Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Håper dere gruser Scum i dag :D Drømmen er at Messi scorer på 5. straffe i straffekonk, og Ronaldo tar en arrogant straffe rett på keeper, og blir syndebukk :D

Vi blir ikke grust om vi taper på straffer, men bare fortsett med selvmotsigelser.

 

Les en gang til. Forskjell på håp og drømmer vet du ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Håper dere gruser Scum i dag :D Drømmen er at Messi scorer på 5. straffe i straffekonk, og Ronaldo tar en arrogant straffe rett på keeper, og blir syndebukk :D

Vi blir ikke grust om vi taper på straffer, men bare fortsett med selvmotsigelser.

 

Les en gang til. Forskjell på håp og drømmer vet du ;)

Daså, mao håper du noe annet enn drømmen din.

Lenke til kommentar

Slutt å klovn deg TomHel. Det går da fint ann å håpe på en ting, mens man har et drømmescenario av utfallet.

 

 

Dette er vår 6 sjette finale, hvorav vi har vunnet 2 og tapt 3 av de 5 vi allerede har spilt.

Mens United har en skremmende god finalestatistikk. 3 finaler og 3 seiere.

 

Vi har det nest høyeste scoringssnitter i CL kun slått av Manchester United i 98/99 sesongen. Og vi vet jo alle hvordan det endte for United, la oss håpe det er vår tur nå.

 

Barcelona og United har møttes tidligere i en finale. Nemlig i 1991 i Cupvinner cupen. Den endte 2-1 til United.

Lenke til kommentar
Gratulerer.

 

Dere vant helt fortjent. Utklasset United, og det er en stor prestasjon. Pep har virkelig oppnådd store greier i sin første sesong. ;)

Gratulerer til deg også, svært sportslig å faktisk innse det :)

 

Gratulerer alle medBarcafans, jeg elsker dere alle akkurat nå!

Lenke til kommentar

Takk for gratulasjoner! For en kamp. Det var en skummel åpning, men fra 10 minutt og utover var det aldri noen tvil om hvem som ville vinne denne kampen.

United hadde rett og slett ikke noe å stille opp med idag.

Barcelona spilte perfekt Barcelona fotball, hele kampen igjennom.

 

Messi var enorm idag. Herlig at han i tillegg fikk et mål i denne kampen. Det kunne fort stått både 3 og 4-0 idag. Selv om United hadde sine muligheter de også.

 

Men igjen må jeg si meg imponert over min desiderte favorittspiller i Barca. Andres Iniesta. For en fantastisk spiller han er. Anderson/Giggs/Carrick hadde ingenting å stille opp med mot midtbanen vår, og det var mye takket være Iniesta.

 

Gratulerer til alle Barcelona-supportere !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...