Prostituert , Horekunde, Pimp

Tjen penger på lovelig hvis, eller stjel penger.

Bli med i gjenger, og slåss mot andre...

Kjøp eiendom og spesielle biler, eller selg det.

Altså, hvasomhelst!!

 

Og en viktig ting! Er det en person du ikke liker som feks Avean kan du finne ut hvor han bor å stjele bilen, tagge ned huset eller i værste fall sette fyr på det! (Og nei, det her er ikke en trussel  moderatorer.. bare en lykke tanke)

Hadde vært genialt spør du meg!  :w00t:

6642110[/snapback]

Vel, kunne ikke vert mer uenig egentlig.

 

Hater alt online fukuset nå til dags. Alt må være MMO. Jeg vil ha gode singelplayer spill. Med gode historier og spennende og dynamisk gameplay. Fint lite av det er det å finne i disse mmo universene. Som egentlig bare er paralelle univers med vårt egent uten at det tilfører noen ting.

 

GTA:ONLINE :thumbdown::thumbdown:

6643264[/snapback]

 

Hvorfor ikke? Tro meg, online-spilling er fremtiden. Og dette med online-spilling er jo alt med i Saint's Row på 360 og GTA: Liberty City Stories til PSP, så da kan du nesten banne på at GTA4 blir å ha det også. Srlvsagt vil det være en seperat del, og ikke en del av storylinen. Men jeg synes det bare er kult å kunne kjempe om ulike territorier av en by, samt andre modus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...