Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Junior ja. Puyol kommer tilbake som de ikke hadde i semien. Alves har ingenting å klage over da han visste om gule kortet fra før av og gjorde noe dumt som fortjente gult etter noen diverse taklinger til og med. Eneste Barca kan klage over er Abidal, akkurat som vi kan klage over Fletcher.

 

Ellers var det synd for deg futtbucker, at Barca vant seier på en kjedelig måte pga. Real i går. :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gud så deilig det var å ta serien i år! Det var en litt bitter bismak, at vi tapte mot Mallorca i helga. Men, jeg hadde egentlig forventet at vi kun skulle spille på 50% frem mot CL-finalen 27.mai.

 

Denne sesongen kan bli den største sesongen i Barcelonas historie, faktisk i noen spansk klubb noensinne.

Ingen spanske klubber har noen gang tatt Serien, Cupen og Champions League i en og samme sesong tidligere. Og vi er i glimrende posisjon til å gjøre akkurat det i år.

 

Det er ingen tvil om at Manchester United er en tøff motstander, og vi sliter som regel mot engelsk motstand. Men jeg tror United, er en motstander som passer oss mye bedre enn f.eks Liverpool og Chelsea.

Nettopp fordi jeg tror og håper at United går til denne kampen med en offensiv innstilling, noe som vil tillate oss mye mer rom i vårt offensive spill.

Lenke til kommentar
Vær så snill å grisebank de tedrikkende engelskrumpene. Er redd dere taper pga. alle som er ute i forsvaret. Det er Alves, Marquez og Millito (men han har vel vært skadet hele sesongen?).

Og Abidal.

 

Hvordan tror dere forsvaret til barca vil se ut i finalen?

Lenke til kommentar

Begge lag står ovenfor en fantastisk milepæl. Om Barcelona vinner, vil vi være det første spanske laget, som noensinne vinner Serien, Cupen og Champions League i en og samme sesong.

Om United skulle vinne, vil de være det første laget noensinne til å forsvare et Champions League trofè.

Så det er ingen tvil om at det hviler mye press på skuldrene til de 22 utvalgte spillerne som går ut på matta imorgen.

 

La oss bare håpe, de klarer å senke skuldrene, og virkelig vise oss alt hva de er gode for.

Denne finalen har potensiale til å bli en enda bedre finale enn Milan - Liverpool i Istanbul. Det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Håper dere gruser Scum i dag :D Drømmen er at Messi scorer på 5. straffe i straffekonk, og Ronaldo tar en arrogant straffe rett på keeper, og blir syndebukk :D

Vi blir ikke grust om vi taper på straffer, men bare fortsett med selvmotsigelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...