Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du mener United spiller kjedelig fysisk fotball? Da har du neppe sett kamper av United.

 

I forhold til Barcelona ja. Det var utklassing. De spiller kanskje teknisk til at det er ett engelsk lag, men når du kommer sydover så merker du forskjellen.

Hva var det usaklig argumentet med at Real Madrid ikke spiller fotball som Barcelona?

Lenke til kommentar
Så du mener United spiller kjedelig fysisk fotball? Da har du neppe sett kamper av United.
eb

 

I forhold til Barcelona ja. Det var utklassing. De spiller kanskje teknisk til at det er ett engelsk lag, men når du kommer sydover så merker du forskjellen.

Hva var det usaklig argumentet med at Real Madrid ikke spiller fotball som Barcelona?

 

Du kommer med at United spiller kjedelig fysisk fotball når du er Real Madrid supporter. Den råtne klubben din spiller da ikke noen flott fotball. Skap Barcelona - supporter tydeligvis.

 

Kampbildet kunne fort ha vært et annet hvis United ikke hadde spilt en av sesongens tre dårligste kamper 27. Mai også. Jeg tar av meg hatten for hvordan Barcelona spilte etter at de scoret, men kampbildet kunne fort ha vært annerledes hvis Vidic hadde hatt dagen (Se hvordan han lar seg lure av Eto'o når Eto'o ikke har noe annet valg enn å gå innover. Hvorfor går Vidic så godt som ut av banen?). Jeg skal selvsagt ikke finne på noen unnskyldninger, men United hadde flere store sjanser i kampen også. Det jeg reagerer på er Real Madrid supportere som kommer og skal skryte av spansk fotball, fordi Barcelona (Les: Barcelona) spiller vakker fotball. 6 - 2, gutten. Det er utklassing.

Lenke til kommentar
Du kommer med at United spiller kjedelig fysisk fotball når du er Real Madrid supporter. Den råtne klubben din spiller da ikke noen flott fotball. Skap Barcelona - supporter tydeligvis.

 

 

Hva er egentlig meningen med og direkte prøve å provosere andre sine lag så fort det er en uenighet. Er forskjell på å kritisere en klubbs spillestil (noe som er meget subjektivt) og snakke om en klubb i slike provoserende ord. Selv om det ikke er mange Real Madrid supportere på forumet så betyr det ikke at du kan slenge ut slikt uten at vi har provosert ditt lag på en lignende måte.

 

Uansett, jeg har ikke noe problem å innrømme at Real Madrid spiller bedriten fotball for tiden, men vi er ikke akkurat i vår gylne periode for tiden, noe som Barcelona er. De har spillermaterialet til å spille slik, vi har ikke det. I fjor utklasset vi de 4-1, og i 2005 utklasset de oss 3-0, slik er det. Mange av oss liker Real Madrid FORDI Real Madrid er et Spansk lag, og vi liker den Spanske spillestilen. Jeg elsker å se det Spanske landslaget spille, og bare fordi det er utvilsomt at Barcelona spiller verdens fineste fotball for tiden så er vi skap supportere av Barcelona fordi vi faktisk liker å se fin fotball? Selv om jeg alltid ser Real Madrid kamper uansett hvor fantastisk eller begredelig vi spiller, så setter jeg også pris på å se andre lag spille, for eksempel så var 5-2 kampene mellom Manchester Utd og Tottenham fantastisk underholdene.

 

MEN, jeg bor i England, og har sett meg ganske lei maset om hvor fantastisk Engelsk fotball er, og ja, det er til tider veldig morsomt, men siden jeg har tatt til hjerte den Spanske spillestilen er det uansett morsomt at den får mer profilering, noe den har fått så til de grader med CL og EM.

 

Sist skal jeg si at den Spanske ligaen har vært skuffende denne sesongen, og at Real Madrid, med sitt spill, endte opp på en 2. plass hele 11 poeng over 3. plass viser dette til de grader. Barcelona er laget som skiller seg ut fra resten, og kvalitetsmessig er den Engelske ligaen den beste i verden. Men hvem bryr seg egentlig? I 2015 er kanskje den Italienske ligaen den beste, så i 2020 er Spania best, så er det Englands tur igjen i 2025 osv… Uansett hvem som er ”best” så er alltid Spania best for meg.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Så du mener United spiller kjedelig fysisk fotball? Da har du neppe sett kamper av United.
eb

 

I forhold til Barcelona ja. Det var utklassing. De spiller kanskje teknisk til at det er ett engelsk lag, men når du kommer sydover så merker du forskjellen.

Hva var det usaklig argumentet med at Real Madrid ikke spiller fotball som Barcelona?

 

Du kommer med at United spiller kjedelig fysisk fotball når du er Real Madrid supporter. Den råtne klubben din spiller da ikke noen flott fotball. Skap Barcelona - supporter tydeligvis.

 

Kampbildet kunne fort ha vært et annet hvis United ikke hadde spilt en av sesongens tre dårligste kamper 27. Mai også. Jeg tar av meg hatten for hvordan Barcelona spilte etter at de scoret, men kampbildet kunne fort ha vært annerledes hvis Vidic hadde hatt dagen (Se hvordan han lar seg lure av Eto'o når Eto'o ikke har noe annet valg enn å gå innover. Hvorfor går Vidic så godt som ut av banen?). Jeg skal selvsagt ikke finne på noen unnskyldninger, men United hadde flere store sjanser i kampen også. Det jeg reagerer på er Real Madrid supportere som kommer og skal skryte av spansk fotball, fordi Barcelona (Les: Barcelona) spiller vakker fotball. 6 - 2, gutten. Det er utklassing.

Fy faen og mye piss det skrives her på forumet... må nok rett og slett slutte å lese hva enkelte skriver
Lenke til kommentar

Supert innlegg *golf clap*

 

Det er piss på hvilken måte? Jeg reagerer på at "Real Madrid - supportere" kommer å skryter av Barcelona, og prøver å gjøre det til at det er i Spania fotball spilles, og at i England, og i Manchester spilles det "kjedelig fysisk fotball" når sannheten er langt fra. Arsenal, Manchester United og til og med Liverpool denne sesongen har spilt en bedre fotball enn den vi har sett i Madrid. Argumenter som "når du kommer sydover merker du forskjellen" biter jeg ikke på da jeg har sett La Liga jevnlig :). Den spanske ligaen går i et roligere tempo og forsvarene er mer naive, og da er det ikke så rart vi får se teknikk fra tid til en annen, men det virker som mange av dere La Liga entusiaster knapt har sett Premier League. Ja, ligaen er mer fysisk, og ja, det går fortere, men det er ingen teknikkløs liga slik dere skal ha det til å være. Spansk fotball har garantert de største tekniske/driblende individualistene alà Kün Aguero, Messi, Iniesta, Silva, Robben osv., men hverken Real Madrid eller Atletico Madrid varter opp med noe penere fotball enn den Manchester United/Arsenal/Liverpool spiller.

 

Det er greit nok at du ikke vil lese mine innlegg, men jeg har sett nok "piss" av deg selv til at jeg engang gidder å ta deg seriøst.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Hva faen? Hva er poenget med å angripe personlig, si dritt om Norsk egenskapene mine og dra frem over 2 år gamle innlegg som jeg har skrevet som 14 åring? Ta deg en bolle! Dette var en diskusjon om Spansk vs Engelsk fotball! Les hva Gonzalos skrev, det er veldig unødvendig å kritisere oss Madrid supportere som er glade for at vi endelig har verdens beste lag i samme liga som hever nivået på Spansk fotball og minner og gamle dager.

Den råtne klubben din spiller da ikke noen flott fotball.
Den ''råtne'' klubben vår har gjennom tidene spilt MEGET vakker fotball som til tider ingen Engelske lag kunne måle seg med. Sorry for at jeg ikke gidder å lage en tale om både deg og Madrid, men jeg holder meg for god for personangrep. Du er latterlig. :)
Lenke til kommentar
Hva faen? Hva er poenget med å angripe personlig, si dritt om Norsk egenskapene mine og dra frem over 2 år gamle innlegg som jeg har skrevet som 14 åring? Ta deg en bolle! Dette var en diskusjon om Spansk vs Engelsk fotball! Les hva Gonzalos skrev, det er veldig unødvendig å kritisere oss Madrid supportere som er glade for at vi endelig har verdens beste lag i samme liga som hever nivået på Spansk fotball og minner og gamle dager.
Den råtne klubben din spiller da ikke noen flott fotball.
Den ''råtne'' klubben vår har gjennom tidene spilt MEGET vakker fotball som til tider ingen Engelske lag kunne måle seg med. Sorry for at jeg ikke gidder å lage en tale om både deg og Madrid, men jeg holder meg for god for personangrep. Du er latterlig. :)

 

Ser du noe feil med det jeg har utpreget? Du motsier deg selv i løpet av to setninger. Nå begynner du å vise deg historieløs Havard_92. Du vet neppe nok om hverken Real Madrid eller engelske lag til å kunne komme med en uttalelse som den:

 

Den ''råtne'' klubben vår har gjennom tidene spilt MEGET vakker fotball som til tider ingen Engelske lag kunne måle seg med.

 

I så tilfelle vil jeg virkelig at du påpeker hvilke tider det er snakk om.

 

Barcelona er verdens beste lag, og spiller verdens beste fotball. Barcelona er ikke representativt for den spanske ligaen vs den engelske.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

De to siste linjene i innlegget over er ok. Ellers er dette en Barcelona tråd, og dere krangler om alt annet enn Barca..

 

VI er iallefall alle enige om at det er verdens beste lag atm. Men vennligst ta Engelsk vs Spansk diskusjonen en annen plass.

Lenke til kommentar

Wisbatov, du finner på latterlkige påstander. Jeg sa at Barcelona spilte finere fotball en engelske lag, ikke at hele Spania gjorde det.

Argumenter som "når du kommer sydover merker du forskjellen" biter jeg ikke på da jeg

Når jeg skrev det mente jeg spillestilen, at det er mer tekknikk inne i bildet enn fysikk.

 

 

Ser du noe feil med det jeg har utpreget? Du motsier deg selv i løpet av to setninger. Nå begynner du å vise deg historieløs Havard_92. Du vet neppe nok om hverken Real Madrid eller engelske lag til å kunne komme med en uttalelse som den:

Jeg tviler på at du har noe grunnlag til å uttale deg spesielt om det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...