Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

du kan lese nyheter om barca her. og her kan du kjøpe ting!

 

 

Laget

 

Trener

Frank R

Keepere:

1. VALDÉS

25. JORQUERA

28. RUBEN

 

Forsvar

2. BELLETTI

4. MÁRQUEZ

5. PUYOL

12. GIO

16. SYLVINHO

23. OLEGUER

11. ZAMBROTTA

21. THURAM

 

Midtbane

3. MOTTA

6. XAVI

15. EDMÍLSON

10. RONALDINHO

20. DECO

24. INIESTA

 

Spisser

7. GUDJOHNSEN

8. GIULY

9. ETO'O

18. EZQUERRO

19. MESSI

22. SAVIOLA

 

 

Eto'o blei skada mot Werder Bremen

 

 

 

da starter jeg med å spørre om:

 

 

hva syns dere om at thuram, gudjonsen og zambrotta er gått til barca?

 

kan barca forsvare champions league og/eller primera divisjon tittelen i år?

 

kan Saviola bli en sukses i den stripete unicef trøya etter å ha blitt lånt ut en stund?

Endret av AlbariaSnalbaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke Barca-fan, men elsker å se laget spille fotball. Når Ronaldinho, Deco og de andre byr opp til dans er det ingen i verden som er bedre :dribble:

 

Har faktisk sett Barcelona to ganger live; første gang i 2002 (mener det var da) borte mot Inter. Kampen var egentlig ikke så veldig innholdsrik og endte 0-0. I 2005 var jeg på Nou Camp og så Barca slå Chelsea 2-1 etter et fantastisk innhopp av Maxi Lopez (et mål og en assist).

 

Når det gjelder overgangene i sommer tror jeg Zambrotta er det beste kjøpet. Verdens beste back etter min mening (i hard konkurranse med Valencia's Miguel). Han kommer til å spille fast så sant han ikke er skadet. Når det gjelder Thuram tror jeg det kan bli vanskelig for han å spille seg til fast plass i midtforsvaret. Løsningen kan være å dytte han ut på høyrebacken, hvor han spilte mye i Juventus. Viste i VM at han er en fantastisk god spiller, men etter min mening er både Puyol og Rafa Marquez bedre. Eidur er vel en helt grei "squad player" som kan brukes over alt i de offensive posisjonene.

Lenke til kommentar

Selv heier jeg på Real Madrid i Spania, men må innrømme at det er kos å se Barcelona spille fotball på topp.

Ser ikke helt det store i Deco, selvom alle andre gjør det. Har vel sjeldent sett han "utmerke" seg i noen kamper jeg har sett, og ser sjeldent noe mer enn noen dragninger i hver kamp. Noen kamper ser jeg ham ikke engang..

Lenke til kommentar
siden vi har en Offisilel Manu :thumbdown: tråd... så tenkte jeg på Barca..

 

du kan lese nyheter om barca her...

 

da starter jeg med å spørre om:

 

 

hva syns dere om at thuram, gudjonsen og zambrotta er gått til barca?

6604808[/snapback]

 

Er du en Tottenham og Barcelona supporter på en og samme gang?? Da er du ingen god Barcelona supporter og har ikke status nok til å starte en "offisielle FC Barcelona tråd". Jeg mener det blir veldig medgangssuppoter å holde med to topp lag i to topp divensjoner. Det er lov til å holde med et norskt et som feks: LSK Barcelona eller Tottenham LSK. For meg blir det vanskelig å respektere deg som en offisiell Barcelona fan.

Lenke til kommentar

Barca er favorittlaget i Spania, selv om jeg er innbitt United-fan. Jepp, jeg er United-fan.

 

Barcelona har en vane med å hente et lag i verdensklasse når det tidligere laget legger opp.

 

Rivaldo, Luis Enrique, Luis Figo og gjengen, alle mistet formen/slutta i Barca omtrent samtidig, og Barca har nå Ronaldinho, Messi, Deco, Eto'o, Zambrotta og Thuram.

 

Det er... *sukk*... ja. Det er verdens beste klubb. Spillemessig sett.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
siden vi har en Offisilel Manu :thumbdown: tråd... så tenkte jeg på Barca..

 

du kan lese nyheter om barca her...

 

da starter jeg med å spørre om:

 

 

hva syns dere om at thuram, gudjonsen og zambrotta er gått til barca?

6604808[/snapback]

 

Er du en Tottenham og Barcelona supporter på en og samme gang?? Da er du ingen god Barcelona supporter og har ikke status nok til å starte en "offisielle FC Barcelona tråd". Jeg mener det blir veldig medgangssuppoter å holde med to topp lag i to topp divensjoner. Det er lov til å holde med et norskt et som feks: LSK Barcelona eller Tottenham LSK. For meg blir det vanskelig å respektere deg som en offisiell Barcelona fan.

6647134[/snapback]

 

 

sånn til informasjon....

jeg har heia på tottenham og barca i hele livet mitt.. fikk min først spurs drakt når jeg var 6, og Barca drakt med Rivaldo(kjøpt på Camp Nou) når jeg var 8..

det er da jeg blei fan.. jeg er IKKE med gangs supporter..

Lenke til kommentar
Selv heier jeg på Real Madrid i Spania, men må innrømme at det er kos å se Barcelona spille fotball på topp.

Ser ikke helt det store i Deco, selvom alle andre gjør det. Har vel sjeldent sett han "utmerke" seg i noen kamper jeg har sett, og ser sjeldent noe mer enn noen dragninger i hver kamp. Noen kamper ser jeg ham ikke engang..

6615122[/snapback]

 

Deco har noen helt sykt gode passninger. Spesielt tversoverpassningene er det veldig sjeldent han bommer på. Han har et fint overblikk, og en fin fot i tillegg. , Å si at han ikke tar mer enn noen dragninger hver kamp er som å si at Ronaldinho har et colgate-smil.

 

 

Barca er jeg, og har vært fan av så lenge jeg kan huske. Ikke helt sikker på hvordan jeg ble det, men det var samtidig som jeg oppdaget fotballens hele skjønnhet. Var vel 5-6 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...