Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en helt fantastisk følelse akkurat nå. For det er absolutt ingenting United-supporterne kan si. Det var en fullstendig fortjent seier. Og setter pris på at alle United-gutta her også er voksne nok til å gratulere oss Barcelona-supportere etter en slik kamp.

 

Takk til Guardiola. For en jobb han har gjort med dette laget. Og jeg er helt nødt til å trekke frem Sergio Busquets. Mannen spilte på tredjenivå i Spania for Barcelona's B-lag i hele fjor.

Idag starter han Champions League finalen, og bidrar på en fantastisk måte. Han er god defensivt, og utrolig flink til å finne enkle løsninger i alle situasjoner.

Håper han utvikler seg videre, for han har virkelig potensialet til å bli en stor spiller i klubben

Lenke til kommentar

Wis: For meg viser denne kampen at Iniesta er for tiden spilleren i største form som finnes akkurat nå, ikke Messi eller Ronaldo.

 

Gratulerer med The Treble! Fantastisk prestasjon.

 

EDIT: Btw, Dexter, vær så snill og tilgi min kjøre Scholesy for taklingen på Buschetts. Var ikke noe knotter heldigvis, og han måtte bare vise Fergie at han burde startet. :p

 

Og, kom på MSN. :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Iniesta var nok en gang fantastisk idag! Og er for meg kanskje verdens beste spiller for øyeblikket :)

 

MSN nå ja tc! hehe

 

Enig. Makan til overblikk og pasningskvalitet skal man lete lenge etter...eller egentlig ikke, vi har jo Xavi også som jeg syns er helt på høyde med Iniesta :cool:

Lenke til kommentar
Iniesta var nok en gang fantastisk idag! Og er for meg kanskje verdens beste spiller for øyeblikket :)

 

MSN nå ja tc! hehe

 

Enig. Makan til overblikk og pasningskvalitet skal man lete lenge etter...eller egentlig ikke, vi har jo Xavi også som jeg syns er helt på høyde med Iniesta :cool:

 

Helt på høyde? Når det kommer til overblikk og pasningskvalitet er Xavi mye større enn Iniesta. Iniesta er selvsagt god til dette han også, men det er ikke først og fremst derfor han er en eksepsjonell midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Xavi er endel hakk bedre enn Iniesta på pasninger og overblikk. Men jeg mener Iniesta har et helt ekstremt potensialet. Han kan lære av Xavi og Guardiola, som begge er verdensklasse så det holder.

I tillegg har Iniesta noe som både Guardiola og Xavi ikke hadde/har. Han kan utfordre og gjøre ting helt på egenhånd.

Jeg gleder meg til å se Iniesta i årene fremover!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...