Gå til innhold

TES: Stem på Oblivions musikk i MTV Video Music Awards!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemte Oblivion selvom jeg burde stemt Drømmefall for nasjonen. Men det eneste riktige var å stemme Oblivion.. Jeg begynner fortsatt å sjelve av å tenke på introen til det spillet.

 

Stemte på Burnout sitt soundtrack, og siden Animal Alpha (som jeg ikke kan fordra) er både norsk og med der gjorde jeg på en måte opp for fedrelandet. ^.^

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Min stemme gikk til Jesper Kyd sitt - som vanlig - rystende gode soundtrack. Koret gir meg spesielt store frysninger.

 

Soule er ikke dårlig til å lage musikk, men jeg skal være ærlig og si at jeg syntes Oblivion-musikken SUGDE i forhold til f.eks. Morrowind-musikken. Dessuten lager han alt for lite musikk. To-tre sanger er ikke nok for et så langvarig spill.

Lenke til kommentar
jeg stemte på oblivion med tanke på at det er det eneste spillet som har fylt opp 70% av mine krav for et perfekt spill,

6754583[/snapback]

Offtopic - hvilke krav er dette?

6756853[/snapback]

 

F.eks A.I'en på oblivion er sån jeg har sett for meg at spill skal vere..selv om at den ikke er helt på topp..men jeg stiller heller ikke så store krav. Fysikken blant annet..utrolig bra. Likte historien ganske bra..selv om at den var kortvarig og at krigen ikke var noe spesielt stor..(skuff) rolle figurene som f.eks martin, Uriel septim osv osv...likte de personene ganske bra..(BTW, Det er boromir fra LOTR som har stemmen til martin). jeg likte monstrene ganske bra..jeg rett og slett eeelsket hulene, ruinene og fortene på spillet..fengselet var på plass..Dremora'ene var på plass (+D'quest)

... jeg likte DB som bare ****! våpnene, og sist men alikevel ikke sist, musikken:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...