Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Glad for at diverse bettingselskaper har sikret seg rettighetene til La Liga i år. Da blir det nok La Liga på meg i år, hvertfall så lenge jeg er på jakt etter et favorittlag.

 

Ellers så tok Barcelona en 1-0 seier mot Shaktar Donetsk på fredag, jeg vil karaktererisere kampen som kjedelig, og relativt sjansefattig, og begge lag kunne i og for seg stukket av som vinneren av Supercupen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvorfor i all verden man ser en Barcelona kamp som Real Madrid fan forstår jeg ikke. Så vennligst hold deg for god for å sløse bort et innlegg som du gjorde der.

 

Kampen var ikke av det fantastiske slaget idag, og synes til tider vi virker giddalause, og kanskje noe godt fornøyd med 1 poeng. Vi så vel ikke en eneste av vårt kanskje farligste angrepsvåpen, nemlig de lynkjappe kontringene. Nå fikk vel ikke sjansen til det særlig ofte heller, da Inter sjeldent eller aldri sendte mye folk i angrep. Og byttet Sneijder - Santon mot slutten, summerer egentlig ganske godt hvordan Inters - innstilling til kampen var.

 

I tillegg så lider vi litt av at midtbanen vår består av 3 defensive spillere, der kun en av de er kreativ nok til å regissere angrepene. Selv om jeg vet Toure har sine øyeblikk han også.

 

Messi gjør en under pari kamp, selv om det er nydelig å se på hvordan han fører ball, så ble det litt mye rundt i ring, og lite rett på mål.

 

Zlatan fikk heller ikke vist seg fra sin beste side, men synes han bevegde seg bedre idag, enn han har gjort i seriestarten.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden man ser en Barcelona kamp som Real Madrid fan forstår jeg ikke. Så vennligst hold deg for god for å sløse bort et innlegg som du gjorde der.

 

CL kamp, med seriemestre fra hver sin liga, burde da være ganske interessant for nøytrale seere, klart den største kampen i dag, vanskelig å forstå? Så fire Barca kamper i fjor, andre semi-finale kampen mot Chelsea, finalen i CL, og begge El Clasico. Vi liker faktisk å se annet en Real Madrid kamper hvis det går noe bra.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke så ufattelig vanskelig å forstå, at selv dere Real Madrid supportere, har lyst til å se verdens beste lag i aksjon. Tvert imot egentlig, jeg elsker jo selv å se Barcelona, så hvorfor skulle ikke andre gjøre det?

 

Men det som vanskelig å forstå, er hvordan kampen idag var en møkkakamp, og 90 bortkastet minutter for hans del. Det er den delen som er vanskelig å forstå, men det er du kanskje uenig i?

Kampen idag var langt ifra noen møkkakamp, selv ikke for en nøytral supporter. Det var flere sjanser i begge ender, tendenser til flott spill til tider. Så svaret mitt var nok mer rettet mot hans patetiske forsøk på å rakke ned på Barcelona, enn et forsøk på å nekte dere å se Barcelona-kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...