Gå til innhold

PS3: GTA IV


Ironmann

Anbefalte innlegg

Det er et eller annet med barn som gjør så at vi ikke vil se dem bli lemlestet i filmer/spill. Syntes den scenen i Prey var ganske kul, men samtidig fæl, ikke fæl som i at jeg ble sint eller kvalm, men som i at det rett og slett skapte en helvetes til stemning.

 

Men å ha barn i GTA, hvor du kan gjøre ting med dem selv, det ville aldri bli godtatt. Det blir noe helt annet når det som skjer med dem er skriptet til tusen.

 

Husker også at det er med barn i Swat 3, man kunne ikke skyte dem, men du kunne hive tåregass vedsiden av dem, så de begynte å gråte og hoste.

 

Uansett, jeg stemmer helt klart ja til å ha med gamlinger i GTA. Ta det sånn; Vil du at gamlingen med voksne unger eller den middelaldrende personen med små barn skal dø?

 

Men noe de alltid har manglet i GTA er jo 'realistisk' skade-modell på bilene. Skade-modellen i Carmageddon 2 var jo utrolig kul, de kunne hatt noe alá den, bare bedre selfølgelig.

 

@Superseven: Husker de elefantene, det var så ekstremt vanskelig å drepe dem. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HA ELDRE MED I GTA!?!?!?! :ohmy:

er dere gaaaaale!?

 

rene dødsbomber bak rattet! tenk dere at dere driver ett laaangt kjedelig mission som avsluttet i biljakt og da blir du knust fordi en gammel idiot sitter bak rattet....

6662428[/snapback]

 

er det ikke med gamle damer i GTA3 da?? eller er det VC eller SA ? hmm.

6664096[/snapback]

 

GTA3, gamle menn, med brun frakk, og hatt, er også med der.

Lenke til kommentar
Håper GTA 4 får professjonelle skuespillere, slik som f.eks. Samuel L. Jackson, og at noen av filmklippene får spenningsmusikk, slik som de filmklippene i San Andreas der Frank Tenpenny er med.

6665806[/snapback]

 

Leste en plass at Lazlow skal fortsette på radioen :thumbup:

 

Ellers så kommer det nok mange kjente/ikke fult så kjente skuespillere med i spillet.

Lenke til kommentar

Rockstar vil nok prøve og bevare den stemningen som alle gta spillene har..

 

slik som det forsjellige radiokanalene og gamle kjenningen lazlow..

 

gardening med maurice bør og vere med..

 

"maruana is a plant people, and if it grows up from the ground we should be able to smook it.."!

 

genialt..

 

i tillegg får vil vel sjå ammo nation butikkene og kansje noen gamle kjente figurer fra de forrige gta spilla, slik som catalina, tommy vercetti kansje, hvem vet..

Lenke til kommentar
Rockstar vil nok prøve og bevare den stemningen som alle gta spillene har..

 

slik som det forsjellige radiokanalene og gamle kjenningen lazlow..

 

gardening med maurice bør og vere med..

 

"maruana is a plant people, and if it grows up from the ground we should be able to smook it.."!

 

genialt..

 

i tillegg får vil vel sjå ammo nation butikkene og kansje noen gamle kjente figurer fra de forrige gta spilla, slik som catalina, tommy vercetti kansje, hvem vet..

6669823[/snapback]

 

Catalina dør i GTA 3.

 

Vil tro at det ikke er noen direkte sammenheng mellom GTA 4, og GTA 3-trilogien, hvis det var det, hadde Rockstar lansert enda et GTA 3-spill.

Lenke til kommentar
Ja en ting har jeg tenkt på; Hvorfor er det ikke radio på konsoller? Hadde jo vært nyttig å bruke det hvis man går lei det man har på PC/Harddisk. Hadde passet utmerket på 360...

6670423[/snapback]

 

hehe, det får da være måte på hva man skal putte inn i en konsoll.

 

Kjøp deg heller en liten vanlig radio du :) Eller så er det vel mulig å streame podcaster til X360'en.

Endret av espent
Lenke til kommentar
Ja en ting har jeg tenkt på; Hvorfor er det ikke radio på konsoller? Hadde jo vært nyttig å bruke det hvis man går lei det man har på PC/Harddisk. Hadde passet utmerket på 360...

6670423[/snapback]

 

hehe, det får da være måte på hva man skal putte inn i en konsoll.

 

Kjøp deg heller en liten vanlig radio du :) Eller så er det vel mulig å streame podcaster til X360'en.

6670667[/snapback]

 

Hvordan streamer man podcastene til 360? Jeg bruker å streame musikken min.

Lenke til kommentar
Syns veiene også er for smale mange steder... t.o.m når jeg kjører sakte skjærer jeg over i det motsatte kjørefeltet... hadde jeg gjort det like ofte i virkeligheten hadde jeg vel vært bannlyst hos alle forsikringsselskaper... uffameg...

6672627[/snapback]

heheheh.. konge... nå håper jeg virkelig man kan kjøpe seg en cola i spillet også!!

Tenko om man kunne bestille cola hjem på døra via GTA.. WOOOOOOOW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...