Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Jeg uttalte meg aldri om det gjorde jeg? Jeg har derimot sett kamper fra Best sin tid, og har kjennskap til perioden da Real Madrid dominerte i Europa med Puskas og Di Stefano, og vil gjerne vite hva Havard_92 vet om tiden da Real Madrid "spilte MEGET vakker fotball som til tider ingen Engelske lag kunne måle seg med". Du kan gjerne prøve å unnskylde deg med at du ikke prøvde å få Barcelona til å fremstå som representativt for spansk fotball, men vi vet begge at du prøver å glorifisere spansk fotball.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med Wis, har en fetter som påstår han er Real Madrid supporter.. Kommer til han denne helga, og får slengt på meg: "Barca eide dere hardt i finalen, Barca er best!" *sette på random Barcelona chant på youtube*

 

Er det det man kaller supporter? Man støtter for faen ikke den største rivalen i en finale, det er som om jeg skal støtte Liverpool i en CL finale vis de møter f.eks Bayern München, hadde jeg aldri funnet på... Jeg merker jeg blir kvalm av at fjortis jentene, og småungene skiftet fra alle mulige andre lag til Barcelona bare pågrunn av at de vant. Medgangssupportere heter det, og det skulle ikke funnes for å være ærlig.

 

Jeg kan lett innrømme at dere hadde dagen, og at det var det dårligste United kampen jeg har sett på flere år! Dere har sikkert noe å godte dere med fremover, men innerst inne så vet jeg at vis et United på topp nivå møter et Barca på topp nivå, så vinner United, og det lett også! Dette pågrunn av matching i egen liga, hvor Premier League holder et mye høyere nivå! Det er en grunn til at RBK har vunnet mot Real Madrid for å si det sånn!

 

Real Madrid "supportere" hold med deres eget lag, flaut å se dere heie på en erkerival. Tror ingen av Barca gutta her inne ville holdt med dere i en finale, fordi de vet det blir for dumt!

 

Takk for meg, og gratulerer med overstått!

Lenke til kommentar
Må si meg enig med Wis, har en fetter som påstår han er Real Madrid supporter.. Kommer til han denne helga, og får slengt på meg: "Barca eide dere hardt i finalen, Barca er best!" *sette på random Barcelona chant på youtube*

 

Er det det man kaller supporter? Man støtter for faen ikke den største rivalen i en finale, det er som om jeg skal støtte Liverpool i en CL finale vis de møter f.eks Bayern München, hadde jeg aldri funnet på... Jeg merker jeg blir kvalm av at fjortis jentene, og småungene skiftet fra alle mulige andre lag til Barcelona bare pågrunn av at de vant. Medgangssupportere heter det, og det skulle ikke funnes for å være ærlig.

 

Jeg kan lett innrømme at dere hadde dagen, og at det var det dårligste United kampen jeg har sett på flere år! Dere har sikkert noe å godte dere med fremover, men innerst inne så vet jeg at vis et United på topp nivå møter et Barca på topp nivå, så vinner United, og det lett også! Dette pågrunn av matching i egen liga, hvor Premier League holder et mye høyere nivå! Det er en grunn til at RBK har vunnet mot Real Madrid for å si det sånn!

 

Real Madrid "supportere" hold med deres eget lag, flaut å se dere heie på en erkerival. Tror ingen av Barca gutta her inne ville holdt med dere i en finale, fordi de vet det blir for dumt!

 

Takk for meg, og gratulerer med overstått!

 

Gratulerer. Dette er nå det dummeste innlegget jeg har lest.

Nå må dere United-kids gi dere med "Vi hadde den dårligste kampen noensinne", "På en god dag slår vi Barca, lett også". Herregud. Jeg bare flirer.

Barcelona la presset sitt høyt, og jeg så i United-tråden en som påsto at Barcelona ikke var et lag som gjorde motstanderen dårligere. Og det er helt feil. Da har man ikke sett Barcelona spille fotball før.

Barcelona er et lag som legger presset sitt høyt, og ofte vinner ball innenfor 30 meter fra motstanderens mål.

 

Til dere United-fans, bare fortsett å fortelle dere selv, at dere tapte pga tidenes dårligste kamp.

Sannheten er at dere tapte for et mye bedre lag.

Lenke til kommentar
Til dere United-fans, bare fortsett å fortelle dere selv, at dere tapte pga tidenes dårligste kamp.

Sannheten er at dere tapte for et mye bedre lag.

Vanligvis er både Chelsea, Liverpool og selvsagt United bedre enn Barca. Dere var et bedre lag i finalen, det skal jeg ikke bestride, men på en vanlig dag er United bedre. Det er en grunn til at United var favoritter til finalen som barca hadde ekstreme mengder flaks for å komme seg til.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det er absolutt ingen tvil om hvilket lag som har vært Europas beste. At vi spiller i en liga som holder litt lavere nivå enn PL, tror jeg gjør at dere undervurderer oss noe ekstremt.

Samtlige United-fans jeg snakket med før kampen var bombesikre på seier, men jøss. Dere ble jekket godt ned.

 

Jeg ler meg halvt i hjel av utsagn som på en vanlig dag er United bedre. United ble spilt dårlige av Barcelona i finalen.

Lenke til kommentar

Jeg innrømmer at Barcelona vant finalen fortjent, men å gå så langt som å si at jeg tror vi hadde tapt en annen gang vil jeg ikke påstå. Jeg hyller Barcelona som Europas beste fotball lag. Dere er det laget som spiller penest fotball i verden. Dere var mye bedre defensivt i finalen, og vi sviktet bakover. Det er ikke uten grunn at vi var tippet som favoritter i finalen. Vi har sjeldent vært så dårlige i sånne situasjoner. Jeg tror neppe Barcelona vinner CL neste år heller, men at det blir United/Chelsea/Liverpool nettopp fordi nivået vanligvis er mye høyere enn det vi viste i finalen.

 

Jeg ser stadig litt oppgitt ut når noen kommer å påstår at vi ble utspilt i finalen. En helt middelmådig finale. Barcelona var ikke fryktelig gode, og United hadde minst like mange sjanser. Ronaldo bommet på headinger han vanligvis setter, skuddene var 10 cm utenfor stolpen og Park bommet på returen på Ronaldos frispark. Kampbildet ble forandret etter en forsvarsfeil etter at United hadde skapt fire - fem store muligheteter. Dere får nesten bare akseptere at vi er uenige at Barcelona er så suverene som dere selv mener, fordi det er ingen som ikke mener Barcelona fortjente seieren.

Lenke til kommentar

Abidal er ti ganger bedre? Jeg skjønner at det er "kult" å hate Riise, men jeg spør dere? Hvorfor ikke? Riise spilte i Liverpool i flere år og gjorde jobben sin bra. Han har spilt godt i Roma etter en vanskelig start. Riise er uten tvil god nok til å ta plassen til Sylvinho, men om han kan spille seg fast er en annen sak. Jeg tror han kan det.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvor du leser at noen hater Riise? Men iallefall. Abidal er en ufattelig mye bedre back enn Riise, det er det ingen tvil om. Iallefall ikke i mitt hodet.

 

I tillegg så mener jeg at Riise på langt nær passer inn i spillestilen vår. Riise har gjort sakene sine bra han, opp igjennom årene. Men i Barcelona, passer han ikke inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...